Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB: Beste 'vervanger' voor MDMA?

6-APB: Beste 'vervanger' voor MDMA?

136 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
markdesign zei:
Ging over of het hci of succ is. Ik ga de vendor eens mailen.
Klik om te vergroten...
Ah ja, ik zie het, ik moet wat verder terug lezen voordat ik reageer 😂
geflipt zei:
Tuurlijk stuur ik hem daarvoor niet naar de vendor!! lol
Klik om te vergroten...
nee ik dacht al 😅 Laat maar XD
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
markdesign zei:
Het staat er niet op. Ook niet op de webshop.
Wellicht ga ik wel aan de 5mapb. Welke dosis adviseert ieder?
Klik om te vergroten...
200mg 👌👌
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
200mg 👌👌
Klik om te vergroten...
Ik zit tussen de 180 en 220mg ik weet nooit dus lastig te bepalen:tongueout: maar meestal breek ik 1 pil om een beetje poeder er uit te gooien. De pillen zijn 120mg.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Tuurlijk stuur ik hem daarvoor niet naar de vendor!! lol
Klik om te vergroten...
"U kunt het best het hele zakje tot u nemen"
Snuffelaar zei:
200mg 👌👌
Klik om te vergroten...
was jij onlangs niet lekker aan t gaan?😆
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus...

kan altijd nog dit proberen:

6-apb HCL en succinate variant onderscheiden

Hallo lezers van drugsforum.nl, In de zoektocht naar een antwoord op de vraag of ik de HCL of succinate variant van 6-apb in mijn bezit heb, heb ik besloten om hier maar eens een account aan te maken. Ik heb het halve internet al afgespeurd, maar ik kan nergens een bevredigend antwoord vinden...
drugsforum.nl drugsforum.nl
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Even een tip. Doe geen 6-apb na 5-mabp. Heb geen greintje serotonine meer. Maar slimme mensen weten dat wel op voorhand.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Even een tip. Doe geen 6-apb na 5-mabp. Heb geen greintje serotonine meer. Maar slimme mensen weten dat wel op voorhand.
Klik om te vergroten...
Vorige keer na 6apb aantal danstabletten met mdma weg gevroten. Wel flinke kater maar een serotonine rush ervaar ik al jaren niet meer, dus ook geen dipje (nooit gehad ook)
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb zelf op 6-APB echt een mega fantastiscge avond gehad. Heb toen 170 mg succinate in een capsule gedaan en ben echt twaalf uur lang rete hard gegaan. Ik ben zelf erg fan van deze stof dus ik stem voor deze.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#9
markdesign zei:
Dus...

kan altijd nog dit proberen:

6-apb HCL en succinate variant onderscheiden

Hallo lezers van drugsforum.nl, In de zoektocht naar een antwoord op de vraag of ik de HCL of succinate variant van 6-apb in mijn bezit heb, heb ik besloten om hier maar eens een account aan te maken. Ik heb het halve internet al afgespeurd, maar ik kan nergens een bevredigend antwoord vinden...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Lol.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Lol.
Klik om te vergroten...
Ja vooral "lol" hoe die vendor reageert😂 volgens hem is poeder altijd succinate blijkbaar.
Ik zie trouwens dat de liquid die ik heb ook succinate is, daar dit 130 in. En na die genomen te hebben kon ik niet stellen dat 6apb zo geweldig is. Was mn eerste keer ook. Dus denk dat het dan gewoon te laag gedoseerd is?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb nog nooit mdma, of benzofury genomen.
Ik heb er nog nooit een goede vendor voor kunnen vinden. ( ik ben niet op zoek!)
Maar,
Als 5mapb dezelfde kater met zich meebrengt zoals BKEPDB dan gooi ik direct de zakdoek in de ring.
Dat soort katers, die prijs is mij echt veel en veel te hoog...

Mdma zou ik sowieso niet nemen, omdat dit niet gaat werken bij mij.
Dit omdat ik bepaalde anti depressiva's moet nemen, en dan kan je een vrachtwagen mdma naar binnen werken, het is nutteloos.
Dan dit
deze stof is eenvoudig te detecteren door de juut.
Iets 9m goed over na te denken, nietwaar?
Dat is 5mapb dus (nog,) niet, en 6apb ook (nog) niet. Het volgende punt:

Dan krijgen we de waanzinnige zaak dat iemand. Die positief test op mdma zijn rijbewijs een tijd kwijtraakt, de man of vrouw die naast hem zit met 5mapb op, mag ( niet kan!) zo het stuur overnemen want bij hem wordt er niks gedetecteerd...
De kromheid van de WvW in top, nietwaar?

