Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-E

2C-E

83 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Is 2c-e nog legaal?
Klik om te vergroten...
http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtml
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
Oom Klaas zei:
Is 2c-e nog legaal?
Klik om te vergroten...
http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtml
Klik om te vergroten...
er staat daar niks over NL maargoed :P volgens mij is het gewoon illegaal.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
En als er niet staat dat het in NL illegaal is? :wink:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan is het tot zoverre nog niet bekend bij erowid, denk ik.
Dit staat er ook onder :
If you have information about the legal status of this substance in any other country, please let us know.

maargoed back to the subject.. iemand enige antwoorden op mijn vragen of iemand die me kan helpen kiezen?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
NEE! Begin niet met 21mg.. is mijn advies!

Ik ken persoonlijke verhalen die 18mg nét konden handelen.

Denk erom dat de 'response curve' van 2C-E enorm stijl is! Wat betekend dat iedere milligram een wereld van verschil kan maken! Wat een enorm verschil is met bijvoorbeeld 2C-B, waar je makkelijk met 3 á 5 milligram kan verhogen! Dus weeg heel secuur!
Klik om te vergroten...

hier kan ik volledig mee inkomen, heb een keer een dosis van 25 mg genomen, de eerste keer dat ik 2c_E deed en het was veelsteveel, elke mg die je vanaf +-18 mg neemt, werkt het een behoorlijk stuk heftiger in tegenstelling tot de andere 2ctjes inderdaad.

raad met dit aan toch een gemiddelde dosis te nemen de eerste keer, je kan altijd opbouwen en weten waar je aan toe bent :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
NEE! Begin niet met 21mg.. is mijn advies!

Ik ken persoonlijke verhalen die 18mg nét konden handelen.

Denk erom dat de 'response curve' van 2C-E enorm stijl is! Wat betekend dat iedere milligram een wereld van verschil kan maken! Wat een enorm verschil is met bijvoorbeeld 2C-B, waar je makkelijk met 3 á 5 milligram kan verhogen! Dus weeg heel secuur!

Ik heb al meerdere malen mogen ervaring dat de 2C'tjes een enorm verschillende uitwerking kan hebben op de mens. Juist omdat 2C-E inderdaad de 'heftigste' (mainstream) is zal ik beginnen met een dosis die veel lager ligt. Denk dan bijvoorbeeld aan 15-18mg.

2C-E staat bekend om de heftige bodyload en zijn 'donkere kantjes'. Rustig doseren en genieten.

Om antwoord te geven om de vraag hoe lang je visuals zal hebben:
Nogmaals, bij 2C-X varianten weer je het nooit... maar ga ervan uit dat je zeker 8 uur onder de pannen bent :)

Op de vraag of het 'verstandig' is om met 2C-E te beginnen kan ik zeggen dat wanneer je ervaring hebt met andere tripmiddelen van zo'n tijdsduur, je de 2C-E ook vast wel kan waarderen.
Heb je helemaal geen ervaring met tripmiddelen, zou het fijn kunnen zijn om met 2C-B of 2C-C te beginnen... deze duren beide een uur of 3 - 5.

Vaste klant zei:
Van 2C-I heb ik nou juist weer veel gelezen dat het bij heel veel mensen teleurstellend werkte en dat ze veel meer visuals hadden verwacht.. en hoezo zeg je nou dan zoek je iets dat minder visuals heeft bijvoorbeeld 2C-I want voor zover ik heb gelezen zijn er niet echt verschillen in kwantiteit/kwaliteit van de visuals van 2C-I en 2C-E
Klik om te vergroten...

