#1
Ik vind het geen fijn middel om door te halen. Het is voor mij niet oppepend genoeg en wat te gevaarlijk om mee door te halen denk ik gezien de verhalen met blauwe ledematen. Als ik het in de avond neem slaap ik de nacht gewoon.
Damien0124 zei:Ik heb een keer een nacht doorgehaald met mephedrone, niet op mephedrone. (dus met meph in mn neus, maar het hield me niet wakker). Ik was namelijk de volgende dag hartstikke moe en viel constant bijna in slaap. Mephedrone gaf me ook geen oppeppend gevoel meer snachts.
Bored zei:...dinsdagochtend viel het nog mee en voelde ik me prima, maar naarmate de dag vorderde werd dat wel anders.![]()
ErnstJünger zei:Bored zei:...dinsdagochtend viel het nog mee en voelde ik me prima, maar naarmate de dag vorderde werd dat wel anders.![]()
Kan je verduidelijken wat er dan dinsdag gebeurd is? Lichamelijk ongemak? Serotonine-tekort?
Apeldoorner zei:Ik heb een tijdje geleden een hele lange dag/nacht gehad op meph.
Van 13.00 uur tot 03.00 uur :P Ik begon met een kleine vingertop oraal en 20 min. later een klein sleutelpuntje nasaal.
Dat herhaalde ik na 3 uurtjes etc etc..
De dag erna niet depri. wel openliggende smoel en een beetje vermoeid. Maar je moet gewoon iets te doen hebben, dan waait het zo over.
Nibiru zei:Apeldoorner zei:Ik heb een tijdje geleden een hele lange dag/nacht gehad op meph.
Van 13.00 uur tot 03.00 uur :P Ik begon met een kleine vingertop oraal en 20 min. later een klein sleutelpuntje nasaal.
Dat herhaalde ik na 3 uurtjes etc etc..
De dag erna niet depri. wel openliggende smoel en een beetje vermoeid. Maar je moet gewoon iets te doen hebben, dan waait het zo over.
Ga je daar hard op?
Van zo weinig?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."