Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is vergelijkbaar met OXYCODON

Wat is vergelijkbaar met OXYCODON

79 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daan007 zei:
Ja joh.. je hebt daar gelijk in he maar.. maar ik heb mn wederhelft ook en als het op is is het op.

Als ik dit dagelijks zou doen dan geef ik je groot gelijk, je zou gelijk hebben als ik verslaafd zou zijn. Maar doe het dus af en toe RECREATIEF. En op=op. Hoeveel mensen drinken er niet wekelijks thuis en worden BEIDEN LAM. Is dat dan wel acceptabel volgens jou? Ja volgens de maatschappij, dus dan is het maar okay, ik vraag om recreatieve redenen om die roes, om lekker kalm te worden, niet dagelijks toch?? Die quote met vader van het jaar is hard van je man. Als je dan toch mr. Perfect wilt zijn denk dan na voordat je dit zegt wat als ik in een depressie zat, en deze opmerking kreeg??
Er is tevens altijd een nuchter persoon aanwezig. Maar ben ik verslaafd als ik in de afgelopen 4 jaar al met al circa 10 stripjes heb gebruikt? En dat was in begin periode ook nog eens noodgedwongen omdat ik een hernia had.
Je geeft me nu echt een rotgevoel. Ik sport 4x per week, heb sociale contacten, ga skeeleren, zwemmen, weekendjes weg met mn gezin, wandel door de natuur met ze etcetera, dus maakt dit mij dan een slechte vader volgens jou? Dat vind ik respectloos, en die opmerking stel ik niet op prijs.

Desondanks snap en waardeer ik de reacties waar men zegt dat gevaar op de loer ligt. Maar neem mijn alcohol point ook even in consideratie. Die zooi is schadelijker en vaak zijn beiden ouders tijdens weekend 1x dronken.

Als er hier op het forum dan iemand komt met iets vergelijkbaars, waar geen afhankelijkheid bij komt kijken, en toch die roes geeft, heb ik daar veel meer aan dan die rot opmerking van jou.
Klik om te vergroten...
Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.

Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ah dat klinkt al anders! Als je vrouw er van weet en nuchter is voor de verantwoordelijkheid van je kinderen is het een ander verhaal.
Klik om te vergroten...
Ja klopt, ik had mijn verhaal iets beter moeten onderbouwen. Krijg ook veel negatieve reacties hierdoor merk ik, zit ik niet op te wachten.
Ook behoedende reacties. Dat laatste is in principe alleen maar goed, maar zie ook mijn 2 antwoorden op de gebruiker "inner search". Zijn reactie is enigszinds logisch, maar echt te hard. Maargoed mede dus omdat ik mijn verhaal niet goed had onderbouwd, maar nogmaals wel te hard.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.

Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌
Klik om te vergroten...

Laten we niet overdrijven en het gezellig houden. Niemand is heilig hier en als zijn vrouw er nuchter bij blijft en alert is begrijp ik de situatie wel. Het is geen vraag met betrekking tot keta ofzo waar je niet meer kan van lopen of functioneren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.

Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌
Klik om te vergroten...
Sorry hoor maar je kunt ook overdrijven..
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.

Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌
Klik om te vergroten...
Jij luistert ook alleen naar je eigen opmerkingen. Ik kan nog staan en lopen en denken. Je hoeft het niet eens te zijn met mij. Maar donder op met je ipmerking father of the year. Die opmerking heeft geen meerwaarde en ik hoef sowiezo jouw reactie eigenlijk niet meer te horen.
🐺PsyTekz zei:
Laten we niet overdrijven en het gezellig houden. Niemand is heilig hier en als zijn vrouw er nuchter bij blijft en alert is begrijp ik de situatie wel. Het is geen vraag met betrekking tot keta ofzo waar je niet meer kan van lopen of functioneren.
Klik om te vergroten...
Dank je hartelijk wel. Dat iemand het niet met me eens is of behoed respecteer ik. Dat verhaal van vader van het jaar heb ik daarna geprobeert te onderbouwen. Want mijn verhaal was niet volledig onderbouwd.. maar man... ik wist niet dat ik dit soort waardeloze opmerkingen zou krijgen van father of the year, en daarna voet bij stuk houden. Daarbij zal hij zelf ook niet toegeven dat dat onnodig was of wat dan ook. Kan ik dit onderwerp ook verwijderen? Want ik zit helemaal niet te wachten op dat soort reacties. Mn broer woont om de hoek. Ik kan alsnog functioneren al heb ik de roes. Ik kan dus in het ergste geval 112 bellen, bij de buurman en buurvrouw aanbellen etcetera.