Klopt. De visuals van 2C-I zijn minder heftig/aanwezig IMO.
Hoewel ook hier verschillen zijn ervaren in mijn vriendengroep.
Uiteindelijk hangt het ook allemaal samen met de dosis :)
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt!
laatste twee berichten zijn erg handig geweest voor mij.. ik ga voor de 2C-E
Ok dan geen 21 mg maar is het wel een idee dat ik 16 mg in een capsule slik en later (na ong 3 uur? of wat raden jullie aan?) 3 mg bij te snuiven (mocht ik nog niet genoeg effect voelen)? Of heeft dit geen effect door tolerantie of wordt dit te heftig of wat?
Dit wil ik trouwens omdat ik wel echt het volle effect ervan wil voelen aangezien ik niet vaak de gelegenheid heb om te trippen.
let me know :) thanks
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja dat is geen probleem, maar dan moet je het wel snel doen na de eerste inname, anders verleng je het alleen maar.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar dan kan ik beter iets meer in een casule nemen.. want ik doe dat juist omdat ik eerst 16 mg wil proberen en dan wacht ik tot mijn hoogtepunt.. en als ik dan nog niet het gevoel heb echt goed te trippen dan neem ik nog 3 mg bij door te snuiven? Zodat ik daarna wel nog in een hoogtepunt kom waar ik tevreden mee ben.. is dat een idee?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vaste klant zei:
Maar dan kan ik beter iets meer in een casule nemen.. want ik doe dat juist omdat ik eerst 16 mg wil proberen en dan wacht ik tot mijn hoogtepunt.. en als ik dan nog niet het gevoel heb echt goed te trippen dan neem ik nog 3 mg bij door te snuiven? Zodat ik daarna wel nog in een hoogtepunt kom waar ik tevreden mee ben.. is dat een idee?
Klik om te vergroten...

snuiven werkt in mijn ervaring altijd beter om een 2c-x te nemen, dus dan zou ik dat doen, maar denk dat je dan wel heel voorzichtig moet zijn met de dosis. aangezien het nasaal aanzienlijk krachtiger werk. dus zou het tussen de 2-3 radius houden dan.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt dat je steeds antwoord :P maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag..
Want mijn bedoeling is dus: Omdat jullie aanraden niet meteen te hoog te beginnen (maar ik niet vaak de gelegenheid heb om te kunnen trippen dus als ik het doe wil ik er wel goed van trippen) wou ik laag beginnen (16 mg capsule) en als ik na 3 uur ong denk: Nou ik ga prima ik trip goed niet te hard niet te zacht, dan hou ik het daarbij.. Mocht ik na die 3 uur denken nou dit is HET nog niet.. dan snuif ik 1 à 2 mg bij om zo toch nog er goed van te trippen..
Want als ik meteen 5 mg snuif zonder iets met capsule ofzo dan heb ik weer het risico dat ik te hard ga..
ik hoop dat je hem nu wel snapt :tearsofjoy: :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vaste klant zei:
Bedankt dat je steeds antwoord :P maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag..
Want mijn bedoeling is dus: Omdat jullie aanraden niet meteen te hoog te beginnen (maar ik niet vaak de gelegenheid heb om te kunnen trippen dus als ik het doe wil ik er wel goed van trippen) wou ik laag beginnen (16 mg capsule) en als ik na 3 uur ong denk: Nou ik ga prima ik trip goed niet te hard niet te zacht, dan hou ik het daarbij.. Mocht ik na die 3 uur denken nou dit is HET nog niet.. dan snuif ik 1 à 2 mg bij om zo toch nog er goed van te trippen..
ik hoop dat je hem nu wel snapt :tearsofjoy: :P
Klik om te vergroten...
dat was dus voor wat ik antwoorde :wink: zij het gewoon iets te direct, dacht dat je die link wel zou leggen tussen jou vraag en mijn antwoord.
bedoelde dat voor na die 3 uur periode inderdaad.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh je hebt gelijk nu ik het nalees snap ik hem..
En na 3 uur kijken is wel een mooie tijd toch? na 3 uur zou ik toch wel sowieso in me hoogtepunt (hoe heet dat ookalweer?) moeten zitten toch?
dus dan ga ik 16 mg capsule en dan 2 à 3 gram via de neus.. en wat nou als ik dan NOGsteeds niet tevreden ben? (en hoelang zou het trouwens na de snuif moeten gaan werken?)
sjees wat een vragen weer.. sorry!!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vaste klant zei:
Oh je hebt gelijk nu ik het nalees snap ik hem..
En na 3 uur kijken is wel een mooie tijd toch? na 3 uur zou ik toch wel sowieso in me hoogtepunt (hoe heet dat ookalweer?) moeten zitten toch?
dus dan ga ik 16 mg capsule en dan 2 à 3 gram via de neus.. en wat nou als ik dan NOGsteeds niet tevreden ben? (en hoelang zou het trouwens na de snuif moeten gaan werken?)
sjees wat een vragen weer.. sorry!!
Klik om te vergroten...

