Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC eerste keer

3MMC eerste keer

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Ik ga een ander voorbeeld geven.

De meeste mensen nemen stims zoals 3mmc/4mmc in het begin om er zich extra goed op te voelen.

Er zijn ook mensen die 3mmc/4mmc gebruiken om zich niet slecht voelen.
Klik om te vergroten...
Ja oke dat is natuurlijk niet handig, rook liever een toeter als ik me slecht voel ipv dat poeder
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moffel100 zei:
Ja oke dat is natuurlijk niet handig, rook liever een toeter als ik me slecht voel ipv dat poeder
Klik om te vergroten...
Ik voelde me al heel lang chronisch slecht. Stukje bij beetje ontbrak me zelfs de motivatie voor dingen die ik wel leuk vind zoals gamen of afspreken met vrienden.
Toen nam ik 3mmc. In een keer was ik weer gemotiveerd, empatisch, gezellig en gewoon 'out there'. Ik was mezelf weer.

Dus toen ging ik 3mmc misbruiken. Eerst wekelijks, maar al vrij gauw werd dit dagelijks. Hele nachten lekker World of Tanks spelen op die troep, had er echt weer plezier in en ik speelde nog goed ook!
Toen kwamen de fysieke en mentale klachten. Stoppen dan maar.

Maar ik ben zo gewend alles wat ik leuk vind op 3mmc te doen, dat mijn dagelijks bestaan een grote trigger is geworden. Heb de goede voornemens dit jaar alweer de deur uit gedaan.
Morgen maar weer eens m'n psycholoog van Tactus bellen en 'n plan opstellen.

Blijkt namelijk dat ik een hartritmestoornis heb, dus is het nog gevaarlijk ook.

Wat mijn punt was weet ik niet meer precies, maar om terug te komen op het bericht dat ik van jou heb geciteerd; een joint maakt mij alleen maar moe en lui in dergelijke situaties. Dat wil ik niet. Ik wil zin hebben om te gamen, om te praten, om mn kamer op te ruimen, om naar buiten te gaan. Daarom is het voor mij op mijn slechte momenten altijd de go-to drug.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#3
straatpiraat zei:
Ik voelde me al heel lang chronisch slecht. Stukje bij beetje ontbrak me zelfs de motivatie voor dingen die ik wel leuk vind zoals gamen of afspreken met vrienden.
Toen nam ik 3mmc. In een keer was ik weer gemotiveerd, empatisch, gezellig en gewoon 'out there'. Ik was mezelf weer.

Dus toen ging ik 3mmc misbruiken. Eerst wekelijks, maar al vrij gauw werd dit dagelijks. Hele nachten lekker World of Tanks spelen op die troep, had er echt weer plezier in en ik speelde nog goed ook!
Toen kwamen de fysieke en mentale klachten. Stoppen dan maar.

Maar ik ben zo gewend alles wat ik leuk vind op 3mmc te doen, dat mijn dagelijks bestaan een grote trigger is geworden. Heb de goede voornemens dit jaar alweer de deur uit gedaan.
Morgen maar weer eens m'n psycholoog van Tactus bellen en 'n plan opstellen.

Blijkt namelijk dat ik een hartritmestoornis heb, dus is het nog gevaarlijk ook.

Wat mijn punt was weet ik niet meer precies, maar om terug te komen op het bericht dat ik van jou heb geciteerd; een joint maakt mij alleen maar moe en lui in dergelijke situaties. Dat wil ik niet. Ik wil zin hebben om te gamen, om te praten, om mn kamer op te ruimen, om naar buiten te gaan. Daarom is het voor mij op mijn slechte momenten altijd de go-to drug.
Klik om te vergroten...
Snap wat je bedoeld, van 3mmc voel je je lekker. Kut troep
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moffel100 zei:
Zeker wel lekker
Klik om te vergroten...

Je valt in herhaling...
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, geniet ervan en een fijne jaarwisseling!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is niet zo raar om 3-MMC als niet zo heftig te ervaren, hoor. Ik vind een avondje 3-MMC af en toe heel leuk, maar het heeft niet zo’n sterke eigen persoonlijkheid. Ik weet niet of je ervaring hebt met coke, maar de eerste keer ooit dat ik coke gebruikte dacht ik ook, oké, is dit het? Zelfde idee een beetje met 3-MMC, het effect is op een normale dosis gewoon niet super intens, maar net dat relatief subtiele is er ook wel weer lekker (en voor sommigen verslavend) aan. Op hogere dosis vind ik 3-MMC meer serotonine-vibes krijgen, maar dan is het alsnog zeker geen full on MDMA-ervaring en dat moet je er ook niet in zoeken.

