Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Benzedin 2x10mg geprobeert Werking: (generieke diazepam) * viel hard in slaap.. volgende x 1 proberen. 1x lorazepam voor slaap: 23:30 ingenomen *nog geen idee. Viel in slaap. 16:11 ksalol 1mg. 1 tab zojuist ingenomen. *effecten werken binnen: 50min.. matig, voel iets rust maar verder niks. Voel me 2.5 uur later nog rustig.. echter niks spectaculairs. *effecten nemen af in 3 uur 18:19 Ksalol 1mg 2x ga ik nu proberen 1x gekauwd 1x met water. Effect werkt binnen 25 min: 18:43 voel me lichter.. ook in mijn hoofd.. relaxter. 18:58 voel me mellow en licht. Waarneem war er gebeurt maar reageer langzamer. Oogcontact helpt maar mijn blik oogt wat sloom en afwezig. Lekker relaxed gevoel. 19:15: lopen gaat moeilijker. Ongecoordineerder, alsof je dronken bent. Als ik voor mezelf spreek zou ik lekker bank wiklen hangen met een goede netflix serie in een ""dondere of schemerige omgeving"" zonder teveel geluid om me heen (denk aan gillende kinderen, honden of mensen die specifiek jouw aandacht willen). Lekker mellow in je hoofd als je jezelf rust geeft en gunt. Persoonlijk heb ik geen zin in serieuze gesprekken, werk gerelateerde gesprekken of mensen in mijn buurt die ik niet vaak zie. *je bent trager van begrip. Autorijden of verkeerssituaties zou ik om die rede vermijden. (19:27). Dit is meer bedoeld om zelf of met een partner gewoon echt van je rust te genieten in een vertrouwde relaxte omgeving. Zoetigheid gaat er ook meer in (chocola, ijs, pindarotsjes, cheesecake etc.). Lekker rustig in mn hoofd. Stel dat je vrouwtje moe is en al om half 10 a 10 uur uur naar bed wilt. Dan zou dit voor mij de perfecte gelegenheid zijn er 2 te nemen onder genot van een mooie netflix serie. 20:00 coordinatie wordt al iets beter. Voel lichtelijkhelderder dan voorheen. Lijkt bij mij op ern piek can circa 1.5 uur Heb dw drang om meer te eten. Met name zoetigheid. Liefst chocola. 21:30 ben weer nuchter. Heeft piek van circa 1 tot 1.5uur 8:32 Ga nu 2x atizolm 1mg innemen. (1/2kauwen 1 1/2 slikken. ) Voel effect in: begin me lichter te voelen. Rust is wederom fijn en gewaardeerd. Perfectals de kids liggen te slapen en je rustig ik de bank kan liggen. 9:57 voel me licht te voeten mellow/relaxed 12:15 meest uitgewerkt."
"Benzedin 2x10mg geprobeert Werking: (generieke diazepam) * viel hard in slaap.. volgende x 1 proberen. 1x loraxepam voor slaap: 23:30 ingenomen *nog geen idee. Viel in slaap. 16:11 ksalol 1mg. 1 tab zojuist ingenomen. *effecten werken binnen: 50min.. matig, voel iets rust maar verder niks. Voel me 2.5 uur later nog rustig.. echter niks spectaculairs. *effecten nemen af in 3 uur 18:19 Ksalol 1mg 2x ga ik nu proberen 1x gekauwd 1x met water. Effect werkt binnen 25 min: 18:43 voel me lichter.. ook in mijn hoofd.. relaxter. 18:58 voel me mellow en licht. Waarneem war er gebeurt maar reageer langzamer. Oogcontact helpt maar mijn blik oogt wat sloom en afwezig. Lekker relaxed gevoel. 19:15: lopen gaat moeilijker. Ongecoordineerder, alsof je dronken bent. Als ik voor mezelf spreek zou ik lekker bank wiklen hangen met een goede netflix serie in een ""dondere of schemerige omgeving"" zonder teveel geluid om me heen (denk aan gillende kinderen, honden of mensen die specifiek jouw aandacht willen). Lekker mellow in je hoofd als je jezelf rust geeft en gunt. Persoonlijk heb ik geen zin in serieuze gesprekken, werk gerelateerde gesprekken of mensen in mijn buurt die ik niet vaak zie. *je bent trager van begrip. Autorijden of verkeerssituaties zou ik om die rede vermijden. (19:27). Dit is meer bedoeld om zelf of met een partner gewoon echt van je rust te genieten in een vertrouwde relaxte omgeving. Zoetigheid gaat er ook meer in (chocola, ijs, pindarotsjes, cheesecake etc.). Lekker rustig in mn hoofd. Stel dat je vrouwtje moe is en al om half 10 a 10 uur uur naar bed wilt. Dan zou dit voor mij de perfecte gelegenheid zijn er 2 te nemen onder genot van een mooie netflix serie. 