#1
Bij mij ook misselijkheid. Wil ik niet elders ervaren dan thuis zo ongemakkelijk voelde het. Overigens vond ik het niet op mdma kijken en het werkte bij mij maar 4/5u met stimulatie er na nog wel wat langer. Echter door t misbruik van mdma in t verleden werkt dat ook gewoon niet meer zoals t zou mogen werken.Het enige "nadeel" voor mij bij 6-APB is eigenlijk de misselijkheid. Met MDMA heb ik nergens last van, maar bij 6-APB had ik toch een aantal keer dat ik mezelf even rustig moest houden, want ik zat op het randje. Moet ik er wel bij bij zeggen dat ik een keer over mijn nek gaan niet zo'n groot probleem vind. Zeker niet als ik gewoon thuis ben. Natuurlijk als je buiten bent op een festival en het komt ineens is dat wel wat minder...
Toevallig afgelopen zaterdag weer eens MDMA gedaan en ik denk toch dat het voortaan 6-APB wordt voor mij, want de langere werkingsduur is echt heel nice.