Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even wat aanvullingen op wat ik in dit topic las, na jarenlange benzoverslaving heb ik met alle soorten wel ervaring, vele van de RC's zijn fijner dan pharmaceutische productie, met name diclazepam en etizolam imo. Een pellet is geen pil: Pellet betekent geperst brokje vrij vertaald, dit word zo genoemd omdat het verkopen van een RC in toedieningsvorm in vrijwel alle landen illegaal is omdat het dan onder een voedsel ed etc. wetgeving zou vallen. Dus word het als pellet betiteld ipv van pil, om deze wetgeving te omzeilen. De prijs van een RC benzo is in nederland inderdaad niet goedkoop maar er zijn genoeg vendors binnen de eu waar je voor de prijs van 2 gram van een zeer veel gebruikte stimulant, 1000 pellets krijgt. Daar kun je wel een jaartje mee vooruit, ik hoop voor jullie een meervoud daarvan want anders staat je nog een zeer vervelende afkick te wachten ooit... B"
"Mijn opname in 2011 was een zeer positieve ervaring welke er ook toe geleid heeft dat ik clean ben gebleven voor 2 jaar daarna, vanaf toen voelde ik me sterk genoeg om weer recreatief te gebruiken en dat is nu nog steeds zo. Er was een goede nabegeleiding enkel het doorsturen van je gegevens naar andere zorgverleners zou nog vlugger gaan als ie op achteruit lopende wause slak werd geplakt. Maar al met al hebben ze me erg goed geholpen. B"
"Na de laatste zeer teleurstellende release van een nieuwe cathinone (Mexedrone), had ik de hoop laten varen ooit nog eens dat heerlijke mephedrone gevoel te ervaren.. Jammergenoeg lukt je dat met Ethyl-Hexedrone ook niet, maar het is wel een heel interessant middel. Voor zover ik weet is het een NDRI (met vermoedelijk een licht serotogeen nasmaakje), zoals bijvoorbeeld cocaine en eerdere cathinone derivatieve zoals pentedrone(al was dat ook niet echt noemenswaardig). Mephedrone daarentegen was een van de weinige middelen die bij mij Serotonine, Dopamine en Noradrenaline in een mooie balans met een heerlijke high gaf, het is dan ook jaren my substance of choiche geweest. De korte werkingsduur en de craving waren echter wel grote minpunten en gebruik werd bij mij dan ook veelal misbruik... Achja tijden vervliegen en er komen meer nieuwe substanties, dan ik fysiek aan kan te testen. Terug naar Ethyl-Hexedrone: - Het lijkt ontzettend veel op coke, qua werking dan. - Het verdoofd de neus op dezelde manier als coke, alleen brand lichtjes in het begin. - Geeft een lichte rush intranasaal en de werkingsduur is ongeveer even lang. - Het poeder zelf heeft niet veel weg van coke het is namelijk een zeer fijn melkwit poedersuikerachtig stofje, met een appart geurtje en zeer groot in volume. - Ik heb veel tolerantie voor veel middelen maar een lijntje van 100mg produceerde bij mij dezelfde effecten als een lijntje van 80mg middelmatige (50-60%) coke. Niet de meest spannende stof, maar dat vind ook niet van coke, hoewel beide zeer geschikt zijn voor een avondje in de kroeg in mijn ogen em het spaart je cashflow aanzienlijk. Ik heb het gekocht bij een reputabele vendor die al jaren in het vak zit zonder veel slechte vermeldingen, dus ik neem aan, dat ik de juiste stof heb ontvangen. Ik ben vooral benieuwd of er al andere nederlandse gebruikers zijn geweest, en wat vond je ervan? B"
"Slapen was niet zeker niet moeilijker dan coke enkel de comedown is van een ander type welke eerder een beetje op een wiet roesje lijkt met lichte stimulatie die een beetje gejaagd aanvoelt. De van comedown van coke, zeker wanneer deze niet puur is, is vaak minder prettig imo, maar bij gematigd gebruik van goede coke zal het niets uitmaken, en blijf je denk ik wel helderder in je hoofd. b"