20:00 coordinatie wordt al iets beter. Voel lichtelijkhelderder dan voorheen. Lijkt bij mij op ern piek can circa 1.5 uur Heb dw drang om meer te eten. Met name zoetigheid. Liefst chocola. 21:30 ben weer nuchter. Heeft piek van circa 1 tot 1.5uur 8:32 Ga nu 2x atizolm 1mg innemen. (1/2kauwen 1 1/2 slikken. ) Voel effect in: begin me lichter te voelen. Rust is wederom fijn en gewaardeerd. Perfectals de kids liggen te slapen en je rustig ik de bank kan liggen. 9:57 voel me licht te voeten mellow/relaxed 12:15 meest uitgewerkt."
"Ik merk al dat ik "newbie ben" maar lees even al mijn berichten en replies voordat je me keihard afrekend, alsjeblieft en bij voorbaad dank. Er is dus ALTIJD en nuchter persoon bij.. en ik kan nog staan lopen denken en functioneren ok? Ik vind alleen die roes fijn, daar gaat het mij om. Lekker mellow en relax... mijn keuze toch? WAT IK NIET WIL: Domme replies die een persoon naar beneden halen. Zelfs nog als ik een volledige onderbouwing geef, dan niet toe willen geven dat diegene een rot opmerking heeft gemaakt. Je had het DAN ook even normaal kunnen zeggen. Met wat meer respect. !!!!En hier is wat ik WEL ZOEK / WIL NOGMAALS!!!!!. Een middel die mij dezelfde roes geeft als oxycodon. Bij voorkeur circa 4 uur duurt. Niet dat ik van de wereld ben, en dus nog wel kan functioneren. Liefst geen tolerantie tegen opbouw of afhankelijk van kan worden. Al sta ik sterk in mijn schoenen. Zie alles wat ik heb gezegd hierboven voordat je me beoordeeld a.u.b. De roes mag net even iets heftiger zijn dan oxycodon, of =. Maar ik wil niet helemaal van de wereld zijn (dus nog wel kunnen functioneren. Want inderdaad, ik heb kids, die overigens ook al zelfstandig kunnen functioneren, maar ook een nuchter persoon naast mijn zijde, die niet achterlijk is, mij wel kent en weet dat ik geestelijk over de juiste dosis wilskracht bezit). En in het ergste geval vier tot zes mensen kan bellen als "mijn vrouw van de trap valt" zoals je daarna ook nog even moest zeggen om je punt/gelijk perse te willen benadrukken, inner search. In plaats van mij ook even gelijk te geven na mijn onderbouwing m.b.t. het punt van je quote "father of the year". Had ik liever desondanks je het niet met mij eens ben (wat ik respecteer, jouw mening dus) ook ervoor kunnen kiezen om toe te geven dat je dat wat subtieler had mogen brengen. Dan had ik er respect voor gehad ok? Bij voorbaad dank, Daan."
"inner_search zei: Bekijk bijlage 10047 Hier staat de negeerknop , een forum is vrij om meningen te geven. Ik krijg er soms ook die ik niet wil horen. Klik om te vergroten... Tnx voor je advies. Kan ik ook dit topic verwijderen en even een topic opnieuw posten? Dan begin ik simpel zonder mijn situatie te beschrijven. Met straight to the point vragen, want ik zit helemaal niet te wachten op een veroordeling en/of negativiteit. En omdat ik in begin dus teveel persoonlijke info met te weinig onderbouwing heb gegeven, krijg ik nu dit. En heb geen behoefte aan die negativiteit of wereldverbeteraars. Nogmaals dank voor je advies."
