#1
heel tof dat je dit schrijft! ik vind het inderdaad prettig om andere ervaringen te lezen. Ik kan een stooitje hebben blijkbaar, want i, nu niet maar wie weet reageert mijn lichaam anders op middelen dan een ander, ik heb inderdaad al jaren lang zware medicatie geslikt vanwege pijn in mijn rug en nekwervels. Codeine enz wat nu niet meer helpt, dus misschien vandaar dat ik gewent ben.
Ik heb ook met pammetjes te maken gehad, maar alles maakt mij erg suf en zoek dat juist niet integedeel, wat ik juist zoek is die "boost", die "focus", dat ik een keer lekker in mijn vel zit en niet te veel zit na te denken vooral, ik hou niet van downer's tegenwoordig. die kan je juist zo makkelijk krijgen de dus ben ik op deze manier gaan zoeken naar iets spannends. Natuurlijk heb ik aan verslaving gedacht, heb ik al meegemaakt maar weet nu wel beter en voel me liever af en toe een keer prettig dan nooit meer het effect terug voelen en blijven nemen. ik wil nu wel wat energie en het lukt nu niet om die zelf op natuurlijke wijze aan te maken en je kan sporten en gezond eten tot je er bij neervalt, maar ik wil dit zo graag eens voelen en chillen. Dus vandaar dat ik vanmorgen zo blij was het te proberen. Ja, na innamen, ongeveer 1 uur heb ik mij wel even geduldig gevoeld met anderen, heb de laatste tijd geen geduld om dingen te doen en naar mensen te luisteren en mijn werk draait daar juist om. "Ben nu vrij maak geen misbruik van het middel tijdens het werk mocht het nog iets doen!"
Naast meer geduld voelde ik mij ook even relaxt, zen, ontspannen en ik had minder lichamelijke pijn, want dat is nog elke dag mijn handicap en heel vermoeiend nu helemaal in de winter. Maar dit was gauw over en dus vraag ik me af of het niet een effect in mijn hersens is geweest dat ik zelf aanheb gemaakt. Placebo, zegt je dat ook in het nederlands? ja toch?
Dus het begon best leuk lekker, maar verwachte er veel meer van en werd zelfs na eeen tijdje geirriteerd en héél erg teleurgestel, mijn lichaam verstijft zelfs door de teleurstelling heb stijve spieren, misschien toch de 3mmc?
Dus eigenlijk gaf het een beetje het zelfde gevoel als toen ik de eerste keer codeine kreeg en ontspannen gelukkig gevoel, dat helaas na een uurtje weer weg gleedt. Had er misschien te veel naar uitgekeken, na al die berichten over het middel, het lange wachten op de postbode en weten dat ik vrij heb en de tijd heb rustig te beginnen. Misschien kan je er meer over vertellen en ik leer graag over it soort drugs en over andere drugs en misdaad ken je nog podcast of boeken, artikelen kan je die doorgeven. Ben nieuwsgierig en in iedergeval opgelucht dat ik niet harstikke ziek ben geworden van een of andere vage pil. Was toch wel even bang dat het een misselijk makend middel zou zijn en de rest van het weekend dooziek boven de wc had moeten hangen. Hoop nog veel te leren, horen en lezen Doei Suze![:relaxed:]()
Ik heb ook met pammetjes te maken gehad, maar alles maakt mij erg suf en zoek dat juist niet integedeel, wat ik juist zoek is die "boost", die "focus", dat ik een keer lekker in mijn vel zit en niet te veel zit na te denken vooral, ik hou niet van downer's tegenwoordig. die kan je juist zo makkelijk krijgen de dus ben ik op deze manier gaan zoeken naar iets spannends. Natuurlijk heb ik aan verslaving gedacht, heb ik al meegemaakt maar weet nu wel beter en voel me liever af en toe een keer prettig dan nooit meer het effect terug voelen en blijven nemen. ik wil nu wel wat energie en het lukt nu niet om die zelf op natuurlijke wijze aan te maken en je kan sporten en gezond eten tot je er bij neervalt, maar ik wil dit zo graag eens voelen en chillen. Dus vandaar dat ik vanmorgen zo blij was het te proberen. Ja, na innamen, ongeveer 1 uur heb ik mij wel even geduldig gevoeld met anderen, heb de laatste tijd geen geduld om dingen te doen en naar mensen te luisteren en mijn werk draait daar juist om. "Ben nu vrij maak geen misbruik van het middel tijdens het werk mocht het nog iets doen!"
Naast meer geduld voelde ik mij ook even relaxt, zen, ontspannen en ik had minder lichamelijke pijn, want dat is nog elke dag mijn handicap en heel vermoeiend nu helemaal in de winter. Maar dit was gauw over en dus vraag ik me af of het niet een effect in mijn hersens is geweest dat ik zelf aanheb gemaakt. Placebo, zegt je dat ook in het nederlands? ja toch?
Dus het begon best leuk lekker, maar verwachte er veel meer van en werd zelfs na eeen tijdje geirriteerd en héél erg teleurgestel, mijn lichaam verstijft zelfs door de teleurstelling heb stijve spieren, misschien toch de 3mmc?
Dus eigenlijk gaf het een beetje het zelfde gevoel als toen ik de eerste keer codeine kreeg en ontspannen gelukkig gevoel, dat helaas na een uurtje weer weg gleedt. Had er misschien te veel naar uitgekeken, na al die berichten over het middel, het lange wachten op de postbode en weten dat ik vrij heb en de tijd heb rustig te beginnen. Misschien kan je er meer over vertellen en ik leer graag over it soort drugs en over andere drugs en misdaad ken je nog podcast of boeken, artikelen kan je die doorgeven. Ben nieuwsgierig en in iedergeval opgelucht dat ik niet harstikke ziek ben geworden van een of andere vage pil. Was toch wel even bang dat het een misselijk makend middel zou zijn en de rest van het weekend dooziek boven de wc had moeten hangen. Hoop nog veel te leren, horen en lezen Doei Suze