Maar ik weet niet of ik wel met deze zeer populaire middelen wel moet uitproberen.
Dance eventueel lijken me supervet, maar ik als ouwe lul hoor daar niet meer thuis...
Zelfs in Italia in discotheque "Number One " (google dit maar eens!) waar duizenden mensen de hele nacht uit hun dak gaan, is nu passé.
En nu met die verrekte corona....alles is gesloten daar.
Een drama eerste klasse!!

Wat heb ik in die tent gefeest...zonder iets ander dan drank.
De goede oude tijd.
12 duizend man aan het feesten...
Je weet niet wat je meemaakt. 7 zalen met alle een andere soort muziek!
Ach, je wordt ouder.
Iedereen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Idd. Mee eens.
Ik zou het weleens willen proberen, met een keer BKEPDB, dat is ook al zo'n serotonine rover, en daarvoor heb ik een hoge prijs moeten betalen.
Wat een zooi is dat.
Nee, die benzofury gaat er bij mij n i e t in.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Legio Patria Nostra zei:
Ik heb nog nooit mdma, of benzofury genomen.
Ik heb er nog nooit een goede vendor voor kunnen vinden. ( ik ben niet op zoek!)
Maar,
Als 5mapb dezelfde kater met zich meebrengt zoals BKEPDB dan gooi ik direct de zakdoek in de ring.
Dat soort katers, die prijs is mij echt veel en veel te hoog...

Mdma zou ik sowieso niet nemen, omdat dit niet gaat werken bij mij.
Dit omdat ik bepaalde anti depressiva's moet nemen, en dan kan je een vrachtwagen mdma naar binnen werken, het is nutteloos.
Dan dit
deze stof is eenvoudig te detecteren door de juut.
Iets 9m goed over na te denken, nietwaar?
Dat is 5mapb dus (nog,) niet, en 6apb ook (nog) niet. Het volgende punt:

Dan krijgen we de waanzinnige zaak dat iemand. Die positief test op mdma zijn rijbewijs een tijd kwijtraakt, de man of vrouw die naast hem zit met 5mapb op, mag ( niet kan!) zo het stuur overnemen want bij hem wordt er niks gedetecteerd...
De kromheid van de WvW in top, nietwaar?

Maar ik weet niet of ik wel met deze zeer populaire middelen wel moet uitproberen.
Dance eventueel lijken me supervet, maar ik als ouwe lul hoor daar niet meer thuis...
Zelfs in Italia in discotheque "Number One " (google dit maar eens!) waar duizenden mensen de hele nacht uit hun dak gaan, is nu passé.
En nu met die verrekte corona....alles is gesloten daar.
Een drama eerste klasse!!

Wat heb ik in die tent gefeest...zonder iets ander dan drank.
De goede oude tijd.
12 duizend man aan het feesten...
Je weet niet wat je meemaakt. 7 zalen met alle een andere soort muziek!
Ach, je wordt ouder.
Iedereen.
Klik om te vergroten...
Ik zou het niet doen, als MDMA niet werkt door je medicatie geldt dat zeer waarschijnlijk ook voor deze middelen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Idd. Mee eens.
Ik zou het weleens willen proberen, met een keer BKEPDB, dat is ook al zo'n serotonine rover, en daarvoor heb ik een hoge prijs moeten betalen.
Wat een zooi is dat.
Nee, die benzofury (*) gaat er bij mij
n i e t in.
Klik om te vergroten...
Xuhuiya zei:
这是一种非常受欢迎的化学品,我是中国供应商,您可以问一些专业知识,互相学习吗
Klik om te vergroten...

Graag even vertalen!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Xuhuiya zei:
这是一种非常受欢迎的化学品,我是中国供应商,您可以问一些专业知识,互相学习吗
Klik om te vergroten...
Misschien staat hier wel... ik ben een klein chinees meisje met een grote liefde voor oude legionairs @Legio Patria Nostra :wink:
Wie zal het zeggen?

Xuhuiya zei:
ik ben een Chinese leverancier, wat professionele kennis kunt u mij vragen, leren van elkaar
Klik om te vergroten...
Helaas kunnen we hier geen "leveranciers" toestaan op het forum... Dus we zullen het misschien nooit gaan weten...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net toen ik mijn bestelling wou plaatsen voor 6-APB, kreeg ik wederom een bericht dat de 5's beter zouden zijn...
Terug naar af dus... Vandaar nogmaals de vraag: Wat is de beste 'vervanger' voor MDMA?
Het gaat mij vooral om het rustgevende en euforische aspect. Het stimulerende is minder mijn ding (persoonlijk).

