Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-E

2C-E

83 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het eens tijdens het uitgaan geprobeerd.
Het was handlebaar, maar was blij toen we lekker thuis gingen chillen.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar dan is nog mijn vraag niet beantwoord :P : Is het een idee als ik 16 mg doe via capsule en dan later als de effecten niet gewenst zijn nog eens 3 mg ofzo?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Is 2c-e nog legaal?
Klik om te vergroten...
http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtml
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Oom Klaas zei:
Is 2c-e nog legaal?
Klik om te vergroten...
http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtml
Klik om te vergroten...
er staat daar niks over NL maargoed :P volgens mij is het gewoon illegaal.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
En als er niet staat dat het in NL illegaal is? :wink:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan is het tot zoverre nog niet bekend bij erowid, denk ik.
Dit staat er ook onder :
If you have information about the legal status of this substance in any other country, please let us know.

maargoed back to the subject.. iemand enige antwoorden op mijn vragen of iemand die me kan helpen kiezen?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qocaïne zei:
NEE! Begin niet met 21mg.. is mijn advies!

Ik ken persoonlijke verhalen die 18mg nét konden handelen.

Denk erom dat de 'response curve' van 2C-E enorm stijl is! Wat betekend dat iedere milligram een wereld van verschil kan maken! Wat een enorm verschil is met bijvoorbeeld 2C-B, waar je makkelijk met 3 á 5 milligram kan verhogen! Dus weeg heel secuur!
Klik om te vergroten...

hier kan ik volledig mee inkomen, heb een keer een dosis van 25 mg genomen, de eerste keer dat ik 2c_E deed en het was veelsteveel, elke mg die je vanaf +-18 mg neemt, werkt het een behoorlijk stuk heftiger in tegenstelling tot de andere 2ctjes inderdaad.

raad met dit aan toch een gemiddelde dosis te nemen de eerste keer, je kan altijd opbouwen en weten waar je aan toe bent :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
NEE! Begin niet met 21mg.. is mijn advies!

Ik ken persoonlijke verhalen die 18mg nét konden handelen.

Denk erom dat de 'response curve' van 2C-E enorm stijl is! Wat betekend dat iedere milligram een wereld van verschil kan maken! Wat een enorm verschil is met bijvoorbeeld 2C-B, waar je makkelijk met 3 á 5 milligram kan verhogen! Dus weeg heel secuur!

Ik heb al meerdere malen mogen ervaring dat de 2C'tjes een enorm verschillende uitwerking kan hebben op de mens. Juist omdat 2C-E inderdaad de 'heftigste' (mainstream) is zal ik beginnen met een dosis die veel lager ligt. Denk dan bijvoorbeeld aan 15-18mg.

2C-E staat bekend om de heftige bodyload en zijn 'donkere kantjes'. Rustig doseren en genieten.

Om antwoord te geven om de vraag hoe lang je visuals zal hebben:
Nogmaals, bij 2C-X varianten weer je het nooit... maar ga ervan uit dat je zeker 8 uur onder de pannen bent :)

Op de vraag of het 'verstandig' is om met 2C-E te beginnen kan ik zeggen dat wanneer je ervaring hebt met andere tripmiddelen van zo'n tijdsduur, je de 2C-E ook vast wel kan waarderen.
Heb je helemaal geen ervaring met tripmiddelen, zou het fijn kunnen zijn om met 2C-B of 2C-C te beginnen... deze duren beide een uur of 3 - 5.

Vaste klant zei:
Van 2C-I heb ik nou juist weer veel gelezen dat het bij heel veel mensen teleurstellend werkte en dat ze veel meer visuals hadden verwacht.. en hoezo zeg je nou dan zoek je iets dat minder visuals heeft bijvoorbeeld 2C-I want voor zover ik heb gelezen zijn er niet echt verschillen in kwantiteit/kwaliteit van de visuals van 2C-I en 2C-E
Klik om te vergroten...

