Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er zijn mensen die hebben de doodstraf gekregen voor dit soort geintjes. Ik heb wel eens etizolam meegenomen binnen europa maar dat is een legale RC."
"Hallo allemaal Ik heb vorig jaar in november voor het eerst LSD gebruikt. Ik was toen eenzaam, zwaar depressief, stond op het punt mezelf af te maken (en had dit al eens geprobeerd) en gebruikte zo af en toe van alles en nog wat. De trip was fantastisch mooi en was bijna alleen maar positief, ondanks de verkeerde set én setting. Want ja, mijn ouders waren er ook nog bij vanaf de ochtend (ook al zaten die binnen en ik vooral in de tuin) en die waren het verre van mee eens. Ze hadden er volgens mij ook schijt aan hoe gevoelig ik was door de LSD, maar gelukkig kon ik daar goed mee om gaan. Maar kortom, het hele recept voor een bad trip was compleet maar heb toch zo een 16-18 uur een zeer mooie trip gehad. Maar genoeg over de eerste trip. De set voor de tweede is iets beter. Ik voel me verre van ongelukkig, ik heb een geweldige vriendin en mijn ouders zijn niet thuis deze keer. Het probleem is ten eerste, mijn vriendin is het er niet helemaal mee eens. Ze wil er toch wel bij zijn om zeker te zijn dat er iemand is als het fout gaat. Hoe moet ik haar hierop voorbereiden? Ik ben ook bang dat ik me tijdens de trip schuldig ga voelen tegenover haar of schamen. Ten tweede vraag ik me af hoe ik het beste mijn trip kan verlengen. Ik heb drie zegels die verkocht werden als 200ug. Werkt het als ik er eentje neem en dan na zo een 7 uur die andere twee? Ik ben ook van plan wiet te roken. Zou dit de trip verlengen? En op welk punt zou ik dit doen? De vorige trip had ik ook wiet gerookt. Het verschil is wel dat ik toen wekelijks rookte met tabak erin. Nu rook ik eens in de 1 à 2 maanden en alleen nog puur. Ik herinner me ook niet precies op welk punt ik gerookt had. Het is trouwens aankomende zaterdag. Ik ga het denk in de ochtend ergens nemen. Enkele overige tips zijn altijd welkom, maar heb uiteraard uitgebreid onderzoek gedaan, net als de vorige keer."
"@Tijdloos helaas weigerde ze zelf ook maar iets te lezen over LSD. @ModernHippie en @Fool het was minder dan de eerste. Ik was veel te gespannen door de aanwezigheid van mijn vriendin. Daarnaast woont haar moeder twee huizen verder die niets wist en hoorde haar constant praten. Ik was ook bang dat ze zou vragen of we even langs konden komen. Ik had tegen mijn vriendin gezegd dat ze tegen haar moeder moest zeggen dat ik ging blowen maar dit had ze helaas geweigerd (wiet is bij hun niet zo een groot probleem, LSD is in hun ogen gewoon een enorm vreselijke harddrug). Had me een stuk rustiger gemaakt als ze wist dat ik onder invloed was. De problemen die ik voorheen als 'redelijk' beschouwde waren toch behoorlijk groot. Gelukkig werd ik rustig en uiteindelijk voelde ik me fantastisch. Maar alleen op de momenten dat ik met haar bezig was. Of wanneer zij eventjes iets ging doen in een andere ruimte. Maar zodra zij op haar telefoon zat voelde ik me echt heel ongemakkelijk, terwijl ik dat juist fijn had moeten vinden dacht ik, want dan kon ik even bezig zijn met mijn eigen gedachten. Toen ze naar haar werk ging besloot ik bij te nemen. Het werd niet alleen enorm lang verlengd, het werd ook enorm veel sterker. Dat had niet uitgemaakt als ik alleen zou blijven die dag, maar ik was erg bang dat ik niet heel goed aanspreekbaar meer zou zijn als mijn vriendin arriveerde. Ik begon enorm in paniek te raken door het schuldgevoel. Mijn telefoonletters bewogen zo veel dat ik amper begreep wat er gebeurde op mijn telefoon (toen mijn vriendin terugkwam kwam ik erachter dat ik mijn telefoon niet begreep door mijn paniek...). Mijn huiskamer leek niet meer op die van mij. Elke keer dat ik uit de tuin naar binnen liep om te plassen raakte ik al van te voren in paniek omdat ik mijn veranderende huiskamer