Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is vergelijkbaar met OXYCODON

Wat is vergelijkbaar met OXYCODON

79 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daan007 zei:
Beste,
Ik ben oozoek naar een drug / research chemical die voor een uur of 4 een heerlijke roes geeft en waarvan ik mellow en rustig wordt in mn hoofd . Oxycodon is ok.. maar vind ik vrik kort en merk dat ik in het verleden steeds hogere disis nodig had voor die roes.
Iemand die betere vervangers weet? Graag wel met wat onderbouwing! Voorkeur van duur (piek) circa 3-6 uur. Mag er iets slaperig van worden (lieber niet), lekker mellow en relaxed, met een lekkere roes, maar niet Té, zoals LSD. Dat hoef ik echt niet.
Maar GEEN (geen wiet, daar wordt ik para van).
Iemand ervaring met Fentanyl?

Alvast bedankt Daan
Klik om te vergroten...
Kratom is acuut denk ik het minst schadelijke alternatief als je per se een opiaatachtige roes wil, maar anders heb je ook nog tramadol en o-desmethyltramadol (aka O-DSMT, een NPS en tevens een analoog van tramadol). Daarnaast heb je ook nog diacetylmorfine, maar ik denk niet dat je naast de roes ook meteen een mentale (en even later ook fysieke) afhankelijkheid aan de haak wil slaan.

Naast opioïden zou je ook nog GHB, Phenibut of benzodiazepines kunnen proberen, al duurt Phenibut wel heel wat langer dan 4 uur en veel van de benzodiazepines volgens mij ook.
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tnx ik ga er eens induiken. Ben 37 heb nooit geen rust in mb fkikker en als de kids rond 8 uur in heb liggen neem ik aoms doordeweejs en vaak in weekend een chillpill om rust in mn koppie te krijgen en omdat ik recreatief ben aangelegd... vind ik dus die roes ook belangrijker. Hoef niet totaal van de planeet te zijn maar iwts zwaaardere roes dan oxycodon is wel een voorkeur eigenlijk.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
O-DSMT. zoek dat maar is op.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat je beter een keer naar de psycholoog kan als je altijd gespannen bent.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
GoldenGrow zei:
O-DSMT. zoek dat maar is op.
Klik om te vergroten...
Dat is toch niet sterker dan oxycodon?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kratom (Maeng Da) 2 à 3 gram.

Beste opiaatvervanger ooit. Hier kan je zonder tolerantie echt goed op nodden!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Daan007 , ik denk dat het verstandiger is om hulp te zoeken om de oorzaak van je gespannenheid en stress aan te pakken. Net zoals @KlaasVaak zegt. Als je baan (als je werkt) en je kinderen teveel voor je zijn is drugs nemen een foute keuze. Zeker als je spruiten liggen te slapen boven onder jouw verantwoordelijkheid. Ook mag je na gebruik van de meeste drugs, Oxycodon ook, niet autorijden. Dat is levensgevaarlijk.
Bespreek je stress met je huisarts of een psycholoog. Zelf dokteren met medicatie loopt vaak uit op een fiasco.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heroine
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thomas Shelby zei:
Heroine
Klik om te vergroten...
Duuuuuuuude...
Hoop dat het sarcasme was 🤣
Hoe waren je bommetjes pcp ?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Duuuuuuuude...
Hoop dat het sarcasme was 🤣
Hoe waren je bommetjes pcp ?
Klik om te vergroten...
Ga vandaag denk ik bommetjes doen. Snuiven vind ik de effecten toch niet echt zo leuk.. of is het effect dan hetzelfde?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thomas Shelby zei:
Ga vandaag denk ik bommetjes doen. Snuiven vind ik de effecten toch niet echt zo leuk.. of is het effect dan hetzelfde?
Klik om te vergroten...
Gebruik even het juiste topic hier voor.
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Salvia zei:
Kratom is acuut denk ik het minst schadelijke alternatief als je per se een opiaatachtige roes wil, maar anders heb je ook nog tramadol en o-desmethyltramadol (aka O-DSMT, een NPS en tevens een analoog van tramadol). Daarnaast heb je ook nog diacetylmorfine, maar ik denk niet dat je naast de roes ook meteen een mentale (en even later ook fysieke) afhankelijkheid aan de haak wil slaan.

