Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone

Mephedrone

401 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
mdma was ook tot ...? vrij verkrijgbaar.

Elke drug zo'n beetje,,, tot dat er mensen aan overlijden, en misbruik van word gemaakt of het gebruik ( en de gezondheidsrisico's) uit de hand lopen.
Klik om te vergroten...

Aan alcohol overlijden ook mensen of rijden andere invalide. Het is voor de meeste nog steeds vrij verkrijgbaar...Ook al gebeuren er nare dingen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fresh zei:
PepTalk zei:
mdma was ook tot ...? vrij verkrijgbaar.

Elke drug zo'n beetje,,, tot dat er mensen aan overlijden, en misbruik van word gemaakt of het gebruik ( en de gezondheidsrisico's) uit de hand lopen.
Klik om te vergroten...

Aan alcohol overlijden ook mensen of rijden andere invalide. Het is voor de meeste nog steeds vrij verkrijgbaar...Ook al gebeuren er nare dingen.
Klik om te vergroten...

Tja, alcohol is altijd al een uitzondering geweest.
Maar ik denk dat wanneer THC eerder zo bekend was als alcohol, dat de rollen nu omgedraaid zouden zijn.

Affijn, die meph zal binnen 1 á 2 jaar ook weer redelijk uit het circuit zijn denk ik.
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
Fresh zei:
PepTalk zei:
mdma was ook tot ...? vrij verkrijgbaar.

Elke drug zo'n beetje,,, tot dat er mensen aan overlijden, en misbruik van word gemaakt of het gebruik ( en de gezondheidsrisico's) uit de hand lopen.
Klik om te vergroten...

Aan alcohol overlijden ook mensen of rijden andere invalide. Het is voor de meeste nog steeds vrij verkrijgbaar...Ook al gebeuren er nare dingen.
Klik om te vergroten...

Tja, alcohol is altijd al een uitzondering geweest.
Maar ik denk dat wanneer THC eerder zo bekend was als alcohol, dat de rollen nu omgedraaid zouden zijn.

Affijn, die meph zal binnen 1 á 2 jaar ook weer redelijk uit het circuit zijn denk ik.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik niet, er zou er altijd wel vraag naar zijn. En waar vraag is is aanbod.
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
mephe4 zei:
Ja wat zal ik er is over vertellen, ik heb veel gelezen wat mensen zeggen over mephedrone.Veel dingen kloppen wel erover, alleen die blauwe plekken dat vind ik wel een beetje overdreven. Ik ben een keer 1 nacht doorgegaan, maar na ongeveer 9 a 10 nakkies ga je je toch wel wat minder voelen dan word het gewoon tijd om te gaan slapen of om iets anders te nemen. ( ik ga voor het slapen) Slapen gaat bij mij altijd heel goed, alleen de volgende dag echt heel down en saggo en je hebt heel erg zin om het weer te gaan gebruiken. Die drang heb ik echt heel erg omdat ik het voor heel goedkoop kan krijgen. Als ik er 20 euro de gram voor moest betalen was de drang wel een stuk minder.


Maarja ik vind het gewoon super spul!!
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg is zo een "nakkie" van jou ?

En even ter informatie, die blauwe plekken zijn niet overdreven. Ik ken iemand die daar toch al eens serieus last van heeft gehad.
Klik om te vergroten...


begon met 85mg en dan steeds meer dus de laaste 3 waren rond de 110mg.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
mephe4 zei:
begon met 85mg en dan steeds meer dus de laaste 3 waren rond de 110mg.
Klik om te vergroten...

Dan heb je best een stevige tolerantie, ik had dat een tijdje terug ook voor mephedrone. :)

Maar pas er toch maar mee op, ik vindt dat het een dubieus stofje blijft. De ene heeft wel blauwe plekken, de andere niet. Het zal misschien met tolerantie te maken hebben of met de toestand van je aders. Geen idee.

Een ding weet ik wel zeker, als je blauwe plekken krijgt moet je onmiddelijk stoppen. Dan wordt het echt gevaarlijk.

Het beste is natuurlijk als je ervoor zorgt dat je helemaal geen blauwe plekken krijgt. :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
mephe4 zei:
Dat denk ik niet, er zou er altijd wel vraag naar zijn. En waar vraag is is aanbod.
Klik om te vergroten...

Er is ook nog steeds wat vraag naar LSD, maar het heeft z'n hoogtij dagen toch wel gehad denk ik.
Nahjah, kromme vergelijking maar wat ik bedoel te zeggen is dat het ''uit'' gaat.
Wanneer de stof ''illegaal'' word zullen er minder nieuwe gebruikers bij komen.

En aangezien de blijvende gebruikers na een tijdje frequent gebruik uit gezondheidsoverwegingen vanzelf stoppen, zal de markt in meph toch een stuk kleiner worden.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
En even over die smurfen plekken..

Als je blauwe plekken aan de buitenkant al ziet, zou je ze dan ook binnen in je lichaam hebben op plekken waar je ze niet ziet? :openmouth:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fresh zei:
En even over die smurfen plekken..

Als je blauwe plekken aan de buitenkant al ziet, zou je ze dan ook binnen in je lichaam hebben op plekken waar je ze niet ziet? :openmouth:
Klik om te vergroten...

De oorzaak van de blauwe plekken is een extreme vaatvernauwing. Of de binnenkant van je aders ook blauw uitzien, geen idee. Maar gezond is het sowieso niet. :P
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Fresh zei:
En even over die smurfen plekken..