Veel plezier nog! En fijne jaarwisseling. :)
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben een goeie avond gehad, de tweede pil had ik misschien niet meer moeten nemen, want ik kreeg last van misselijkheid later op de avond. Ik had me er te veel over opgewonden, en fijn dat ik na jullie berichten wat gerust gesteld was dat het niet voor iedereen het zelfde werkt. Kon niet gelijk in slaap vallen en ben vandaag best moe van gisteren. Vandaag lekker uit gerust, maar zal niet gelijk weer proberen. Ik wacht er even een tijdje mee, ik weet nu wat ik er van kan verwachten en dat kan nog een keer lekker zijn. Dit is mijn ervaring en ik had gisteren inderdaad veel inspiratie met schrijven door de drug en had achteraf duidelijk al de effecten van de 3MMC. 't was een relaxe ervaring!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
Suzu1972 zei:
Ik ben een goeie avond gehad, de tweede pil had ik misschien niet meer moeten nemen, want ik kreeg last van misselijkheid later op de avond. Ik had me er te veel over opgewonden, en fijn dat ik na jullie berichten wat gerust gesteld was dat het niet voor iedereen het zelfde werkt. Kon niet gelijk in slaap vallen en ben vandaag best moe van gisteren. Vandaag lekker uit gerust, maar zal niet gelijk weer proberen. Ik wacht er even een tijdje mee, ik weet nu wat ik er van kan verwachten en dat kan nog een keer lekker zijn. Dit is mijn ervaring en ik had gisteren inderdaad veel inspiratie met schrijven door de drug en had achteraf duidelijk al de effecten van de 3MMC. 't was een relaxe ervaring!
Klik om te vergroten...
Blij dat het je beviel! Het is en blijft een stimulant, slecht in slaap vallen erna hoort erbij vrees ik... Doordat het ook wel wat werkt op je serotonine kan het inderdaad zijn dat je je wat moe en/of down voelt vandaag. Even wachten is een goed idee, het vergt wat van je lichaam. Het is niet geweten hoezeer het op je serotonine werkt, maar het meest veilige is om er telkens 2 tot 3 maanden tussen te laten.

Ga je het houden bij dit experiment of ben je nu nieuwsgierig geworden naar andere middelen? Als je met vragen zit, stel ze hier gerust. Zoals je gemerkt hebt zitten hier veel mensen met kennis van zaken, die je graag verder helpen. Rust maar lekker uit nu en alvast een gelukkig nieuwjaar!!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Suzu1972 zei:
Ik ben een goeie avond gehad, de tweede pil had ik misschien niet meer moeten nemen, want ik kreeg last van misselijkheid later op de avond. Ik had me er te veel over opgewonden, en fijn dat ik na jullie berichten wat gerust gesteld was dat het niet voor iedereen het zelfde werkt. Kon niet gelijk in slaap vallen en ben vandaag best moe van gisteren. Vandaag lekker uit gerust, maar zal niet gelijk weer proberen. Ik wacht er even een tijdje mee, ik weet nu wat ik er van kan verwachten en dat kan nog een keer lekker zijn. Dit is mijn ervaring en ik had gisteren inderdaad veel inspiratie met schrijven door de drug en had achteraf duidelijk al de effecten van de 3MMC. 't was een relaxe ervaring!
Klik om te vergroten...
Leuk dat je jouw ervaring hebt gedeeld. Ieder heeft toch zijn of haar eigen ervaring. Je kunt hier veel lezen over ervaringen van anderen met zoveel verschillende drugs.
Een tijdje wachten: concreet is het beste om hiermee 2-3 maanden te wachten.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je 3mmc op hoge doseringen snuift is het ook erg lekker, hele erge rush niet normaal..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moffel100 zei:
Als je 3mmc op hoge doseringen snuift is het ook erg lekker, hele erge rush niet normaal..
Klik om te vergroten...

