#1
Oom Klaas zei:
Ohkee valt wel mee dan,
Zal het overwegen, heb ondertussen het goed kunnen proberen ( juiste dosis), zeer fijn spul.
Niet zo sirieus als truffels of LSD, echt veel speelser
Oom Klaas zei:
Na 2 of 3 gram door de neus ben je hebt punt van tevredenheid al wel voorbij :PVaste klant zei:Oh je hebt gelijk nu ik het nalees snap ik hem..
dan 2 Ã 3 gram via de neus.. en wat nou als ik dan NOGsteeds niet tevreden ben? (!
Nuchter moet? Niks moet. Moet niet, mag wel. Misschien wel handig, niet strict noodzakelijk.PepTalk zei:2C-Em zei:DrippTone zei:Oraal wil ik het niet nemen aangezien je dan: Een poos nuchter moet zijn ( qua eten en drinken dan), het minder snel opkomt, het iets langer werkt, je meer nodig hebt, misselijk KAN worden.
Opiumwet + Lijst 1 + Lijst 2Vaste klant zei:er staat daar niks over NL maargoed :P volgens mij is het gewoon illegaal.DrippTone zei:http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtmlOom Klaas zei:Is 2c-e nog legaal?
http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtmlOom Klaas zei:Is 2c-e nog legaal?
er staat daar niks over NL maargoed :P volgens mij is het gewoon illegaal.DrippTone zei:http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_law.shtmlOom Klaas zei:Is 2c-e nog legaal?
Qocaïne zei:NEE! Begin niet met 21mg.. is mijn advies!
Ik ken persoonlijke verhalen die 18mg nét konden handelen.
Denk erom dat de 'response curve' van 2C-E enorm stijl is! Wat betekend dat iedere milligram een wereld van verschil kan maken! Wat een enorm verschil is met bijvoorbeeld 2C-B, waar je makkelijk met 3 á 5 milligram kan verhogen! Dus weeg heel secuur!
Vaste klant zei:Van 2C-I heb ik nou juist weer veel gelezen dat het bij heel veel mensen teleurstellend werkte en dat ze veel meer visuals hadden verwacht.. en hoezo zeg je nou dan zoek je iets dat minder visuals heeft bijvoorbeeld 2C-I want voor zover ik heb gelezen zijn er niet echt verschillen in kwantiteit/kwaliteit van de visuals van 2C-I en 2C-E
Vaste klant zei:Maar dan kan ik beter iets meer in een casule nemen.. want ik doe dat juist omdat ik eerst 16 mg wil proberen en dan wacht ik tot mijn hoogtepunt.. en als ik dan nog niet het gevoel heb echt goed te trippen dan neem ik nog 3 mg bij door te snuiven? Zodat ik daarna wel nog in een hoogtepunt kom waar ik tevreden mee ben.. is dat een idee?
dat was dus voor wat ik antwoordeVaste klant zei:Bedankt dat je steeds antwoord :P maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag..
Want mijn bedoeling is dus: Omdat jullie aanraden niet meteen te hoog te beginnen (maar ik niet vaak de gelegenheid heb om te kunnen trippen dus als ik het doe wil ik er wel goed van trippen) wou ik laag beginnen (16 mg capsule) en als ik na 3 uur ong denk: Nou ik ga prima ik trip goed niet te hard niet te zacht, dan hou ik het daarbij.. Mocht ik na die 3 uur denken nou dit is HET nog niet.. dan snuif ik 1 Ã 2 mg bij om zo toch nog er goed van te trippen..
ik hoop dat je hem nu wel snapt:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."