Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie is er een nacht doorgegaan op 4-mmc/mephedrone?

Wie is er een nacht doorgegaan op 4-mmc/mephedrone?

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het geen fijn middel om door te halen. Het is voor mij niet oppepend genoeg en wat te gevaarlijk om mee door te halen denk ik gezien de verhalen met blauwe ledematen. Als ik het in de avond neem slaap ik de nacht gewoon.
M
MephBoyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meerdere malen gedaan, zorgen dat je genoeg hebt, dan heb je een geweldige nacht. Maar meestal ga ik als we dan uiteindelijk kappen toch ff paar uurtjes pitten, is veel beter tegen je rebound, voel je je daarna ook niet kut en futloos enzo, slechts wat brak en beetje moe. Kortom, geweldig.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi DF-ers!

Iemand ervaring met hele nacht door gaan op mephedrone?

Hoeveel had je er voor nodig?
Bleef het effect aanhouden, en werd het niet net zoals pure mdma steeds.. futlozer?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een keer een nacht doorgehaald met mephedrone, niet op mephedrone. (dus met meph in mn neus, maar het hield me niet wakker). Ik was namelijk de volgende dag hartstikke moe en viel constant bijna in slaap. Mephedrone gaf me ook geen oppeppend gevoel meer snachts.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#5
Damien0124 zei:
Ik heb een keer een nacht doorgehaald met mephedrone, niet op mephedrone. (dus met meph in mn neus, maar het hield me niet wakker). Ik was namelijk de volgende dag hartstikke moe en viel constant bijna in slaap. Mephedrone gaf me ook geen oppeppend gevoel meer snachts.
Klik om te vergroten...

Na hoe lang had het geen effect meer dan?

En hoeveel was je totale dosis?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het niet echt bijgehouden na hoe lang het neit meer werkte, maar zeker rond een uur of 6 sochtends. Ik begon om 9 uur savonds. In totaal een gram op.
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb vorige week donderdag in totaal halve gram Mephedrone nasaal meester gemaakt, was om 18:00 begonnen en telkens bumps van 50mg tot 23:00 daarna had het geen zin meer om te nemen voormij en kwam de rush niet meer terug, heb pas om 06:43 kunnen slapen na twee keer 5mg Valium en 2ml g. heb wel geprobeerd te slapen maar dat ging niet, je staat idd niet strak nadat de rush van de mephedrone weg is, maar kon niet meteen slapen.

Verder lekker goedje die mephedrone, maar mdma vind ik stukken beter en lekkerder :grin:
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#8
Afgelopen maandag op dinsdag heb ik de nacht doorgehaald op mephedrone. Ik schat dat ik ongeveer 400-500 mg in totaal heb genomen, beginnend met 100 mg rond 10 uur en daarna elk half uur/uur een beetje bijgepakt. Tegen de ochtend werd het effect wel iets minder idd. Ik was dit overigens niet van plan toen ik er om 10 uur mee begon, maar voor ik het wist was het alweer 8 uur. Niet aan de raden als je de dag erna naar je studie of werk moet btw, dinsdagochtend viel het nog mee en voelde ik me prima, maar naarmate de dag vorderde werd dat wel anders. :(
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bored zei:
...dinsdagochtend viel het nog mee en voelde ik me prima, maar naarmate de dag vorderde werd dat wel anders. :(
Klik om te vergroten...

Kan je verduidelijken wat er dan dinsdag gebeurd is? Lichamelijk ongemak? Serotonine-tekort?
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#10
ErnstJünger zei:
Bored zei:
...dinsdagochtend viel het nog mee en voelde ik me prima, maar naarmate de dag vorderde werd dat wel anders. :(
Klik om te vergroten...

Kan je verduidelijken wat er dan dinsdag gebeurd is? Lichamelijk ongemak? Serotonine-tekort?
Klik om te vergroten...

Hm het was voornamelijk lichamelijk ja. Ik kreeg 's middags ontzettend veel last van mijn kaken en sowieso de binnenkant van mijn mond, maar ja dat krijg je nu eenmaal met stimulanten :tongueout:. Verder over mijn gehele lichaam een uitgeput gevoel. Ik voelde me ook nog een beetje futloos (serotine tekort idd denk ik), maar dat viel mee.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een tijdje geleden een hele lange dag/nacht gehad op meph.

Van 13.00 uur tot 03.00 uur :P Ik begon met een kleine vingertop oraal en 20 min. later een klein sleutelpuntje nasaal.

