#1
Zeker met kinderen boven in hun bedje....Verslaving ligt op de loer als je dit soort redenen aangrijpt om te gebruiken.
Pas er mee op!
Zeker met kinderen boven in hun bedje....Verslaving ligt op de loer als je dit soort redenen aangrijpt om te gebruiken.
Pas er mee op!
@Daan007 , ik denk dat het verstandiger is om hulp te zoeken om de oorzaak van je gespannenheid en stress aan te pakken. Net zoals @KlaasVaak zegt. Als je baan (als je werkt) en je kinderen teveel voor je zijn is drugs nemen een foute keuze. Zeker als je spruiten liggen te slapen boven onder jouw verantwoordelijkheid. Ook mag je na gebruik van de meeste drugs, Oxycodon ook, niet autorijden. Dat is levensgevaarlijk.
Bespreek je stress met je huisarts of een psycholoog. Zelf dokteren met medicatie loopt vaak uit op een fiasco.
Ja super heerlijk en verstandig met kinderen in huis die om 8 slapen 2 uur later wakker kunnen worden.Tnx, ik ga er eens induiken. Ben opzoek naar die roes. Vindt ik heerlijk.
Ah dat klinkt al anders! Als je vrouw er van weet en nuchter is voor de verantwoordelijkheid van je kinderen is het een ander verhaal.Nee ik ben over het algemeen druk in mn bol.. altijd al geweest dat is wie ik ben. Beetje chaotisch, 10 dingen tegelijk willen.. dat is wie ik ben... En het is ook niet zo dat als het spul op is dat ik nieuwe ga zoeken of halen. Ik weet wel dat het verslavend is, maar mocht dat ooit gebeuren dan keijg ik van mn wederhelft wel een trap onder mn hol en zoek ik hulp.
De laatste weken brengen iets meer spanning met zich mee dan normaal, dat geef ik toe. Boekhouder was/is (dodelijk) ziek, dus kreeg een mooie blauwe brief m.b.t. mn onderneming met een boete. Die kan ik ook gewoon betalen en viel helukkig mee. Dus no worries, maar had het druk qua werk en ook inderdaad wel stress gehad de afgelopen 4 weken.
Ik snap je concern, al helemaal i.v.m. mn kroost. Maar mijn vrouw heb ik ook nog gewoon en die weet dat het me geestelijk een lekkere roes geeft kalmeert en ik het daarbij bij recreatief gebruik houd. Er is altijd iemand broodje nuchter als ik het doe. En als ik het doe lig ik heerlijk op de bank samen met mijn vrouw netflixje te kijken. Als dat spul op is stop ik er ook gewoon mee hoor.
Ja joh.. je hebt daar gelijk in he maar.. maar ik heb mn wederhelft ook en als het op is is het op.Ja super heerlijk en verstandig met kinderen in huis die om 8 slapen 2 uur later wakker kunnen worden.
Trofee voor vader van het jaar !
Als ik dit dagelijks zou doen dan geef ik je groot gelijk, je zou gelijk hebben als ik verslaafd zou zijn. Maar doe het dus af en toe RECREATIEF. En op=op. Hoeveel mensen drinken er niet wekelijks thuis en worden BEIDEN LAM. Is dat dan wel acceptabel volgens jou? Ja volgens de maatschappij, dus dan is het maar okay, ik vraag om recreatieve redenen om die roes, om lekker kalm te worden, niet dagelijks toch?? Die quote met vader van het jaar is hard van je man. Als je dan toch mr. Perfect wilt zijn denk dan na voordat je dit zegt wat als ik in een depressie zat, en deze opmerking kreeg??Ja super heerlijk en verstandig met kinderen in huis die om 8 slapen 2 uur later wakker kunnen worden.
Trofee voor vader van het jaar !
Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.Ja joh.. je hebt daar gelijk in he maar.. maar ik heb mn wederhelft ook en als het op is is het op.
Als ik dit dagelijks zou doen dan geef ik je groot gelijk, je zou gelijk hebben als ik verslaafd zou zijn. Maar doe het dus af en toe RECREATIEF. En op=op. Hoeveel mensen drinken er niet wekelijks thuis en worden BEIDEN LAM. Is dat dan wel acceptabel volgens jou? Ja volgens de maatschappij, dus dan is het maar okay, ik vraag om recreatieve redenen om die roes, om lekker kalm te worden, niet dagelijks toch?? Die quote met vader van het jaar is hard van je man. Als je dan toch mr. Perfect wilt zijn denk dan na voordat je dit zegt wat als ik in een depressie zat, en deze opmerking kreeg??