een hoogtepunt is een piek.
en ja, dan zit je ongeveer op de piek na 3 uur.
het snuiven van 2c's werkt altijd binnen 2 a 15 minuten, dus na die tijd zul je de toename van effect merken. als je daarna niet tevreden bent kun je altijd meer pakken op het gelijke niveau
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Super bedankt! :)
Iemand nog antwoord op deze vragen:
-Hebben jullie ooit wel eens een ernstige mindfuck gehad op 2C-E? Zo nee wat is dan het risico als ik een te grote dosis neem? (zal ik dan enge dingen zien of bang worden dat ik te hard ga trippen oid?) Dus hoe ziet een badtrip op 2C-E eruit?
-Ik heb hier thuis een stuk of 30 capsules liggen met vitamines en kruiden erin, deze capsules kan ik open schuiven en leegmaken en dan bijvoorbeeld 2C-E indoen, het is een beetje gel achtig plastic die capsules Zoiets:
. Voldoen deze capsules gewoon?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vaste klant zei:
Dan is het tot zoverre nog niet bekend bij erowid, denk ik.
Dit staat er ook onder :
If you have information about the legal status of this substance in any other country, please let us know.

maargoed back to the subject.. iemand enige antwoorden op mijn vragen of iemand die me kan helpen kiezen?
Klik om te vergroten...

Rtfm, wiki > opium lijst > 2c-E not on it. http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Opiumlijst
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok chill..
zou dat dan ook betekenen dat ik bijvoorbeeld voor de neus van een agent 100 mg mag kopen? (En gebruiken?)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vaste klant zei:
ok chill..
zou dat dan ook betekenen dat ik bijvoorbeeld voor de neus van een agent 100 mg mag kopen? (En gebruiken?)
Klik om te vergroten...

Tuurlijk. Ze kunnen je dan wel oppakken onder verdenking van en zullen ze wss je spulletje afpakken, testen en dan zegen dat je mag gaan maar je shit niet terug krijgt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ga ermee op de markt staan en op tellsell, hét poedertje voor de feestdagen.
Vies weer buiten, zijn de pretparken u te duur en te veel gedoe?
Motorpech op weg naar de bioscoop, de bordspelletjes zijn ook te vaak gedaan, komt u dit allemaal bekend voor?
Dan heeft tellsell nu een geweldig aanbod voor u, pretpoeder!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben van plan wat 2c-E te kopen maar zit nog met wat vraagjes:

1. Heb al redelijk wat ervaring met psychedelica ( 3 keer truffels, 1 keer paddo's, 4 keer LSD en talloze keren salvia). Een 2c-x dus nog niet, is het erg onverstandig met E te beginnen? Aangezien deze vrij heftig maar vooral lang schijnt te duren?

2. Hoe lang dan ongeveer? Gezien naar een 'normale' dosis van ongeveer 10-15mg.

3. Het is mijn eerste keer dat ik iets neem dat zo exact komt qua gewicht ( behalve LSD dan, maar dat is al fijn voorgedaan). Kan ik 100mg gewoon door 5en delen, zodat ik 20mg over hou die ik weer door de helft doe enz. ? Speciaal voor dit 'experiment' een weegschaal aanschaffen ( weet ik, zijn niet duur maar ben ook maar een arme student..) zie ik niet al een pre.

Alvast bedankt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."