"Rivalrie zei: Of gewoon wiet Klik om te vergroten... Ja doe ik soms ook maar dan moet ik echt de opbeurende sativa soort hebben. En lekker puur door een pijp roken. Ben namelijk al 2 jaar gestopt met roken. Dit doe ik alleen in het oosten van het land bij schoonfamilie. Lekker daar bij Saint Lewis met mn vrouw dr neef.. gaan we potje poolen.. Of heel soms daar als iedereen op 1 oor ligt. Dit doe ik 1x in de 1-3 maanden. Afhangend of ik er ben of tijd / zin in heb. Wat teveel wiet doet met mij is negatief. Het maakt me paranoïde om de 1 of andere rede. Teveel denken / gedachtes. Dus paar haaltjes of 1x klein pijpje vullen is meer dan genoeg. Qua wiet of hash geef ik dus echt de voorkeur aan een stoned waar ik opbeurend / euforisch van wordt en ook nog lekker mee kan komen met activiteiten en deel kan nemen aan( goede )gesprekken. MAAR geen coach potatoe wordt zeg maar"
"Salvia zei: Kratom is acuut denk ik het minst schadelijke alternatief als je per se een opiaatachtige roes wil, maar anders heb je ook nog tramadol en o-desmethyltramadol (aka O-DSMT, een NPS en tevens een analoog van tramadol). Daarnaast heb je ook nog diacetylmorfine, maar ik denk niet dat je naast de roes ook meteen een mentale (en even later ook fysieke) afhankelijkheid aan de haak wil slaan. Naast opioïden zou je ook nog GHB, Phenibut of benzodiazepines kunnen proberen, al duurt Phenibut wel heel wat langer dan 4 uur en veel van de benzodiazepines volgens mij ook. Klik om te vergroten..."
"Tnx, ik ga er eens induiken. Ben opzoek naar die roes. Vindt ik heerlijk."
"De Dunne zei: @Daan007 , ik denk dat het verstandiger is om hulp te zoeken om de oorzaak van je gespannenheid en stress aan te pakken. Net zoals @KlaasVaak zegt. Als je baan (als je werkt) en je kinderen teveel voor je zijn is drugs nemen een foute keuze. Zeker als je spruiten liggen te slapen boven onder jouw verantwoordelijkheid. Ook mag je na gebruik van de meeste drugs, Oxycodon ook, niet autorijden. Dat is levensgevaarlijk. Bespreek je stress met je huisarts of een psycholoog. Zelf dokteren met medicatie loopt vaak uit op een fiasco. Klik om te vergroten..."
"Nee ik ben over het algemeen druk in mn bol.. altijd al geweest dat is wie ik ben. Beetje chaotisch, 10 dingen tegelijk willen.. dat is wie ik ben... En het is ook niet zo dat als het spul op is dat ik nieuwe ga zoeken of halen. Ik weet wel dat het verslavend is, maar mocht dat ooit gebeuren dan keijg ik van mn wederhelft wel een trap onder mn hol en zoek ik hulp. De laatste weken brengen iets meer spanning met zich mee dan normaal, dat geef ik toe. Boekhouder was/is (dodelijk) ziek, dus kreeg een mooie blauwe brief m.b.t. mn onderneming met een boete. Die kan ik ook gewoon betalen en viel helukkig mee. Dus no worries, maar had het druk qua werk en ook inderdaad wel stress gehad de afgelopen 4 weken. Ik snap je concern, al helemaal i.v.m. mn kroost. Maar mijn vrouw heb ik ook nog gewoon en die weet dat het me geestelijk een lekkere roes geeft kalmeert en ik het daarbij bij recreatief gebruik houd. Er is altijd iemand broodje nuchter als ik het doe. En als ik het doe lig ik heerlijk op de bank samen met mijn vrouw netflixje te kijken. Als dat spul op is stop ik er ook gewoon mee hoor."