Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone

Mephedrone

401 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb van die kristallen die net miniscule glazen buisjes lijken. Daarvoor had ik alleen kristal. Zijn die buisjes potenter of die kristallen?
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
mephuser zei:
Hoeveel tijd zit er tussen die ene keer en de laatste keer in dan?
Klik om te vergroten...

Die twee weken waren in juni van dit jaar, daarna nog misschien 2 à 3 keer eens een klein lijntje genomen. Tot een twee weken geleden denk ik, toen heb ik het weer eens gebruikt.
Klik om te vergroten...

Ok.. Dan zou je hetzelfde gevoel wel moeten voelen.. Of heb je tussendoor nog andere middelen gehad? Anders zou ik het niet weten waarom je nu minder voelt..
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#3
DamienDope zei:
Ik heb van die kristallen die net miniscule glazen buisjes lijken. Daarvoor had ik alleen kristal. Zijn die buisjes potenter of die kristallen?
Klik om te vergroten...

Ik heb alleen de kristallen en poeder gehad.. Ik heb ook nog nooit gehoord van glazen buisjes :confused:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zijn ook gewoon kristallen, alleen dun en langwerpig. Ze zijn niet helemaal cylinder vorming, heb net even goed gekeken.

Beetje zoals deze zien ze eruit.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm.. Ok! Naja... Als et zn werk maar doet toch :grin:
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Ik ben niet op de hoogte van welke stoffen MMC-4 ''vervuilen'' of wat de reststoffen uit het productie proces kunnen zijn. Maar klachten als gevolg van vernauwde bloedvaten komen door de mephedrone(en haar effecten) zelf, en niet door die enkele mg afbraak-, reststoffen.

Ook zijn maar weinig stoffen actief werkzaam/schadelijk voor je in zulke hoeveelheden.
Dat het op langere termijn schadelijk kan zijn geloof ik ook best, maar dat is meph zelf ook :)

Bij veelvuldig gebruik is een hogere zuiverheid altijd aan te raden, bij elke drug.

Maar ach, ik krijg het gevoel weer aan het mierenneuken te zijn, in een topic waar ik als niet meph gebruiker totaal niet thuis hoor :smoke: Dus ik nok maar weer eens...
Klik om te vergroten...

Het schijnt dat de metaboliet 4-methylephedrine best wat vasoconstrictie veroorkzaakt, De halfwaarde tijd hiervan is een ook stuk langer, dus als je mephedrone bij blijft pakken krijg je een hogere hoeveelheid hiervan die nog best een tijd na de mephedrone door blijft werken, dus als je bij blijft doseren kan het een stuk linker worden.

Dus als je eenmaal duidelijk de vasoconstrictie merkt, stop er dan alstublieft mee! En niet zomaar voor een weekje ofzo :)

Mephedrone is best nieuw en schijnt nu al best zwaar te zijn op het perifere zenuwstelsel, schade op het perifere zenuwstelsel is een stuk moeilijker voor het lichaam om te herstellen dan het centrale zenuwstelsel dus hou hier rekening mee, better safe than sorry!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik bedoelde met ''rest/afbraakstoffen'', de enkele % die de mephedrone van puurheid behouden.
Niet de evt. stoffen die NA inname genomen worden, dit zegt namelijk niets over de zuiverheid van het product. Waar het hier over ging.

Toch is het wel erg goede informatie, die verklaard waarom vooral (langdurig) bijnemen gevaarlijk is.
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zijn er nog meer mensen die ook hebben gehoord dat mephedrone niet meer gemaakt word?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het gaat in ieder geval wel illegaal worden, maar waarschijnlijk blijft het gewoon in de handel, alleen dan via onbetrouwbare mannetjes met handige kennissen in het buitenland.
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
illegaal was het toch al heeel lang? of begin ik nou gek te worden?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is al wel illegaal, maar pas sinds twee weken. Was al wel een tijd genomineerd om verboden te worden, dacht dat dat pas in de toekomst zou gaan gebeuren.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook dat constante gevoel van kippenvel wanneer je mephedrone gebruikt?
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Olijfboompje zei:
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook dat constante gevoel van kippenvel wanneer je mephedrone gebruikt?
Klik om te vergroten...

Jazeker, maar dat heb ik met de meeste stimulanten wel.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
5HTa zei:
Olijfboompje zei:
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook dat constante gevoel van kippenvel wanneer je mephedrone gebruikt?
Klik om te vergroten...

Jazeker, maar dat heb ik met de meeste stimulanten wel.
Klik om te vergroten...
Oke, fijn om te horen.
Nouja, ik heb het bij Mephedrone echt in verhoogde maten.
Gewoon constant, iets wat ik niet heb bij speed, mdma of iets dergelijks.

Ook wel bizar overigens, buiten ist ijskoud en ik loop gewoon naar buiten en ik heb het heerlijk warm. Apart spul...hele tijd geleden dat ik het weer eens genomen had. :hearteyes:

Duidelijk weer proberen een voorraadje te vinden, sinds ik nog maar voor 2 of 3 goede lijnen heb.
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het kan ook lichte vasoconstrictie zijn, als je het koud hebt dan vernauwen de kleine bloedvaatjes onder je huid om warmte binnen te houden, stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel :)

Ik heb het bij mephedrone een stuk meer als andere stimulanten, ik vind het wel een lekker gevoel :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
5HTa zei:
Het kan ook lichte vasoconstrictie zijn, als je het koud hebt dan vernauwen de kleine bloedvaatjes onder je huid om warmte binnen te houden, stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel :)

Ik heb het bij mephedrone een stuk meer als andere stimulanten, ik vind het wel een lekker gevoel :grin:
Klik om te vergroten...
Hmmm, oke, maar dat moet toch juist onaangenaam zijn haha?

Het lijkt met of ik ieder moment gewoon klaarkom ofzo haha :P
Echt een bizar fijn gevoel in ieder geval. :P
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#17
5HTa zei:
stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel :)
Klik om te vergroten...

OFFTOPIC:
Dit staat een beetje ongelukkig, het pilo motor reflex (het reflex wat kippenvel veroorzaakt) is niet het gevolg van vasculaire constrictie.
Het zijn wel beide een manier om je lichaam warmte te laten vast houden. Ook al is kippenvel nu niet meer effectief vanwege het weinige lichaamshaar dat we hebben.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
mephe4 zei:
Zijn er nog meer mensen die ook hebben gehoord dat mephedrone niet meer gemaakt word?
Klik om te vergroten...
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Potverdikkeme die meph doet zeer in je neus jonge! Snap niet hoe mensen dit op regelmatige basis kunnen snuiven.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom zou 4-MMC wel niet meer gemaakt worden...? :tearsofjoy:

Ik heb al een hele tijd geen mephe meer besteld, maar is nog steeds met 100'dn g te bestellen... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."