#1
Ik volg dit op de voet. Is je eerste ervaring reportwaardig?
dacide zei:modknip - ook rc vendors vallen onder forum regel 1 en mogen dus niet genoemd worden
De naam van een vendor was er uit op te maken.dacide zei:Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor?
(Correct me if wrong).
Psychedelibee zei:De naam van een vendor was er uit op te maken.dacide zei:Maar bij mijn weten noemde ik toch geen rc venor?
(Correct me if wrong).
dacide zei:Nog een vraag:
In topics over ALD-52 wordt tevens vaak gesproken over AL-LAD. Ook een soortgelijke stof.
zijn er ervaringsdeskundigen hier, die beide stoffen al eens geprobeerd hebben?
Lees de forumregels even door, eerst noem je een vendor, nu prijzen. Dit is beiden in overtreding met forumregel 1 en dit is ook meteen de laatste keer dat ik je tegemoet kom.dacide zei:Maar zijn dit dan het aantal zegeltjes? Of krijg je bij zoiets complete vellen? 3x = Modknip.
En is het dan zo dat 1 zegeltje 100mcg bevat? Of is dit de totale hoeveelheid die op een vel komt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."