#1
Ja, ik heb dus echt een nul teveel afgewogen. Verschillende keren... Niet normaal.0,1 gram is altijd 100mg. Dan maakt de weegschaal niet uit..
Ja, ik heb dus echt een nul teveel afgewogen. Verschillende keren... Niet normaal.0,1 gram is altijd 100mg. Dan maakt de weegschaal niet uit..
Toch iets met het universum en andere plannen...Leermomentje.. 🤣😅
Ik vind wel dat je niet zo tekeer hoeft te gaan op het forum.
Fouten maken we allemaal.
Ik zou graag het universum verzoeken om mij een zo gedetailleerd mogelijk draaiboek door te geven zodat ik mezelf niet elke keer belachelijk maak.... Zoiets 😉
www.changingperspective.info
Gebruik een g o e d e weegschaal!
Kan je een hoop ellende besparen!
u heb je mazzel gehad dat 4F-MPH kennelijk nog enigszins veilig is, maar er zijn genoeg stoffen waarvan je linea recta naar de intensive care van het ziekenhuis gaat als je een 10-voudige dosis neemt
Je leeft nog..
Nu het tripreport nog 😉
Goed advies maar beetje laat als zij 51 minuten geleden genomen heeft. Dat is al lang opgenomen..Steek een vinger in je keel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."