Naast opioïden zou je ook nog GHB, Phenibut of benzodiazepines kunnen proberen, al duurt Phenibut wel heel wat langer dan 4 uur en veel van de benzodiazepines volgens mij ook.
Klik om te vergroten...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daan007 zei:
Tnx, ik ga er eens induiken. Ben opzoek naar die roes. Vindt ik heerlijk.
Klik om te vergroten...
Lees de rest van de reacties ook even. Is best waardevolle info.
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tnx, ik ga er eens induiken. Ben opzoek naar die roes. Vindt ik heerlijk.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Verslaving ligt op de loer als je dit soort redenen aangrijpt om te gebruiken.

Pas er mee op!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Verslaving ligt op de loer als je dit soort redenen aangrijpt om te gebruiken.

Pas er mee op!
Klik om te vergroten...
Zeker met kinderen boven in hun bedje....
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
@Daan007 , ik denk dat het verstandiger is om hulp te zoeken om de oorzaak van je gespannenheid en stress aan te pakken. Net zoals @KlaasVaak zegt. Als je baan (als je werkt) en je kinderen teveel voor je zijn is drugs nemen een foute keuze. Zeker als je spruiten liggen te slapen boven onder jouw verantwoordelijkheid. Ook mag je na gebruik van de meeste drugs, Oxycodon ook, niet autorijden. Dat is levensgevaarlijk.
Bespreek je stress met je huisarts of een psycholoog. Zelf dokteren met medicatie loopt vaak uit op een fiasco.
Klik om te vergroten...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Daan007 zei:
Tnx, ik ga er eens induiken. Ben opzoek naar die roes. Vindt ik heerlijk.
Klik om te vergroten...
Ja super heerlijk en verstandig met kinderen in huis die om 8 slapen 2 uur later wakker kunnen worden.
Trofee voor vader van het jaar !
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee ik ben over het algemeen druk in mn bol.. altijd al geweest dat is wie ik ben. Beetje chaotisch, 10 dingen tegelijk willen.. dat is wie ik ben... En het is ook niet zo dat als het spul op is dat ik nieuwe ga zoeken of halen. Ik weet wel dat het verslavend is, maar mocht dat ooit gebeuren dan keijg ik van mn wederhelft wel een trap onder mn hol en zoek ik hulp.
De laatste weken brengen iets meer spanning met zich mee dan normaal, dat geef ik toe. Boekhouder was/is (dodelijk) ziek, dus kreeg een mooie blauwe brief m.b.t. mn onderneming met een boete. Die kan ik ook gewoon betalen en viel helukkig mee. Dus no worries, maar had het druk qua werk en ook inderdaad wel stress gehad de afgelopen 4 weken.
Ik snap je concern, al helemaal i.v.m. mn kroost. Maar mijn vrouw heb ik ook nog gewoon en die weet dat het me geestelijk een lekkere roes geeft kalmeert en ik het daarbij bij recreatief gebruik houd. Er is altijd iemand broodje nuchter als ik het doe. En als ik het doe lig ik heerlijk op de bank samen met mijn vrouw netflixje te kijken. Als dat spul op is stop ik er ook gewoon mee hoor.
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste,
Ik ben oozoek naar een drug / research chemical die voor een uur of 4 een heerlijke roes geeft en waarvan ik mellow en rustig wordt in mn hoofd . Oxycodon is ok.. maar vind ik vrik kort en merk dat ik in het verleden steeds hogere disis nodig had voor die roes.
Iemand die betere vervangers weet? Graag wel met wat onderbouwing! Voorkeur van duur (piek) circa 3-6 uur. Mag er iets slaperig van worden (lieber niet), lekker mellow en relaxed, met een lekkere roes, maar niet Té, zoals LSD. Dat hoef ik echt niet.
Maar GEEN (geen wiet, daar wordt ik para van).
Iemand ervaring met Fentanyl?

Alvast bedankt Daan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."