#1
Die trek ik niet. Ik maakte slechts een algemene stelling dat de afwijking van eyeballen vaak groter is dan het verschil tussen de zoutsoorten. Excuus als het anders overkwam.En vanwaar trek je de conclusie dat ik geen weegschaal gebruik?
Die trek ik niet. Ik maakte slechts een algemene stelling dat de afwijking van eyeballen vaak groter is dan het verschil tussen de zoutsoorten. Excuus als het anders overkwam.En vanwaar trek je de conclusie dat ik geen weegschaal gebruik?
Op een vloeitje leggen, tot een bommetje rollen en doorslikken.Kan ik mijn 150mg 6-APB anders innemen dan in een capsule?
Pas wel op met lang warm douchen in combinatie met stimulanten of empathogenen. Oververhitting is een risico.En douchen.
Een klein trechter kopen of een je scheurt een stuk papier af en plooit die in 2, dan leg je poeder in de plooi en kan je het gemakkelijk in de capsule gieten. Ik gebruik altijd de laatste methode en die gaat gemakkelijk.Ander vraagje. Ik ben ontzettend onhandig als het op prutswerk aankomt.
Kan ik mijn 150mg 6-APB anders innemen dan in een capsule?
Bedankt voor de tips. Rondlopen wordt ook een van de labels. En douchen. Eerste alarm wordt seks dan! lol
10u is best lang (of overdrijft de Psychonaut hier weer?), en ik heb nooit honger tijdens een sessie. Gewoon goed eten vooraf, of heb je tips?
Die 170mg + blowen lonkt mij het meest om te beginnen. Maar hou ik dan rekening met het feit dat het een succinaat is bij het afwegen? Zo ik het hier geleerd heb is 100mg succinaat gelijk aan 60-70mg 6-APB. En het staat letterlijk vermeld dat het 6-APB succinaat is... (vandaar dat ik hierop blijf hameren.)Tovenaarsonderzoek tot nu toe wijst uit:
- 120mg oral = meh.
- 170mg oral + blowen = fun
- 150mg oral + kwartje mdma = mad fun (maar slecht voor de denkertjes)
- 150mg in 3ml water opgelost rectaal = raket naar de maan.
~Bron, euhhhh. NOS Nieuws.
Ho ho ho.Die 170mg + blowen lonkt mij het meest om te beginnen. Maar hou ik dan rekening met het feit dat het een succinaat is bij het afwegen? Zo ik het hier geleerd heb is 100mg succinaat gelijk aan 60-70mg 6-APB. En het staat letterlijk vermeld dat het 6-APB succinaat is... (vandaar dat ik hierop blijf hameren.)
170mg, zou dan betekenen dat ik rond de 240mg moet slikken. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat moeilijk... Ben wel wat gewoon, maar ik wil niet voor 12u gelanceerd worden in outer space. Het mag rustig blijven.
@RecUser testen is niet mogelijk hier... Het is een zeer betrouwbare vendor, maar ik besef dat dat niks zegt. Kan ik als Belg laten testen ergens over de grens? En zoja, gaan ze mij kunnen zeggen hoeveel procent 6-APB erin zit? Dat zou de rekensom wel wat vergemakkelijken...
Jezus, wat een gedoe als je iets correct wil doen... 🤯 Nogmaals bedankt voor al jullie hulp alleszins!! Wordt zeer op prijs gesteld...
Het is gewoon poeder, maar dan het succinaat, waardoor er in verhouding maar 60-70% 6-APB in zit...Ho ho ho.
Als ik zeg 170mg bedoel ik 170mg poeder.
De puurheid van de stof houd ik zelf geen rekening mee.
Heb slechts 1 vendor, dus na enkele malen testen weet ik ongeveer hoe sterk het spul is.
Eten maakt overigens ook veel uit.. met weinig 150mg was instant opkomst binnen 20 min en kotsen.
Met redelijk veel eten en 3u later inname kwam 170mg minder hard op..
Ho ho hoHo ho ho.
Als ik zeg 170mg bedoel ik 170mg poeder.
De puurheid van de stof houd ik zelf geen rekening mee.
Heb slechts 1 vendor, dus na enkele malen testen weet ik ongeveer hoe sterk het spul is.
Eten maakt overigens ook veel uit.. met weinig 150mg was instant opkomst binnen 20 min en kotsen.
Met redelijk veel eten en 3u later inname kwam 170mg minder hard op..
Ho ho ho
Het Nederlandse testsysteem is alleen bedoeld voor samples uit Nederland dus mensen die vanuit hun sample vanuit Vlaanderen komen brengen gaan ze niet accepteren.testen is niet mogelijk hier... Het is een zeer betrouwbare vendor, maar ik besef dat dat niks zegt. Kan ik als Belg laten testen ergens over de grens? En zoja, gaan ze mij kunnen zeggen hoeveel procent 6-APB erin zit? Dat zou de rekensom wel wat vergemakkelijken...
