#1
Bij mij ook misselijkheid. Wil ik niet elders ervaren dan thuis zo ongemakkelijk voelde het. Overigens vond ik het niet op mdma kijken en het werkte bij mij maar 4/5u met stimulatie er na nog wel wat langer. Echter door t misbruik van mdma in t verleden werkt dat ook gewoon niet meer zoals t zou mogen werken.
Heel herkenbaar dit. Heb 6-APB een paar keer gebruikt en globaal 75 procent van die keren was ik erg misselijk in de come-up. Een keer ook echt over m’n nek gegaan, thuis, en een keer bÃjna op een feest, scheelde een haar (dat laatste was dus inderdaad al helemaal echt niet chill). Het gekke is dat de keren dat ik niet misselijk was, het ook echt totaal afwezig was. Het lijkt een ‘wel of nietje’. Bij MDMA heb ik dit nooit gehad. Misschien soms wat ongemakkelijk maar nooit zó misselijk.
Dat is dan ook het enige grote nadeel van 6-APB wat ik kan noemen, verder vind ik dit een geweldige RC. Lijkt voor mij wel enorm op MDMA, hoogstens Ãets helderder en dus minder intens/waus/wazig, maar de de duur van het effect compenseert dit ruimschoots.