Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"GoldenGrow zei: zojuist etizolam besteld voor m'n anxiety die ik bijna dagelijks ervaar, zou graag willen weten wat gebruikers ervan op dit forum er van vinden en of het een beetje een goede benzo is. tenminste als er uberhaubt gebruikers van Etizolam zijn hier. Klik om te vergroten... Ga alsjeblieft naar je huisarts en ga niet op eigen houtje etizolam gebruiken vanwege angst/spanningsklachten. Het risico van verslaving ligt hiermee wel heel erg op de loer. Beter zoek je professionele hulp in plaats van zelf lopen aanmodderen met rc's."
"Na alle berichten over hoe sterk/potent flunitrazolam zou moeten zijn deze besteld om te gebruiken om snel te kunnen slapen na een nachtje stims... Nou dat viel vies tegen. Weet niet wat er in zit, maar sterk is het niet. Het zijn wel de bekende rode tabletjes waar 0,25mg in zou moeten zitten, maar had er een stuk of 5 nodig om te kunnen slapen. Nu (zonder stims) er 2 op (eentje 1,5 uur geleden, de tweede 45 minuten geleden. Heel licht voel ik iets maar that's it. Tolerantie is er als het goed is nauwelijk (meestal neem ik op zondag een halve etizolam van 1mg om niet teveel met werk bezig te zijn gedurende de nacht). Dacht bij een kwalitatief goede vendor besteld te hebben, maar dat valt dus tegen. Gelukkig niet meteen teveel besteld. Maar goed misschien nog een keer ergens anders proberen te bestellen in de hoop dat die wel goed en sterk zijn. Edit: Weet bijna zeker dat het geen flunitrazolam is want heb bijna 11uur geslapen waar flunitrazolam dacht ik zo'n 5 uur werkzaam zijn."
"In welke context bedoel je dit? Je wil de downer en de upper tegelijk combineren? Why? Of is het meer bedoeld om na afloop van de 4F beter in slaap te kunnen vallen oid?"
"Binnenkort heb ik 2cb tabletten van 21mg ps in mijn bezit en wil het dus ook voor het eerst gaan proberen. Bodyload ben ik niet bang voor aangezien ik bij mdma (zo'n 180mg) ook niks merk van een bodyload. Nu wil ik dit gaan proberen op een House/Club feestje. Het zal best wel druk zijn, maar muziek is altijd wel relaxed en ok, geen hardstyle oid. Publiek wat er komt is ook altijd erg relaxed, leuk gekleed, vriendelijk enz. Wat zou een aan te raden dosis zijn? Gewoon 1 tablet in één keer? Of iets van 3/4 tablet om zo op ongeveer 15mg uit te komen, of toch liever een 1/5 tablet, dus 10mg? Wat ik wil bereiken is een klein beetje trip effect (muren die ademen, kleuren die intenser worden, maar dingen hoeven niet helemaal te gaan vervormen, zoals gezichten, en wil gewoon net dat kleine beetje mdma rush ervaren. Moet in ieder geval niet teveel nemen dat is me al wel duidelijk. Heb dit dus nog nooit gedaan en weeg zo'n 80kg."
"Dat is makkelijk dan, gewoon tablet(je) door midden doen En eventueel bij pakken kan altijd nog. Thnx! Zal in ieder geval tegen die tijd mijn report nog geven. edit: Lees net op PF weer twee verschillende antwoorden. De één noemt 18mg en weer een ander 15mg. Kortom zoals altijd, zoveel mensen zoveel verschillende werkingen.. Misschien toch maar paar dagen vantevoren eerst thuis uitproberen wat 10mg doet oid."
"En of die bestaan! logo: ja, tekst (2CB) kleur: wit vorm: rond breedte: 0,8 cm dikte: 0,2 cm gewicht: 0,15 gram  { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } info: 21 mg 2-CB provincie: zuid-holland test nr: 6193 jellinek amsterdam waarschuwing: - gebruikt: ja info: ging er heerlijk op... pil is erg hard gedrukt... van verschillende gebruikers heb ik gehoord dat wanneer je de pil tot poeder stampt en het poeder met water in neemt het sneller werkt... dit heb ik zelf nog niet gedaan maar zal dit zeker gaan proberen... marquis: groen mandelin: - mecke: - robadope: - simons - Klik om te vergroten..."
"Nog een andere report van een lichtere pil: naam pil: blauwe paddestoel (2-CB) logo: ja kleur: blauw vorm: rond breedte: 0,7 cm dikte: 0,2 cm gewicht: 0,13 gram  provincie: zuid-holland gehalte: 10mg 2-CB (getest bij Kentron Eindhoven) test nr: nog niet bekend waarschuwing: - gebruikt: ja info: hahahaha als ik nu een sigaret wil pakken is het net een mini sigaretje... moet niet gekker worden.... hahahaha.... moet ook steeds meer gaan denken hoe ik moet typen.... tijd gaat nu wel heel hard... hahahaha... zie de dingen nu ook van me afgaan en de beelden zijn super sterk... we hebben hier wel de grootste lol... wel werdo dat als ik type het net is of dat mijn laptop heel ver weg is.... volgende dag geen last van brakheid marquis: groen mandelin: mecke: robadope: simons: Klik om te vergroten..."
"Kan je me svp wat meer vertellen over de bodyload?"
"DrippTone zei: @bart1981, ik weet niet waar je die pil recensies vandaan heb maar het komt niet echt geloofwaardig over met die maten, ik denk dat het cm moet zijn ipv mm, of je moet er geen o, voor zetten. Anders zijn dat wel heel kleine pilletjes waar noooooooit 21mg 2c-B in past. :P Nee klopt was mij ook al opgevallen heb diegene die de report had gemaakt ook al een bericht gestuurd en hij/zij heeft het aangepast. Maar goed op zich was het wel duidelijk wat bedoeld werd. Moest natuurlijk 0,2cm zijn ipv mm. Maar goed je kan natuurlijk altijd naar Jellinek bellen om het na te gaan of het klopt. Ik geloof zelf wel dat het klopt maar dat het alleen verkeerd was neergezet. Zal de post hier ook even editten. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"Is dezelfde. Maar kwartje is wel weinig. Beter beginnen met halve. en dan eventueel bijpakken"