#1
Kratom is acuut denk ik het minst schadelijke alternatief als je per se een opiaatachtige roes wil, maar anders heb je ook nog tramadol en o-desmethyltramadol (aka O-DSMT, een NPS en tevens een analoog van tramadol). Daarnaast heb je ook nog diacetylmorfine, maar ik denk niet dat je naast de roes ook meteen een mentale (en even later ook fysieke) afhankelijkheid aan de haak wil slaan.Beste,
Ik ben oozoek naar een drug / research chemical die voor een uur of 4 een heerlijke roes geeft en waarvan ik mellow en rustig wordt in mn hoofd . Oxycodon is ok.. maar vind ik vrik kort en merk dat ik in het verleden steeds hogere disis nodig had voor die roes.
Iemand die betere vervangers weet? Graag wel met wat onderbouwing! Voorkeur van duur (piek) circa 3-6 uur. Mag er iets slaperig van worden (lieber niet), lekker mellow en relaxed, met een lekkere roes, maar niet Té, zoals LSD. Dat hoef ik echt niet.
Maar GEEN (geen wiet, daar wordt ik para van).
Iemand ervaring met Fentanyl?
Alvast bedankt Daan
Naast opioïden zou je ook nog GHB, Phenibut of benzodiazepines kunnen proberen, al duurt Phenibut wel heel wat langer dan 4 uur en veel van de benzodiazepines volgens mij ook.