Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeegfout

Weegfout

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#1
Harmless zei:
0,1 gram is altijd 100mg. Dan maakt de weegschaal niet uit..
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb dus echt een nul teveel afgewogen. Verschillende keren... Niet normaal. :fearscream::cry:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je leeft nog..
Nu het tripreport nog 😉
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
hqdefault.jpg
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#4
Harmless zei:
Leermomentje.. 🤣😅
Klik om te vergroten...
Toch iets met het universum en andere plannen...

Aangezien mijn account niet verwijderd kan worden mag ik een permanente ban voor ongekende onnozelheid?
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Ik vind wel dat je niet zo tekeer hoeft te gaan op het forum.
Fouten maken we allemaal.
Klik om te vergroten...
:(Ja, ik ook... Slap excuus, iets met preoccupatie en impulsbeheersing.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
heftig
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#7
RooieFenix zei:
Ik zou graag het universum verzoeken om mij een zo gedetailleerd mogelijk draaiboek door te geven zodat ik mezelf niet elke keer belachelijk maak.... Zoiets 😉
Klik om te vergroten...

Hallo RooieFenix, hier spreekt het universum:

Koop geen 4F-MPH poeder meer, dit is lastig te doseren, zelfs met een miligram weegschaal.

Als je met dit middel wilt blijven experimenteren kun je beter 4F-MPH / 4F-Ritalin pellets kopen,
deze bevatten 15mg en zijn met de hand in 2-en te breken voor een eenvoudige veilige dosering.

De kans is vrij klein dat je jezelf hiermee belachelijk maakt.

Zoiets?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iedereen maakt fouten.
Iedereen die zegt, dat hij of zij dit niet doet, die....jokt een beetje.
Met gebruik van rc's worden foutjes soms heel zwaar afgestraft.
Heb ik ook mogen ervaren....
Dus: voorzichtigheid is de moeder van de porselein kast.
Eén od oplopen is vaak op zijn zachtst gezegd geen pretje...
Dus, met dit soort middelen is uiterste voorzichtig zijn een absolute noodzaak, anders moet je er beter maar vanaf blijven.
Gebruik een g o e d e weegschaal!
Kan je een hoop ellende besparen!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er is een heel handige gids voor hoe je drugs afweegt met een weegschaal. Misschien is het handig om die er nog een paar keer bij te houden.

Want naast afleesfouten zijn er ook andere dingen die de meting kunnen beïnvloeden. Nu heb je mazzel gehad dat 4F-MPH kennelijk nog enigszins veilig is, maar er zijn genoeg stoffen waarvan je linea recta naar de intensive care van het ziekenhuis gaat als je een 10-voudige dosis neemt.

www.changingperspective.info

Zo gebruik je een weegschaal om drugs af te wegen - Changing Perspective

Een weegschaal is een essentieel stuk gereedschap voor elke psychonaut. Meten is weten. Maar dan moet je wel op de juiste manier je dosis afwegen.
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#10
Legio Patria Nostra zei:
Gebruik een g o e d e weegschaal!
Kan je een hoop ellende besparen!
Klik om te vergroten...

Ja, deze weegschaal kan ik niet meer gebruiken, dat is duidelijk.

Neo-Shulginist zei:
u heb je mazzel gehad dat 4F-MPH kennelijk nog enigszins veilig is, maar er zijn genoeg stoffen waarvan je linea recta naar de intensive care van het ziekenhuis gaat als je een 10-voudige dosis neemt
Klik om te vergroten...

Dat begrijp ik, ik heb ook niks meer gebruikt sinds ik bewust ben van mijn fout.

Revolutionair zei:
Je leeft nog..
Nu het tripreport nog 😉
Klik om te vergroten...

Er was nauwelijks een trip, waarschijnlijk door een wisselwerking met medicatie. Misschien als ik het één en ander heb afgebouwd...
d
dh33sLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iedereen maakt fouten, Ik was zo slim om in een keer 360 ug 1p-lsd te nemen.
Probeer jezelf niet helemaal naar beneden te praten maar zie dit als een leer moment.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leermomentje.. 🤣😅
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind wel dat je niet zo tekeer hoeft te gaan op het forum.
Fouten maken we allemaal.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Steek een vinger in je keel.
Klik om te vergroten...
Goed advies maar beetje laat als zij 51 minuten geleden genomen heeft. Dat is al lang opgenomen..
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#15
Echt een enorme flater! Ik heb een weegfout gemaakt, een 0 teveel! Ipv 0.020 heb ik 0.20
4F-MPH afgewogen en gebruikt 😱😱😱 vanaf de eerste keer ging het al mis, geen wonder dat de zakjes zo snel leeg waren 😵
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
200 mg? Dat is 10 keer een zware dosis! Ik zou de huisartsenpost meteen bellen.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanaf de eerste keer? Is dat nu voorgevallen of ook al eerder?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Steek een vinger in je keel.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja weet ik, mijn eerste advies was ook om de huisartsenpost te bellen.

Ze mag volgens mij deze upper ook niet nemen in combo met alle medicijnen die ze slikt.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#20
De keren hiervoor, stuk of 5.

Niet nu, ik had nu een klein zakje met 1g. Toen ik ging afwegen vond ik er nog erg weinig overbleef in het zakje en dat ik dus een nul gemist heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."