PS: Ik ben nieuw in de wereld van de rc's, so don't shoot me! Doch twee vragen:
Wat krijg ik als ik 'succinate' bestel, en wat is het verschil tussen 5-MAPB brown & white?

En ja, ik heb onderstaande topics gelezen maar ben er nog steeds niet uit...
Dank bij voorbaat!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had laatst 5-MAPB white gekocht en het was bijna hetzelfde als MDMA in mijn ogen.
100mg in een capsule en ik kon het verschil bijna niet zeggen. De opkomst is heel rustig en de uitwerking is prima.
Heb nu 91mg 3-FPM in een capsule genomen en ik vind dit een lichte speed/mdma gevoel. Lekker rustig geen grote ogen of pupillen.

Maar de 5-MAPB was praktisch MDMA. Gewoon de 3 maanden regel respecteren en hier een link voor de dosissen:
psychonautwiki.org

5-MAPB

5-(2-methylaminopropyl)benzofuran (abbreviated 5-MAPB) is a synthetic entactogen of the substituted benzofuran class of chemicals, which are known to produce euphoric, entactogenic, stimulating and mildly hallucinogenic effects. These include such MDA-inspired substances as 5-APB, 6-APB and...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
6apb is echt beter dan mdma vind ik. Gewoon de mdma piek 5 tot 7 uur lang 😁
R
RecUserLid
01-01-2024, 00:00
#19
6-apb is geen vervanger van mdma. Je bent niet zo wazig, tijdsbesef is langzaam (ipv super snel met mdma) en dingen zoals roken smaken niet beter. Het heeft eigenschappen van mdma, zoals de euforie (nog meer met 6-apb) en de energie die het geeft. Het werkt veel langer, bijnemen is niet meer nodig. Het grote verschil zit hem in het sturen van de 6-apb. Je kan chill zijn, veel lullen (werkt ook beter door de helderheid) en dansen totdat je er bij neer valt. Tijdens het dansen lijkt het het meeste op mdma. De wausheid komt dan meer op en het gevoel is dan bijna identiek aan mdma. Maar daar zit ook de valkuil, alles is leuk om te doen, echter wil je het mdma gevoel dan moet je de dansvloer op en jezelf vertellen van je chill reet af te komen en/ of te stoppen met praten en de muziek in je op te nemen.

Wil je het mdma gevoel meer (het moeten dansen en je later meeslepen door de drugs), dan is 5-mapb beter. De duur is nog steeds een stuk langer dan mdma, maar niet zo lang als 6-apb. 5-mapb +-4-6 uur, 6-apb 6-10 uur. Bijnemen van beide soorten drugs raad ik je af, het verlengd het gevoel wel echter is slapen dan niet meer te doen en er is sowieso te weinig bekend over de toxiciteit van beide substanties en het bijnemen.

Have fun, but be responsible
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#20
Da's 2-1 voor 5-MAPB dus...
Bedankt voor jullie input.

transformated zei:
Maar de 5-MAPB was praktisch MDMA. Gewoon de 3 maanden regel respecteren en hier een link voor de dosissen:
psychonautwiki.org

5-MAPB

5-(2-methylaminopropyl)benzofuran (abbreviated 5-MAPB) is a synthetic entactogen of the substituted benzofuran class of chemicals, which are known to produce euphoric, entactogenic, stimulating and mildly hallucinogenic effects. These include such MDA-inspired substances as 5-APB, 6-APB and...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
Bedankt voor de link, maar had hem al opgezocht. Toch blijft het blijkbaar moeilijk te vergelijken...
Heb jij vergeleken met 6-APB of enkel met MDMA?
Klik om te vergroten...
Rivalrie zei:
6apb is echt beter dan mdma vind ik. Gewoon de mdma piek 5 tot 7 uur lang 😁
Klik om te vergroten...
Ik had al geraden dat jij fan was!
Heb je ook ervaring met de 5 dan?
RecUser zei:
Tijdens het dansen lijkt het het meeste op mdma.

De duur is nog steeds een stuk langer dan mdma, maar niet zo lang als 6-apb. 5-mapb +-4-6 uur, 6-apb 6-10 uur.
Klik om te vergroten...
Dat is hem het net, ik dans niet. MDMA is voor mij iets om lekker rustig op te spacen met mijn vrouw...
Dan twijfel ik nog steeds... Want meer euforie, ok. Maar teveel energie heb ik dan geen zin in.

De duur maakt mij minder uit. Het stoort mij bij MDMA ook niet dat het (bij mij) na een uur of 4 stopt.
Het gaat hem over het effect. Is het bijvoorbeeld storend, dat energieke? Of valt dat ook te sturen?

En no worries, ik houd mij strikt aan de regels...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."