Klopt. De visuals van 2C-I zijn minder heftig/aanwezig IMO.
Hoewel ook hier verschillen zijn ervaren in mijn vriendengroep.
Uiteindelijk hangt het ook allemaal samen met de dosis :)
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt dat je steeds antwoord :P maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag..
Want mijn bedoeling is dus: Omdat jullie aanraden niet meteen te hoog te beginnen (maar ik niet vaak de gelegenheid heb om te kunnen trippen dus als ik het doe wil ik er wel goed van trippen) wou ik laag beginnen (16 mg capsule) en als ik na 3 uur ong denk: Nou ik ga prima ik trip goed niet te hard niet te zacht, dan hou ik het daarbij.. Mocht ik na die 3 uur denken nou dit is HET nog niet.. dan snuif ik 1 à 2 mg bij om zo toch nog er goed van te trippen..
Want als ik meteen 5 mg snuif zonder iets met capsule ofzo dan heb ik weer het risico dat ik te hard ga..
ik hoop dat je hem nu wel snapt :tearsofjoy: :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vaste klant zei:
Bedankt dat je steeds antwoord :P maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag..
Want mijn bedoeling is dus: Omdat jullie aanraden niet meteen te hoog te beginnen (maar ik niet vaak de gelegenheid heb om te kunnen trippen dus als ik het doe wil ik er wel goed van trippen) wou ik laag beginnen (16 mg capsule) en als ik na 3 uur ong denk: Nou ik ga prima ik trip goed niet te hard niet te zacht, dan hou ik het daarbij.. Mocht ik na die 3 uur denken nou dit is HET nog niet.. dan snuif ik 1 à 2 mg bij om zo toch nog er goed van te trippen..
ik hoop dat je hem nu wel snapt :tearsofjoy: :P
Klik om te vergroten...
dat was dus voor wat ik antwoorde :wink: zij het gewoon iets te direct, dacht dat je die link wel zou leggen tussen jou vraag en mijn antwoord.
bedoelde dat voor na die 3 uur periode inderdaad.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh je hebt gelijk nu ik het nalees snap ik hem..
En na 3 uur kijken is wel een mooie tijd toch? na 3 uur zou ik toch wel sowieso in me hoogtepunt (hoe heet dat ookalweer?) moeten zitten toch?
dus dan ga ik 16 mg capsule en dan 2 à 3 gram via de neus.. en wat nou als ik dan NOGsteeds niet tevreden ben? (en hoelang zou het trouwens na de snuif moeten gaan werken?)
sjees wat een vragen weer.. sorry!!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vaste klant zei:
Oh je hebt gelijk nu ik het nalees snap ik hem..
En na 3 uur kijken is wel een mooie tijd toch? na 3 uur zou ik toch wel sowieso in me hoogtepunt (hoe heet dat ookalweer?) moeten zitten toch?
dus dan ga ik 16 mg capsule en dan 2 à 3 gram via de neus.. en wat nou als ik dan NOGsteeds niet tevreden ben? (en hoelang zou het trouwens na de snuif moeten gaan werken?)
sjees wat een vragen weer.. sorry!!
Klik om te vergroten...

een hoogtepunt is een piek.
en ja, dan zit je ongeveer op de piek na 3 uur.
het snuiven van 2c's werkt altijd binnen 2 a 15 minuten, dus na die tijd zul je de toename van effect merken. als je daarna niet tevreden bent kun je altijd meer pakken op het gelijke niveau
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Super bedankt! :)
Iemand nog antwoord op deze vragen:
-Hebben jullie ooit wel eens een ernstige mindfuck gehad op 2C-E? Zo nee wat is dan het risico als ik een te grote dosis neem? (zal ik dan enge dingen zien of bang worden dat ik te hard ga trippen oid?) Dus hoe ziet een badtrip op 2C-E eruit?
-Ik heb hier thuis een stuk of 30 capsules liggen met vitamines en kruiden erin, deze capsules kan ik open schuiven en leegmaken en dan bijvoorbeeld 2C-E indoen, het is een beetje gel achtig plastic die capsules Zoiets:
. Voldoen deze capsules gewoon?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vaste klant zei:
Dan is het tot zoverre nog niet bekend bij erowid, denk ik.
Dit staat er ook onder :
If you have information about the legal status of this substance in any other country, please let us know.

maargoed back to the subject.. iemand enige antwoorden op mijn vragen of iemand die me kan helpen kiezen?
Klik om te vergroten...

