#1
DrippTone zei:Teleurstellend omdat ze meer visuals kregen dan verwacht? Dat begrijp ik niet, leg uit. :PVaste klant zei:Van 2C-I heb ik nou juist weer veel gelezen dat het bij heel veel mensen teleurstellend werkte en dat ze veel meer visuals hadden verwacht.
2c-E heb ik zelf nooit gebruikt, maar ik had gehoord dat het minder visueel is dan 2c-I. En zelf ben ik zeer tevreden over 2c-I wat betreft de visuele kant.Vaste klant zei:en hoezo zeg je nou dan zoek je iets dat meer visuals heeft bijvoorbeeld 2C-I want voor zover ik heb gelezen zijn er niet echt verschillen in kwantiteit/kwaliteit van de visuals van 2C-I en 2C-E
Whoops ik bedoel natuurlijk minder, ik zal ook even een report opzoeken van iemand die teleurgesteld was.
EDIT
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=24065&p=705273&hilit=2ci#p705273
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=67025