#1
http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtmlOom Klaas zei:Is 2c-e nog legaal?
http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtmlOom Klaas zei:Is 2c-e nog legaal?
er staat daar niks over NL maargoed :P volgens mij is het gewoon illegaal.DrippTone zei:http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtmlOom Klaas zei:Is 2c-e nog legaal?
Qocaïne zei:NEE! Begin niet met 21mg.. is mijn advies!
Ik ken persoonlijke verhalen die 18mg nét konden handelen.
Denk erom dat de 'response curve' van 2C-E enorm stijl is! Wat betekend dat iedere milligram een wereld van verschil kan maken! Wat een enorm verschil is met bijvoorbeeld 2C-B, waar je makkelijk met 3 á 5 milligram kan verhogen! Dus weeg heel secuur!
Vaste klant zei:Van 2C-I heb ik nou juist weer veel gelezen dat het bij heel veel mensen teleurstellend werkte en dat ze veel meer visuals hadden verwacht.. en hoezo zeg je nou dan zoek je iets dat minder visuals heeft bijvoorbeeld 2C-I want voor zover ik heb gelezen zijn er niet echt verschillen in kwantiteit/kwaliteit van de visuals van 2C-I en 2C-E
Vaste klant zei:Maar dan kan ik beter iets meer in een casule nemen.. want ik doe dat juist omdat ik eerst 16 mg wil proberen en dan wacht ik tot mijn hoogtepunt.. en als ik dan nog niet het gevoel heb echt goed te trippen dan neem ik nog 3 mg bij door te snuiven? Zodat ik daarna wel nog in een hoogtepunt kom waar ik tevreden mee ben.. is dat een idee?
dat was dus voor wat ik antwoordeVaste klant zei:Bedankt dat je steeds antwoord :P maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag..
Want mijn bedoeling is dus: Omdat jullie aanraden niet meteen te hoog te beginnen (maar ik niet vaak de gelegenheid heb om te kunnen trippen dus als ik het doe wil ik er wel goed van trippen) wou ik laag beginnen (16 mg capsule) en als ik na 3 uur ong denk: Nou ik ga prima ik trip goed niet te hard niet te zacht, dan hou ik het daarbij.. Mocht ik na die 3 uur denken nou dit is HET nog niet.. dan snuif ik 1 Ã 2 mg bij om zo toch nog er goed van te trippen..
ik hoop dat je hem nu wel snapt:P
Vaste klant zei:Oh je hebt gelijk nu ik het nalees snap ik hem..
En na 3 uur kijken is wel een mooie tijd toch? na 3 uur zou ik toch wel sowieso in me hoogtepunt (hoe heet dat ookalweer?) moeten zitten toch?
dus dan ga ik 16 mg capsule en dan 2 Ã 3 gram via de neus.. en wat nou als ik dan NOGsteeds niet tevreden ben? (en hoelang zou het trouwens na de snuif moeten gaan werken?)
sjees wat een vragen weer.. sorry!!
Vaste klant zei:Dan is het tot zoverre nog niet bekend bij erowid, denk ik.
Dit staat er ook onder :
If you have information about the legal status of this substance in any other country, please let us know.
maargoed back to the subject.. iemand enige antwoorden op mijn vragen of iemand die me kan helpen kiezen?
Vaste klant zei:ok chill..
zou dat dan ook betekenen dat ik bijvoorbeeld voor de neus van een agent 100 mg mag kopen? (En gebruiken?)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."