#1
Ja, ik heb dus echt een nul teveel afgewogen. Verschillende keren... Niet normaal.0,1 gram is altijd 100mg. Dan maakt de weegschaal niet uit..
Ja, ik heb dus echt een nul teveel afgewogen. Verschillende keren... Niet normaal.0,1 gram is altijd 100mg. Dan maakt de weegschaal niet uit..
Toch iets met het universum en andere plannen...Leermomentje.. 🤣😅
Ik vind wel dat je niet zo tekeer hoeft te gaan op het forum.
Fouten maken we allemaal.
Ik zou graag het universum verzoeken om mij een zo gedetailleerd mogelijk draaiboek door te geven zodat ik mezelf niet elke keer belachelijk maak.... Zoiets 😉
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."