Rtfm, wiki > opium lijst > 2c-E not on it. http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Opiumlijst
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#15
ok chill..
zou dat dan ook betekenen dat ik bijvoorbeeld voor de neus van een agent 100 mg mag kopen? (En gebruiken?)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
DrippTone zei:
Allebei maar eens proberen dan. :wink:

Snuiven en pluggen is trouwens de manier om 2c'tjes te nemen, orale inname vind ik altijd matig.
Klik om te vergroten...

Naar aanleiding van deze post zou ik het willen snuiven.

Stel ik zou het oplossen in water ( 100mg/100ml water) en ik zou zo'n 7/8ml rectaal inbrengen, zou deze dosis dan hoog genoeg zijn ( gekeken dat bij ong. alle drugs bij rectale inname de dosis gehalveerd kan worden?)

Werkt het bij 2c's qua effecten/duur zo?:

1. nassaal.
2. oraal.
3. rectaal.

Want voornamelijk de verwachtte kortere duur van de trip bij snuiven spreekt me aan.
Klik om te vergroten...

Bij snuiven komt het heel heftig op, en vrijwel alles is meteen opgenomen. Daarom neem je de helft van een orale dosering. Aangezien alles vrij snel in je bloed zit word er ook meteen begonnen met de afbraak van het stofje. Aangezien het ook een relatief lage dosis is qua volume zal dat minder lang duren dan wanneer je meer neemt(oraal dus). Echter het zal niet veel in duur schelen, een uur waarschijnlijk.

Rectaal is de duur van de trip ook maar heel iets korter dan oraal, het komt sneller op en zal ook iets sneller zijn afgebroken. Binnen een half uur zijn de effecten merkbaar. En het is heftiger aangezien het niet eerst langs je lever komt maar direct in je bloed. Ook bij deze manier van inname weer de helft aanhouden van een orale dosis.

En wanneer je het op deze manieren wil gaan innemen dan raad ik je aan om toch dat weegschaaltje aan te schaffen. Als je er oraal 5mg naast zit is dat goed te overzien. Maar rectaal en nasaal is dat dus qua vergelijking al 10mg wat je er naast zit. En dan is het nog eens heel waarschijnlijk dat je er meer dan 5mg naast zit met eyballen, dat zie je echt niet.

Dat met die vloeistof kun je goed doen in principe, ik zou dan wel kiezen voor rectaal want dan kun je de vloeistof gewoon met een spuitje inbrengen zoals in het pluggen voor dummies topic beschreven staat. En vergeet niet daarvoor demi water te pakken en geen kraan water. :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Precies het antwoord wat ik zocht!

Hierop heb ik echter weer een aantal vraagjes,

Brand het rectaal ook? Liever m'n neus dan m'n endeldarm..

En kun je de 2c-E opgelost in demi water lang bewaren?
Moet je om het op te lossen nog bepaalde handelingen voltrekken? Zoals verwarmen oid?

Alvast bedankt :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bij het pluggen van een 2c zul je wel iets voelen, maar dat voelt meer aan alsof je moet poepen. In tegen stelling tot snuiven waarbij je denkt dat je neus weg brand, de tranen je in de ogen springen en je bijna met je kop tegen de muur zou gaan rammen om maar een andere pijn te voelen dan dat. :P

Ik heb trouwens nog een tip voor het snuiven, zelf heb ik 10 keer minder last van het branden als ik van te voren een klein puntje ketamine snuif.

Als je het goed bewaard kun je dat mengsel lang goed houden, kraan water bederft maar demi water niet zolang er niks bij komt qua verontreiniging.

En voor zover ik weet lost het vrij makkelijk op in water, even goed schudden ofzo als je het in een buisje/flesje doet.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook een RC vendor kan rotzooi opsturen. Misschien even laten testen. Hoeveel denk je ongeveer te hebben genomen?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vandaag getest.

Gesnoven, maar merkte er weinig van.
Doe dan wel extra voorzichtig met de dosis ( heb geen weegschaal)

Heb het bij een rc verkopen online gekocht, is dit erg betrouwbaar of kan het zijn dat ze gewoon troep sturen?

HEt gevoel dat ik ervan kreeg leeg ietswat op mccp, maar dan minder onplezierig, zijn dit de treshold effecten zo'n beetje van een 2c? Lichte tinteling in benen en kaak, beetje koortsig en ongeconcentreerd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."