Kan ik best geloven maar is niet aan te raden.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#12
🐺PsyTekz zei:
Kan ik best geloven maar is niet aan te raden.
Klik om te vergroten...
Zeker wel lekker
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#13
🐺PsyTekz zei:
Je valt in herhaling...
Klik om te vergroten...
Ik zat op dat moment aan de 3mmc en ketamine, ook erg lekker. Maar dat komt daar dus door
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moffel100 zei:
Als je 3mmc op hoge doseringen snuift is het ook erg lekker, hele erge rush niet normaal..
Klik om te vergroten...
Als je dit soort aanmoedigingen meermaals gaat herhalen over een stof zoals 3-mmc...Heb je gewoon nog veel te ontdekken. 😁
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Als je dit soort aanmoedigingen meermaals gaat herhalen over een stof zoals 3-mmc...Heb je gewoon nog veel te ontdekken. 😁
Klik om te vergroten...
Ben zelf een groot fan van dit middel
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moffel100 zei:
Ben zelf een groot fan van dit middel
Klik om te vergroten...
Dat valt op ja hehe. Niks mis mee overigens hoor. Maar er zijn betere stoffen dan deze. 😄
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Dat valt op ja hehe. Niks mis mee overigens hoor. Maar er zijn betere stoffen dan deze. 😄
Klik om te vergroten...
Ja speed en ghb
S
Suzu1972Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Na het innemen van de 3 mmc pellets afgelopen weekend ben ik in een goeie prettige flow gekomen. Ik was super geïnspireerd en helder. Maar dit toffe moment was na ongeveer 6 uur uitgewerkt. En ben ik heel erg misselijk geworden echt super ziek 🤮 , echt ellendig, met koppijn die maar bleef en moe, dood en doodmoe. zeker 2 goeie dagen. Ik zal zeker nog lang, heel lang (maanden) wachten voor een volgende keer. Want dat ziek en moe zijn is geen pretje. Mijn vraag is nu is de 2 fma die ik bij mijn bestelling gekregen heb milder en kan het overdag genomen door de weeks meerdere dagen achter elkaar tijdens een moeilijk moment van concentratie. Het werkt prima. Ik zou heel graag advies krijgen over het gebruikt hier van, kan ik regelmatig bijv. 2 fma nemen, want ik werk er goed op. Het duurt ongeveer 3 uur, gewent aan zware medicijnen op dokters voorschrift heeft er misschien mee te maken. Hoevaak raad je het gebruik aan over 1 week? Is dit mogelijk? Er zullen toch ook medicijnen bestaan die vergelijkbaar zijn met medicijnen die dokters voorschrijven aan personen die concentratie problemen hebben? En is het net zo verslavend als 3 mmc pellets (ik snuif absoluut niet), want de 2fma is voor mij een betere oplossing (3mmc is te sterk, ben erna te ziek en dagen moe.) Moet toegeven na de 2 fma ben ik s’avonds ook afgepeigerd maar niet zo misselijk. Ik heb een fobie voor overgeven 🤮 samenvatting: kan ik om te functioneren dagelijks 1 keer een pellet van 30 mg innemen of minder, is dit te verslavend. Hopelijk kunnen jullie informatie geven. Thanks jongens Suze
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Suzu1972 zei:
Na het innemen van de 3 mmc pellets afgelopen weekend ben ik in een goeie prettige flow gekomen. Ik was super geïnspireerd en helder. Maar dit toffe moment was na ongeveer 6 uur uitgewerkt. En ben ik heel erg misselijk geworden echt super ziek 🤮 , echt ellendig, met koppijn die maar bleef en moe, dood en doodmoe. zeker 2 goeie dagen. Ik zal zeker nog lang, heel lang (maanden) wachten voor een volgende keer. Want dat ziek en moe zijn is geen pretje. Mijn vraag is nu is de 2 fma die ik bij mijn bestelling gekregen heb milder en kan het overdag genomen door de weeks meerdere dagen achter elkaar tijdens een moeilijk moment van concentratie. Het werkt prima. Ik zou heel graag advies krijgen over het gebruikt hier van, kan ik regelmatig bijv. 2 fma nemen, want ik werk er goed op. Het duurt ongeveer 3 uur, gewent aan zware medicijnen op dokters voorschrift heeft er misschien mee te maken. Hoevaak raad je het gebruik aan over 1 week? Is dit mogelijk? Er zullen toch ook medicijnen bestaan die vergelijkbaar zijn met medicijnen die dokters voorschrijven aan personen die concentratie problemen hebben? En is het net zo verslavend als 3 mmc pellets (ik snuif absoluut niet), want de 2fma is voor mij een betere oplossing (3mmc is te sterk, ben erna te ziek en dagen moe.) Moet toegeven na de 2 fma ben ik s’avonds ook afgepeigerd maar niet zo misselijk. Ik heb een fobie voor overgeven 🤮 samenvatting: kan ik om te functioneren dagelijks 1 keer een pellet van 30 mg innemen of minder, is dit te verslavend. Hopelijk kunnen jullie informatie geven. Thanks jongens Suze
Klik om te vergroten...
Nee je kan niet dagelijks drugs nemen zonder dat dat slecht voor je is. Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, toch?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dagelijks drugs? Serieus?
Niet doen, is heel heel slecht voor je lichaam en geest. En natuurlijk verslavend!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."