moest zien. gelukkig viel het mee toen ze drie uur later terug kwam en voelde me als een kind zo blij toen ik haar weer zag en haar domme verhaaltjes over werk en andere zooi kon aanhoren. Ze snapte helaas niet dat ik het liefst met haar bezig was (ze dacht volgens mij dat ik dat zei om lief te doen en niet omdat ik het meende) en probeerde me veel met rust te laten. Er zijn daarna nog heel veel mooie en minder mooie momenten geweest, maar ben nu wel even klaar met schrijven. Ik nam de eerste zegel om 1100 uur en viel 0500 nog flink trippend in slaap. Toen ik 10 uur wakker werd was het over en heb me de hele dag nog een beetje depri gevoeld. Dinsdag was ik weer de oude. Zij vond alles achteraf gelukkig ook erg meevallen. Ze vond het vooral eng omdat ze bang was dat ik gewoon een zombie zou zijn die alleen maar naar de muur zou staren. Eigenlijk had ik ook die zombie willen zijn. Net zoals de vorige keer, alleen maar bezig met mijn eigen gedachten. Maar helaas, dat kon niet. Volgend jaar heel misschien een nieuwe poging. En dan een andere set en setting (ik wilde veel te graag in het bos zijn deze keer). Zoenen was btw heel magisch. Hoe al die kleuren eromheen vanaf spatte was heel mooi. Helaas werd mijn lul maar een keer stijf heel even. Daarna gebeurde er niets meer met dat klote ding."
"Ik weet niet of ik dat hier mag zeggen, maar koop het dan gewoon op het dark web. Krijg je tenminste waar je voor betaalt.."
"daniel1313 zei: Omdat het sindsdien alleen maar bergafwaarts gegaan is, vandaar. Klik om te vergroten... Is dat niet puur toeval wat samen valt met je werk?"
"Ik weet dat ik erg laat reageer maar als ik jouw topics zo zie ben jij zo paranoide als de pest. Daar moet je toch echt eens wat mee gaan doen. Ik raad je echt enorm aan om (een tijdje) te stoppen en kijken hoe je je dan voelt. En ga ermee naar de dokter. Ontopic: nee.... Als iemand niet weet dat je gebruikt zal iemand het ook bijna niet merken (behalve de rode oogjes), al helemaal niet aan telefoon..."
"Als iets zo leuk is dat je het de volgende dag weer wilt slikken lijkt het me des te meer reden om toch nog een tijdje te wachten."
"Is het niet gewoon Aziatische heroïne? Als het een RC was hoeft het toch niet via het darkweb?"
"Even als eerste, ik heb nog nooit in mijn leven iets van drugs gebruikt of geprobeerd. Alleen een paar kleine sipjes acohol, ook niet meer dan een paar sipjes. Ik had wat tramadol besteld omdat ik me niet zo goed voelde (enige medicijn/drugs waar ik makkelijk aan kan komen). Ik had de eerste keer 100mg retard gebruikt. Dit voelde redelijk chill. Kon gwn zonder zorgen op bed beetje muziek liggen luisteren. Een week later wilde ik wat meer voelen dus maakte ik ze kapot en begon met 150mg. Ik wilde niet dat het gevoel wegging dus ik bleef steeds een beetje bijpakken. Ik kon hierdoor niet slapen en heb met die nacht erbij 500mg gebruikt. Voelde me enorm duizelig en had niet echt het idee dat ik normaal kon functioneren op het werk. Had ook niet het idee dat ik nog lang overeind zou blijven maar dat is wel gelukt. Na twee weken (afgelopen zondag) heb ik weer gebruikt. Die keer 300mg laat in de middag. Ik had veel gegeten en het werkte dus pas na 4 uur.. Ik kon deze keer juist amper wakker blijven en ging ook snel slapen. Voelde het effect de volgende dag nog en had toen nog een beetje bij gebruikt. Ik was vrolijk, een stuk spraakzamer en enthousiaster. De dag daarna weer 300mg gebruikt en donderdag 400mg in totaal. Nu ben ik bang dat ik door deze doses te gebruiken snel lichamelijk verslaafd raak. Iemand enig idee hoe snel dat gaat? Geestelijk verslaafd boeit me niet echt."
"De kans dat ik nieuwe koop is ook zeer klein hoor. Veel te prijzig :P Ik ga wel door met gebruiken tot het op is. Ik heb het echt ff nodig om me goed te voelen. Maar ben wel nieuwsgierig hoe snel ik lichamelijk verslaafd raak, want dat wil ik absoluut niet."