#1
Ik heb van die kristallen die net miniscule glazen buisjes lijken. Daarvoor had ik alleen kristal. Zijn die buisjes potenter of die kristallen?
Sublimo zei:mephuser zei:Hoeveel tijd zit er tussen die ene keer en de laatste keer in dan?
Die twee weken waren in juni van dit jaar, daarna nog misschien 2 Ã 3 keer eens een klein lijntje genomen. Tot een twee weken geleden denk ik, toen heb ik het weer eens gebruikt.
DamienDope zei:Ik heb van die kristallen die net miniscule glazen buisjes lijken. Daarvoor had ik alleen kristal. Zijn die buisjes potenter of die kristallen?
PepTalk zei:Ik ben niet op de hoogte van welke stoffen MMC-4 ''vervuilen'' of wat de reststoffen uit het productie proces kunnen zijn. Maar klachten als gevolg van vernauwde bloedvaten komen door de mephedrone(en haar effecten) zelf, en niet door die enkele mg afbraak-, reststoffen.
Ook zijn maar weinig stoffen actief werkzaam/schadelijk voor je in zulke hoeveelheden.
Dat het op langere termijn schadelijk kan zijn geloof ik ook best, maar dat is meph zelf ook![]()
Bij veelvuldig gebruik is een hogere zuiverheid altijd aan te raden, bij elke drug.
Maar ach, ik krijg het gevoel weer aan het mierenneuken te zijn, in een topic waar ik als niet meph gebruiker totaal niet thuis hoorDus ik nok maar weer eens...
Olijfboompje zei:Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook dat constante gevoel van kippenvel wanneer je mephedrone gebruikt?
Oke, fijn om te horen.5HTa zei:Olijfboompje zei:Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook dat constante gevoel van kippenvel wanneer je mephedrone gebruikt?
Jazeker, maar dat heb ik met de meeste stimulanten wel.
Hmmm, oke, maar dat moet toch juist onaangenaam zijn haha?5HTa zei:Het kan ook lichte vasoconstrictie zijn, als je het koud hebt dan vernauwen de kleine bloedvaatjes onder je huid om warmte binnen te houden, stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel
Ik heb het bij mephedrone een stuk meer als andere stimulanten, ik vind het wel een lekker gevoel![]()
5HTa zei:stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel![]()
mephe4 zei:Zijn er nog meer mensen die ook hebben gehoord dat mephedrone niet meer gemaakt word?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."