Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsALD-52

ALD-52

93 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik volg dit op de voet. Is je eerste ervaring reportwaardig?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon even een kort stukje: ik ben er erg over te spreken. Het is met deze dosis (25 microgram) voor mij niet te onderscheiden van lsd. Zelfs wat visuals gehad, maar dit was niet heel aanwezig. Het was vooral een erg cleane headspace en toch heel, heel veel peinzen. Peinzen op problemen waar je normaal niet eens op zou komen. En het dan zichzelf zien oplossen op ingenieuze manieren. Het gehoor begon zich ook weer af te stemmen op andere, meer subtiele frequenties. Iets wat ik eigenlijk bijna cruciaal zou noemen voor de echte lsd ervaring. Kan niet wachten om hogere doseringen te proberen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is de stimulerende werking gelijkend aan LSD? Ik was verrast hoe stimulerend LSD kan zijn.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, het was net zo stimulerend. Het was gewoon identiek aan lsd op deze dosis. Ik had er dus ook net als bij lsd behoefte aan om er wiet bij te roken, om lichamelijk wat rustiger te worden.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#5
Schopje van dit topic.

Na veel gelezen te hebben, ben ik vreselijk nieuwsgierig naar LSD. Echter, nergens te vinden in mijn omgeving.

Nu lees ik dat ALD-52 behoorlijk op LSD lijkt. Sommigen zeggen zelfs dat het identiek voelt.
Wat is de stand anno maart 2017. Is deze stof nog steeds legaal in Nederland?

modknip - ook rc vendors vallen onder forum regel 1 en mogen dus niet genoemd worden

Ik wil graag bestellen. Maar ben totaal niet bekend in dit wereldje. Niet dat ik dadelijk iets stoms of illegaals doe.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#6
dacide zei:
modknip - ook rc vendors vallen onder forum regel 1 en mogen dus niet genoemd worden
Klik om te vergroten...

Excuses.

Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor?
(Correct me if wrong).

Terug naar mijn vorige vraag... klopt het dat ALD-52 nog gewoon legaal is? Ik vind er echt bijna niets over terug op internet. Want als dat zo is, dan is het wel de moeite waard om eens te proberen.

De zegels zijn 100 miligram (of microgam).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor zover ik weet is het nog legaal ja.

En ja, duizendmaal ja, het is de moeite waard.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
dacide zei:
Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor?
(Correct me if wrong).
Klik om te vergroten...
De naam van een vendor was er uit op te maken.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
dacide zei:
Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor?
(Correct me if wrong).
Klik om te vergroten...
De naam van een vendor was er uit op te maken.
Klik om te vergroten...

Helder. Ik weet t weer ja. Zal er voortaan rekening mee houden.

Zonder een leverancier te benoemen, zijn dit soort vendors in de regel betrouwbaar?
Of is het noodzakelijk dat als ik ald-52 blotters koop, deze toch nog eerst laat testen?
En zijn de waardes (100microgram) in de regel juist?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De meeste vendors zijn wel betrouwbaar is mijn ervaring, maar het laten testen is wel verstandig voor de zekerheid. Of de dosis ook klopt is niet te zeggen helaas, aangezien rcs nooit worden gekwantificeerd door het testcentrum.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt.

Wat zijn dat eigenlijk voor bedrijven?
Zijn het gewoon scheikundigen die een bedrijfje opzetten hiervoor? Of heb je echt te maken met grote chemische/farmaceutische bedrijven?

Ik vind het in ieder geval een zeer interessant wereldje, waar ik voorheen nog niet echt van op de hoogte was.

Nog een vraag:
In topics over ALD-52 wordt tevens vaak gesproken over AL-LAD. Ook een soortgelijke stof.

zijn er ervaringsdeskundigen hier, die beide stoffen al eens geprobeerd hebben?
M
MentatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik volg dit topic en de vragen van Dacide ook met interesse. Bedankt allemaal!

dacide zei:
Nog een vraag:
In topics over ALD-52 wordt tevens vaak gesproken over AL-LAD. Ook een soortgelijke stof.

zijn er ervaringsdeskundigen hier, die beide stoffen al eens geprobeerd hebben?
Klik om te vergroten...

Ik zou aan deze vraag ook nog 1p-lsd willen toevoegen. Begrijp ik het goed dat al deze RC qua werking en chemische structuur erg weinig van elkaar verschillen?

Zo ja, is het dan verstandig om de oudste variatie (volgens mij is dat ALD-52 in het geval van LSD) aan te schaffen omdat hier waarschijnlijk meer ervaring mee is opgedaan?

Ik vind het wel echt jammer dat LSD illegaal is, want de wereld van research chemicals en het gebrek aan onderzoek zit me toch (nog) niet helemaal lekker.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb zowel LSD, ALD-52 en Al-lad gedaan. De eerste twee kan ik niet van elkaar onderscheiden. Al-lad daarentegen was heel erg anders. Zeer complexe visuals, maar miste totaal de magie en bezieling van LSD.