Als je blauwe plekken aan de buitenkant al ziet, zou je ze dan ook binnen in je lichaam hebben op plekken waar je ze niet ziet? :openmouth:
Klik om te vergroten...

De oorzaak van de blauwe plekken is een extreme vaatvernauwing. Of de binnenkant van je aders ook blauw uitzien, geen idee. Maar gezond is het sowieso niet. :P
Klik om te vergroten...

Ik doelde meer op organen eigenlijk :wink: Maar die vaatvernauwing klopt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fresh zei:
Sublimo zei:
Fresh zei:
En even over die smurfen plekken..

Als je blauwe plekken aan de buitenkant al ziet, zou je ze dan ook binnen in je lichaam hebben op plekken waar je ze niet ziet? :openmouth:
Klik om te vergroten...

De oorzaak van de blauwe plekken is een extreme vaatvernauwing. Of de binnenkant van je aders ook blauw uitzien, geen idee. Maar gezond is het sowieso niet. :P
Klik om te vergroten...

Ik doelde meer op organen eigenlijk :wink: Maar die vaatvernauwing klopt.
Klik om te vergroten...

Het zal iig niet gezond zijn voor het hart.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vond meph helemaal niet zo boeiend eigenlijk. Heb 700mg achter elkaar gebruikt, 4 bommetjes en een lijntje.

Op de piek voelde ik hem wel goed maar dat duurde steeds maar heel even naar mijn idee. Elke keer als ik dacht nu gaan we knallen zakte het weer weg.

Het leek een beetje op slechte coke met een wat vrolijker gevoel. Dat icm de extreme kauwbewegingen die ik ervan kreeg zorgen ervoor dat ik het niet nog een keer ga halen.
n
no_obkillerLid
01-01-2024, 00:00
#12
HTID zei:
Ik vond meph helemaal niet zo boeiend eigenlijk. Heb 700mg achter elkaar gebruikt, 4 bommetjes en een lijntje.

Op de piek voelde ik hem wel goed maar dat duurde steeds maar heel even naar mijn idee. Elke keer als ik dacht nu gaan we knallen zakte het weer weg.
Klik om te vergroten...

Ik ga ervan uit dat je in totaal 700 mg heb gebruikt?
Meph werkt zeer goed als je een bommetje neemt van zo'n 250/300 mg. Wel kort ja, maar goed. Je hebt dus iets van 150 mg per bommetje gedaan? Is ook net iets te weinig voor een goed effect. Ik denk dat je de volgende keer meer moet nemen, dan weet ik zeker dat je je mening bijstelt :hearteyes:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
5HTa zei:
Olijfboompje zei:
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook dat constante gevoel van kippenvel wanneer je mephedrone gebruikt?
Klik om te vergroten...

Jazeker, maar dat heb ik met de meeste stimulanten wel.
Klik om te vergroten...
Oke, fijn om te horen.
Nouja, ik heb het bij Mephedrone echt in verhoogde maten.
Gewoon constant, iets wat ik niet heb bij speed, mdma of iets dergelijks.

Ook wel bizar overigens, buiten ist ijskoud en ik loop gewoon naar buiten en ik heb het heerlijk warm. Apart spul...hele tijd geleden dat ik het weer eens genomen had. :hearteyes:

Duidelijk weer proberen een voorraadje te vinden, sinds ik nog maar voor 2 of 3 goede lijnen heb.
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het kan ook lichte vasoconstrictie zijn, als je het koud hebt dan vernauwen de kleine bloedvaatjes onder je huid om warmte binnen te houden, stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel :)

Ik heb het bij mephedrone een stuk meer als andere stimulanten, ik vind het wel een lekker gevoel :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
5HTa zei:
Het kan ook lichte vasoconstrictie zijn, als je het koud hebt dan vernauwen de kleine bloedvaatjes onder je huid om warmte binnen te houden, stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel :)

Ik heb het bij mephedrone een stuk meer als andere stimulanten, ik vind het wel een lekker gevoel :grin:
Klik om te vergroten...
Hmmm, oke, maar dat moet toch juist onaangenaam zijn haha?

Het lijkt met of ik ieder moment gewoon klaarkom ofzo haha :P
Echt een bizar fijn gevoel in ieder geval. :P
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
5HTa zei:
stimulanten veroorzaken ook vasoconstrictie dus vandaar de kippenvel :)
Klik om te vergroten...

OFFTOPIC:
Dit staat een beetje ongelukkig, het pilo motor reflex (het reflex wat kippenvel veroorzaakt) is niet het gevolg van vasculaire constrictie.
Het zijn wel beide een manier om je lichaam warmte te laten vast houden. Ook al is kippenvel nu niet meer effectief vanwege het weinige lichaamshaar dat we hebben.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
mephe4 zei:
Zijn er nog meer mensen die ook hebben gehoord dat mephedrone niet meer gemaakt word?
Klik om te vergroten...
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Potverdikkeme die meph doet zeer in je neus jonge! Snap niet hoe mensen dit op regelmatige basis kunnen snuiven.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom zou 4-MMC wel niet meer gemaakt worden...? :tearsofjoy:

Ik heb al een hele tijd geen mephe meer besteld, maar is nog steeds met 100'dn g te bestellen... :rolleyes:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb net verse meph binnen en verbaas me over de grootte van de kristallen. Het zijn gewoon brokjes met een doorsnee van een halve centimeter en er zitten redelijk grote kristallen in. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."