#1
Ik had in het verleden wel eens clonazola etizolam besteld. Allebei in blotter vorm mijn favoriet was wel etizolam. Clonazolam werd ik ook snel erg snel moe. Ik gebruikte ze wel eens bij een blowtje. Is soms wel is leuk word je lekker vaag van.
Psychedelibee zei:Ik heb even het een ander geknipt in je berichten, vragen naar vendors en noemen van prijzen zijn niet toegestaan, bij deze een waarschuwing.
OT Tja RC benzo's zijn niet heel goedkoop, maar in het illegale circuit zijn ze nog veel duurder. Het goedkoopst is inderdaad poeder kopen en dit oplossen, moet je wel een fatsoenlijk weegschaaltje hebben natuurlijk.
Fool zei:Een fink aanta gewone benzo's werken ook zo Iang hoor. :P
MeejheM zei:In nederland gewoon gratis voor wie ze nodig heeft, code b2 heet dat.
Albatross zei:Zijn deze RCs dan ook legaal? (Net als 4FMP). En hoe zit het met het bestellen uit het buitenland, kan ik mn pakketje kwijt raken? Controleren ze bij het testcentrum hier ook op?
hermansb zei:Even wat aanvullingen op wat ik in dit topic las, na jarenlange benzoverslaving heb ik met alle soorten wel ervaring, vele van de RC's zijn fijner dan pharmaceutische productie, met name diclazepam en etizolam imo.
Een pellet is geen pil: Pellet betekent geperst brokje vrij vertaald, dit word zo genoemd omdat het verkopen van een RC in toedieningsvorm in vrijwel alle landen illegaal is omdat het dan onder een voedsel ed etc. wetgeving zou vallen. Dus word het als pellet betiteld ipv van pil, om deze wetgeving te omzeilen.
De prijs van een RC benzo is in nederland inderdaad niet goedkoop maar er zijn genoeg vendors binnen de eu waar je voor de prijs van 2 gram van een zeer veel gebruikte stimulant, 1000 pellets krijgt. Daar kun je wel een jaartje mee vooruit, ik hoop voor jullie een meervoud daarvan want anders staat je nog een zeer vervelende afkick te wachten ooit...
B
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."