Jezus, wat een gedoe als je iets correct wil doen... 🤯 Nogmaals bedankt voor al jullie hulp alleszins!! Wordt zeer op prijs gesteld...
Gaat mij niet om het vervangen van MDMA natuurlijk. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Vandaar ook mijn aanhalingstekens boven het woord 'vervanger' in de titel van het topic. Ik ga ervan uit dat niets echte MDMA kan vervangen... 😉Waarom zoek je een vervanger van MDMA? Kan je toch beter MDMA nemen? Ik weet dat niet iedereen dealers kent, maar via-via moet toch wel lukken, om over andere kanalen nog niet te spreken.
Het is zo'n gedoe omdat er heel veel onbekend is over 6-APB. De frabrikant neemt ook geen verantwoordelijkheid voor gevolgen van consumptie. Daardoor moet je alles zelf uitzoeken: wat de gebruikswijze is en risico's en dosis. Als je dat lastig gedoe vindt dan is het misschien goed om toch nog even te twijfelen of 6-APB wel echt jouw ding is.Die 170mg + blowen lonkt mij het meest om te beginnen. Maar hou ik dan rekening met het feit dat het een succinaat is bij het afwegen? Zo ik het hier geleerd heb is 100mg succinaat gelijk aan 60-70mg 6-APB. En het staat letterlijk vermeld dat het 6-APB succinaat is... (vandaar dat ik hierop blijf hameren.)
170mg, zou dan betekenen dat ik rond de 240mg moet slikken. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat moeilijk... Ben wel wat gewoon, maar ik wil niet voor 12u gelanceerd worden in outer space. Het mag rustig blijven.
@RecUser testen is niet mogelijk hier... Het is een zeer betrouwbare vendor, maar ik besef dat dat niks zegt. Kan ik als Belg laten testen ergens over de grens? En zoja, gaan ze mij kunnen zeggen hoeveel procent
Het Nederlandse testsysteem is alleen bedoeld voor samples uit Nederland dus mensen die vanuit hun sample vanuit Vlaanderen komen brengen gaan ze niet accepteren.Die 170mg + blowen lonkt mij het meest om te beginnen. Maar hou ik dan rekening met het feit dat het een succinaat is bij het afwegen? Zo ik het hier geleerd heb is 100mg succinaat gelijk aan 60-70mg 6-APB. En het staat letterlijk vermeld dat het 6-APB succinaat is... (vandaar dat ik hierop blijf hameren.)
170mg, zou dan betekenen dat ik rond de 240mg moet slikken. Kan aan mij liggen, maar ik vind dat moeilijk... Ben wel wat gewoon, maar ik wil niet voor 12u gelanceerd worden in outer space. Het mag rustig blijven.
@RecUser testen is niet mogelijk hier... Het is een zeer betrouwbare vendor, maar ik besef dat dat niks zegt. Kan ik als Belg laten testen ergens over de grens? En zoja, gaan ze mij kunnen zeggen hoeveel procent 6-APB erin zit? Dat zou de rekensom wel wat vergemakkelijken...
Wel kun je je sample via de post opsturen naar Energy Control en een test laten doen. Dat kost dan wel 80 euro per test.
In Brussel kan je bij Modus Vivendi laten testen maar die doen maar weinig samples per jaar.
Jezus, wat een gedoe als je iets correct wil doen... 🤯 Nogmaals bedankt voor al jullie hulp alleszins!! Wordt zeer op prijs gesteld...
Bij mij ook misselijkheid. Wil ik niet elders ervaren dan thuis zo ongemakkelijk voelde het. Overigens vond ik het niet op mdma kijken en het werkte bij mij maar 4/5u met stimulatie er na nog wel wat langer. Echter door t misbruik van mdma in t verleden werkt dat ook gewoon niet meer zoals t zou mogen werken.Het enige "nadeel" voor mij bij 6-APB is eigenlijk de misselijkheid. Met MDMA heb ik nergens last van, maar bij 6-APB had ik toch een aantal keer dat ik mezelf even rustig moest houden, want ik zat op het randje. Moet ik er wel bij bij zeggen dat ik een keer over mijn nek gaan niet zo'n groot probleem vind. Zeker niet als ik gewoon thuis ben. Natuurlijk als je buiten bent op een festival en het komt ineens is dat wel wat minder...
Toevallig afgelopen zaterdag weer eens MDMA gedaan en ik denk toch dat het voortaan 6-APB wordt voor mij, want de langere werkingsduur is echt heel nice.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."