Dat herhaalde ik na 3 uurtjes etc etc..

De dag erna niet depri. wel openliggende smoel en een beetje vermoeid. Maar je moet gewoon iets te doen hebben, dan waait het zo over.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#12
Apeldoorner zei:
Ik heb een tijdje geleden een hele lange dag/nacht gehad op meph.

Van 13.00 uur tot 03.00 uur :P Ik begon met een kleine vingertop oraal en 20 min. later een klein sleutelpuntje nasaal.

Dat herhaalde ik na 3 uurtjes etc etc..

De dag erna niet depri. wel openliggende smoel en een beetje vermoeid. Maar je moet gewoon iets te doen hebben, dan waait het zo over.
Klik om te vergroten...

Ga je daar hard op?
Van zo weinig?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben vaker dan 1 nachtje doorgegaan met capsules van steeds 100-150 mg oraal. Overigens vind ik dat fijner voor mijn maag dan speed of MDMA.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zaterdag spacen op de methylone en mephedrone, ik heb gewoon goed geslapen.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nibiru zei:
Apeldoorner zei:
Ik heb een tijdje geleden een hele lange dag/nacht gehad op meph.

Van 13.00 uur tot 03.00 uur :P Ik begon met een kleine vingertop oraal en 20 min. later een klein sleutelpuntje nasaal.

Dat herhaalde ik na 3 uurtjes etc etc..

De dag erna niet depri. wel openliggende smoel en een beetje vermoeid. Maar je moet gewoon iets te doen hebben, dan waait het zo over.
Klik om te vergroten...

Ga je daar hard op?
Van zo weinig?
Klik om te vergroten...

Ja zolang ik dat om de 3 uur herhaal, ja dan ga ik wel hard hoor :)
Het werkt bij mij niet zoals mdma.. Als ik bij mdma 3 uur ertussen laat..dan werkt het niet meer echt goed.. Bij meph is dat anders.. Het gevoel komt dan telkens weer op, zoals et bij de eerste snuf en slik opkomt

Heb nu trouwens ook methylone in huis..Over een aantal weken even testen of dat wat is :)
D
DesignerxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben daar 2 weken geleden op gaan feesten met wat maten, met een afterparty in het park.
We zijn ongeveer begonnen om 23:00 met elks een lijn van 100 mg (wilde gok).
En zijn zo door kunnen gaan tot 12:00 in de middag. Niemand had last van blauwe ledenmaten of dergelijke. We hadden met 5 man 3 gram Mephedrone en 2 gram Coke gedeeld.
Ik denk dat je met een hele gram mephedrone zeker wel toekomt op een avond als je aan een normaal tempo bijsnuift. (Elk 1-2 uur : 100mg)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben wel eens een nachtje doorgegaan met mephedrone. Ben de nacht begonnen met LSD, ketamine en paddestoelen. Heb de nacht en de volgende morgen afgemaakt met mephedrone.

Heb dus niet de hele nacht mephedrone gebruikt, ongeveer vanaf een uur of 3 's nachts. Het was in principe goed te doen. Geen kaakspanning, alleen enorm moe de dag erna. :)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mwoah, ik ging meer door op de 2C-I die ik er bij had dan op de Mephedrone, dus ik tel half :P
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben één keer een nacht door gegaan op Mephedrone. Ik weet niet precies hoeveel punten ik heb gehad, maar laten we zeggen iets van 10. De eerste paar rond een uur of 11 en de laatsten rond een uur of 6. Het effect bleef bij mij gewoon steeds gelijk als ik weer bijnam en het hield iets van 1,5 a 2 uur aan. Wat ik wel vervelend vond was de terugreis (Nijmegen - Amsterdam in de trein), toen kwam namelijk de 'comedown' en die leek mij iets te veel op die van cocaïne. In mijn geval houdt dat in een naar gevoel in de borstkas en alle gebeurtenissen van de avond op een negatieve manier zien. Dat gevoel is iets mentaals, niet medisch btw.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik meph neem, ook al is het maar weinig, betekend dat bijna vanzelf een nacht doorhalen. Als de eerste rush is uitgewerkt blijft ik maar stak staan zonder het prettige effect. Mega pupillen...mijn hart gaat tekeer...slapen is absoluut onmogelijk. Ik heb nu zo'n 4 á 5 keer meph gebruikt (meestal als ik teveel heb gezopen en ik geen coke heb) en dat eindigt zonder uitzondering in 30mg diazepam om te kunnen slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."