#1
Psychedelibee zei:Mooi dat je er toch nog aan gekomen bent, enjoyTekzor668 zei:Eindelijk, 2c-B![]()
.
Thanks, word morgen uitgebreid getest in een thuissetting
Psychedelibee zei:Mooi dat je er toch nog aan gekomen bent, enjoyTekzor668 zei:Eindelijk, 2c-B![]()
.
Ben benieuwd naar je ervaring, hoeveel mg gaat het worden?Tekzor668 zei:Psychedelibee zei:Mooi dat je er toch nog aan gekomen bent, enjoyTekzor668 zei:Eindelijk, 2c-B![]()
.
Thanks, word morgen uitgebreid getest in een thuissetting![]()
Doe maar de hele gewoon dan, kan makkelijk! Een + een kwart lijkt me perfect voor een thuissettingTekzor668 zei:Denk wel dat hier een report over volgt. Ik twijfel nog tussen 3kwart of een hele pil van 18/20mg. De helft lijkt me net te weinig.
In een thuissetting zou ik dan eerder voor een hele gaan. 18/20mg is goed te doen voor de meesten en de piek van 2C-B is sowieso heel kort. Mocht het wat heftig zijn ben je er dus redelijk snel weer van af.Tekzor668 zei:Denk wel dat hier een report over volgt. Ik twijfel nog tussen 3kwart of een hele pil van 18/20mg. De helft lijkt me net te weinig.
ooscaar zei:Doe maar de hele gewoon dan, kan makkelijk! Een + een kwart lijkt me perfect voor een thuissetting
Psychedelibee zei:In een thuissetting zou ik dan eerder voor een hele gaan. 18/20mg is goed te doen voor de meesten en de piek van 2C-B is sowieso heel kort. Mocht het wat heftig zijn ben je er dus redelijk snel weer van af.

Tekzor668 zei:Hoe meer ervaringen ik online lees, hoe meer zin ik krijg in een stevige 35 a 40mg 2cb met op de comedown 10mg diazepam. Lijkt me dan weer te gek met de nieuwjaarsfeesten net voorbij. Had toen maar 10mg op wel in combinatie met andere middelen...![]()
Wat was er naar aan de ervaring? De bodyload of het mentale aspect?SmartieAndMe zei:Lijkt mij ook geen goed idee. Ik had 33mg icm een joint en dat was een vrij nare ervaring terwijl een lagere dosis meestal vrij chill valt.
Gaat vrij hard omhoog inderdaad!
Psychedelibee zei:SmartieAndMe zei:Begin inmiddels een beetje het idee te krijgen dat de helft van de mensen 2C-B best heftig ervaart, zelfs als volwaardig tripmiddel. En dat de andere helft het meer als euforisch middel ervaren, hogere dosissen goed trekken en het niet echt als volwaardig tripmiddel zien.
ooscaar zei:Dat lijkt me eerlijk gezegd ook wel. Ik sta er van te kijken hoe jullie zomaar 30 mg naar binnen kunnen gooien op een druk technofeestje! Klinkt voor mij ook alsof je in een volwaardige trip op een feestje staat. Maar aan de andere kant, jullie hebben ook veel meer tripervaring, dus wellicht dat jullie daarom wel wat meer 2C-B kunnen hebben?
Wellicht dat het met ervaring te maken heeft inderdaad, durf ik zo niet te zeggen. Wel is 2C-B een van de laatste nieuwe tripmiddelen die ik geprobeerd heb en had daarvoor al een behoorlijke ervaring en referentiekader. Moet wel zeggen dat ik de piek van de 2C-B op een feest wel even redelijk intens vond, alle indrukken kwamen nogal op me af. Maar echt moeilijk heb ik het er geen moment mee gehad. Een goede trip dosis LSD of psilo lijkt me ook een feest dan weer echt verschrikkelijk.ooscaar zei:Dat lijkt me eerlijk gezegd ook wel. Ik sta er van te kijken hoe jullie zomaar 30 mg naar binnen kunnen gooien op een druk technofeestje! Klinkt voor mij ook alsof je in een volwaardige trip op een feestje staat. Maar aan de andere kant, jullie hebben ook veel meer tripervaring, dus wellicht dat jullie daarom wel wat meer 2C-B kunnen hebben?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."