Er is tevens altijd een nuchter persoon aanwezig. Maar ben ik verslaafd als ik in de afgelopen 4 jaar al met al circa 10 stripjes heb gebruikt? En dat was in begin periode ook nog eens noodgedwongen omdat ik een hernia had.
Je geeft me nu echt een rotgevoel. Ik sport 4x per week, heb sociale contacten, ga skeeleren, zwemmen, weekendjes weg met mn gezin, wandel door de natuur met ze etcetera, dus maakt dit mij dan een slechte vader volgens jou? Dat vind ik respectloos, en die opmerking stel ik niet op prijs.
Desondanks snap en waardeer ik de reacties waar men zegt dat gevaar op de loer ligt. Maar neem mijn alcohol point ook even in consideratie. Die zooi is schadelijker en vaak zijn beiden ouders tijdens weekend 1x dronken.
Als er hier op het forum dan iemand komt met iets vergelijkbaars, waar geen afhankelijkheid bij komt kijken, en toch die roes geeft, heb ik daar veel meer aan dan die rot opmerking van jou.
Ja klopt, ik had mijn verhaal iets beter moeten onderbouwen. Krijg ook veel negatieve reacties hierdoor merk ik, zit ik niet op te wachten.Ah dat klinkt al anders! Als je vrouw er van weet en nuchter is voor de verantwoordelijkheid van je kinderen is het een ander verhaal.
Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.
Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌
Sorry hoor maar je kunt ook overdrijven..Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.
Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌
Jij luistert ook alleen naar je eigen opmerkingen. Ik kan nog staan en lopen en denken. Je hoeft het niet eens te zijn met mij. Maar donder op met je ipmerking father of the year. Die opmerking heeft geen meerwaarde en ik hoef sowiezo jouw reactie eigenlijk niet meer te horen.Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.
Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌
Dank je hartelijk wel. Dat iemand het niet met me eens is of behoed respecteer ik. Dat verhaal van vader van het jaar heb ik daarna geprobeert te onderbouwen. Want mijn verhaal was niet volledig onderbouwd.. maar man... ik wist niet dat ik dit soort waardeloze opmerkingen zou krijgen van father of the year, en daarna voet bij stuk houden. Daarbij zal hij zelf ook niet toegeven dat dat onnodig was of wat dan ook. Kan ik dit onderwerp ook verwijderen? Want ik zit helemaal niet te wachten op dat soort reacties. Mn broer woont om de hoek. Ik kan alsnog functioneren al heb ik de roes. Ik kan dus in het ergste geval 112 bellen, bij de buurman en buurvrouw aanbellen etcetera.Laten we niet overdrijven en het gezellig houden. Niemand is heilig hier en als zijn vrouw er nuchter bij blijft en alert is begrijp ik de situatie wel. Het is geen vraag met betrekking tot keta ofzo waar je niet meer kan van lopen of functioneren.
Ja kan , toch blijf ik Hier bij men standpunt.Sorry hoor maar je kunt ook overdrijven..
Ik scheld toch niemand uit ? Geef gewoon MIJN blijkbaar harde mening.Laten we niet overdrijven en het gezellig houden.
Jij luistert ook alleen naar je eigen opmerkingen. Ik kan nog staan en lopen en denken. Je hoeft het niet eens te zijn met mij. Maar donder op met je ipmerking father of the year. Die opmerking heeft geen meerwaarde en ik hoef sowiezo jouw reactie eigenlijk niet meer te horen.
Nog nooit samen geprobeert nee. Wellicht ooit in de toekomst halve dosis daarna paar haaltjes.Opiaten schijnen zeer goed te combineren met wiet.
Alleen geprobeerd?
Beste,
Ik ben oozoek naar een drug / research chemical die voor een uur of 4 een heerlijke roes geeft en waarvan ik mellow en rustig wordt in mn hoofd . Oxycodon is ok.. maar vind ik vrik kort en merk dat ik in het verleden steeds hogere disis nodig had voor die roes.
Iemand die betere vervangers weet? Graag wel met wat onderbouwing! Voorkeur van duur (piek) circa 3-6 uur. Mag er iets slaperig van worden (lieber niet), lekker mellow en relaxed, met een lekkere roes, maar niet Té, zoals LSD. Dat hoef ik echt niet.
Maar GEEN (geen wiet, daar wordt ik para van).
Iemand ervaring met Fentanyl?
Alvast bedankt Daan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."