Ja, ik ben ook wat huiverig voor research chemicals, maar in het geval van ALD-52 ligt dat ietsje anders. Het zou een zogenaamde pro-drug voor LSD moeten zijn, wat erop neerkomt dat de stof in het lichaam omgezet zou worden in LSD. Zeker is dit niet, maar qua werking zou ik me daar niet over verbazen. Los van dat hebben research chemicals ook weer voordelen ten opzichte van straatdrugs, zoals een grotere kans op zuiverheid en een min of meer te verwachten kwantiteit stof op je zegel. Maar goed, drugs nemen houdt altijd een zeker risico in. Het blijft een afweging.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wederom dank voor alle info.

Nu ga ik een hele domme vraag stellen wellicht.

Maar ik heb dus een website gevonden waar ik ALD-52 kan bestellen.
De omschrijving is: ALD-52 blotters (100mcg)

Je kunt dan kiezen uit de volgende hoeveelheden:
3x
5x
10x
25x

Maar zijn dit dan het aantal zegeltjes? Of krijg je bij zoiets complete vellen? 3x = Modknip.

En is het dan zo dat 1 zegeltje 100mcg bevat? Of is dit de totale hoeveelheid die op een vel komt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
dacide zei:
Maar zijn dit dan het aantal zegeltjes? Of krijg je bij zoiets complete vellen? 3x = Modknip.

En is het dan zo dat 1 zegeltje 100mcg bevat? Of is dit de totale hoeveelheid die op een vel komt?
Klik om te vergroten...
Lees de forumregels even door, eerst noem je een vendor, nu prijzen. Dit is beiden in overtreding met forumregel 1 en dit is ook meteen de laatste keer dat ik je tegemoet kom.

En ja wat ze aanbieden gaat per zegel, met 100ug per zegel. Voor die prijzen kun je toch wel bedenken dat het niet om het aantal vellen gaan?
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zucht, wederom excuses. Blijkbaar heb ik het niet goed doorgelezen. Ga ik nu doen.

(ik snap dat vendors niet genoemd mogen worden. Maar kan me niet zo goed bedenken waarom prijzen niet toegestaan zijn? In die zin dat het geen dubieuze, verboden info is. Enfin, ik ga de regels doornemen en zal ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt).

Ik ben verder nieuw in dit wereldje, dus totaal niet op de hoogte van prijzen en leveromvangen etc.. Dus nee, totaal geen idee of de leveromvang losse zegeltjes of vellen betreft. Maar al doende leert men uiteraard.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo, knoop doorgehakt. Ik bestel 5 zegels bij een niet nader te noemen website.

Hoe kan ik dit het beste bewaren?

Op een ander forum las ik:
Yes. You can store this for years or even decades if you want. Just keep it somewhere airtight away from light, heat, moisture, and oxygen and you'll be good.

zijn er misschien speciale bewaardoosjes voor zegels verkrijgbaar? Of is ieder goed afsluitbaar, niet lichtdoorlatend potje voldoende?

Als ik 5 stuks koop.. dan wil ik sowieso wel 2 trips eruit halen, en de rest wil ik gebruiken om te microdoseren (beetje experiementeren). Dus denk ze wel een paar weken te moeten bewaren. Hoop dat het geen kwaad kan.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je ze echt voor lang wilt bewaren kun je het beste strijkzakken kopen. Daarmee kun je ze licht, lucht en vocht dicht verpakken. Ik verpak mijn zegels altijd op die manier en leg ze dan in de vriezer. Na meerdere jaren nog geen kwaliteitsverlies gemerkt.

De vriezer of koelkast overigens alleen maar gebruiken als je ze vochtdicht kunt verpakken, want anders verpest je je zegels er juist mee.

Voor slechts een paar weken is bovenstaande wat overdreven en kun je denk ik voldoen met aluminiumfolie over de zegels, dan in een gripzakje en dat eventueel in een goed afsluitbaar doosje. Als je dat op een donkere en koele plek weg legt, zit je denk ik prima.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks. Helemaal helder.

Ik kan echter nergens een plek vinden waar je ALD-52 kunt laten testen. (of ze 'adverteren' hier niet standaard mee). Ik zie wel plekken waar je LSD kunt laten testen. Is zo'n bureau dan ook geschikt voor ALD-52?

Je zegt dat ze nergens meer kwantificeren. Dit las ik ook op de site van een testbureau. Daar schreven ze dat een LSD test meer dan 5x duurder is dan andere testen. Daarom zijn ze overgestapt naar een andere testwijze (en idd, je raad het al. Dat is dan niet mogelijk om te kwantificeren).

Mijn vraag: Als ik wil laten testen, zowel kwantitatief als kwalitatief, en ik ben bereid om daar gewoon voor te betalen. Kan het dan wel ergens? Want dat heb ik nog nergens op internet kunnen vinden.

Ik heb gisteren 5 zegeltjes ALD-52 besteld. Zie er naar uit.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alle testcentra testen het gewoon, voor locaties zie hier. Houd er rekening mee dat je dan wel een zegel kwijt bent.

LSD kwantificeren ze niet meer, ALD-52 hebben ze nooit gekwantificeerd net zoals de meeste andere rcs. Dat ze het niet aangeven dat je ALD-52 niet kunt laten testen is niet zo gek, er zijn zo bizar veel rcs en die worden allemaal zelden langs gebracht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."