Ja oke dat is natuurlijk niet handig, rook liever een toeter als ik me slecht voel ipv dat poeder
Ik voelde me al heel lang chronisch slecht. Stukje bij beetje ontbrak me zelfs de motivatie voor dingen die ik wel leuk vind zoals gamen of afspreken met vrienden.
Toen nam ik 3mmc. In een keer was ik weer gemotiveerd, empatisch, gezellig en gewoon 'out there'. Ik was mezelf weer.
Dus toen ging ik 3mmc misbruiken. Eerst wekelijks, maar al vrij gauw werd dit dagelijks. Hele nachten lekker World of Tanks spelen op die troep, had er echt weer plezier in en ik speelde nog goed ook!
Toen kwamen de fysieke en mentale klachten. Stoppen dan maar.
Maar ik ben zo gewend alles wat ik leuk vind op 3mmc te doen, dat mijn dagelijks bestaan een grote trigger is geworden. Heb de goede voornemens dit jaar alweer de deur uit gedaan.
Morgen maar weer eens m'n psycholoog van Tactus bellen en 'n plan opstellen.
Blijkt namelijk dat ik een hartritmestoornis heb, dus is het nog gevaarlijk ook.
Wat mijn punt was weet ik niet meer precies, maar om terug te komen op het bericht dat ik van jou heb geciteerd; een joint maakt mij alleen maar moe en lui in dergelijke situaties. Dat wil ik niet. Ik wil zin hebben om te gamen, om te praten, om mn kamer op te ruimen, om naar buiten te gaan. Daarom is het voor mij op mijn slechte momenten altijd de go-to drug.