Ik waardeerde ook een gebruiker die iets noemde waar je ook niet afhankelijk van bent/wordt en toch die relaxte roes van ktijgt. Want daar ben ik namelijk WEL naar opzoek! !
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Sorry hoor maar je kunt ook overdrijven..
Klik om te vergroten...
Ja kan , toch blijf ik Hier bij men standpunt.

Iedereen heeft andere dingen die vinden die niet kunnen of horen als je kinderen in huis hebt.
Kzou zelfs niet blowen of drinken (drink nooit..) als ik kinderen in huis zou hebben.

🐺PsyTekz zei:
Laten we niet overdrijven en het gezellig houden.
Klik om te vergroten...
Ik scheld toch niemand uit ? Geef gewoon MIJN blijkbaar harde mening.

Ik loop nu met een Fentanyl pleister op men arm rond en ben al redelijk grogy , das dan nog de extreem trage afgifte die 7 dagen werkt.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daan007 zei:
Jij luistert ook alleen naar je eigen opmerkingen. Ik kan nog staan en lopen en denken. Je hoeft het niet eens te zijn met mij. Maar donder op met je ipmerking father of the year. Die opmerking heeft geen meerwaarde en ik hoef sowiezo jouw reactie eigenlijk niet meer te horen.
Klik om te vergroten...
Screenshot_20200927-124520_Chrome.jpg
Hier staat de negeerknop , een forum is vrij om meningen te geven.
Ik krijg er soms ook die ik niet wil horen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind het juist verstandig dat TS zijn vrouw gewoon nuchter blijft. Dat je kinderen hebt wil niet zeggen dat je dus helemaal geen meds/drugs meer kan doen.

Je kan ook als je geen kinderen hebt en vol aan de drugs zit zelf een bericht krijgen dat je moeder bijvoorbeeld in het ziekenhuis ligt, terwijl je helemaal van de kaart bent.

Als we het zo moeten bekijken kun je dus nooit meer drugs doen. Er kan altijd wat gebeuren.
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik merk al dat ik "newbie ben" maar lees even al mijn berichten en replies voordat je me keihard afrekend, alsjeblieft en bij voorbaad dank. Er is dus ALTIJD en nuchter persoon bij.. en ik kan nog staan lopen denken en functioneren ok? Ik vind alleen die roes fijn, daar gaat het mij om. Lekker mellow en relax... mijn keuze toch?
WAT IK NIET WIL: Domme replies die een persoon naar beneden halen. Zelfs nog als ik een volledige onderbouwing geef, dan niet toe willen geven dat diegene een rot opmerking heeft gemaakt. Je had het DAN ook even normaal kunnen zeggen. Met wat meer respect.

!!!!En hier is wat ik WEL ZOEK / WIL NOGMAALS!!!!!. Een middel die mij dezelfde roes geeft als oxycodon. Bij voorkeur circa 4 uur duurt.
Niet dat ik van de wereld ben, en dus nog wel kan functioneren.
Liefst geen tolerantie tegen opbouw of afhankelijk van kan worden. Al sta ik sterk in mijn schoenen. Zie alles wat ik heb gezegd hierboven voordat je me beoordeeld a.u.b.
De roes mag net even iets heftiger zijn dan oxycodon, of =. Maar ik wil niet helemaal van de wereld zijn (dus nog wel kunnen functioneren.
Want inderdaad, ik heb kids, die overigens ook al zelfstandig kunnen functioneren, maar ook een nuchter persoon naast mijn zijde, die niet achterlijk is, mij wel kent en weet dat ik geestelijk over de juiste dosis wilskracht bezit). En in het ergste geval vier tot zes mensen kan bellen als "mijn vrouw van de trap valt" zoals je daarna ook nog even moest zeggen om je punt/gelijk perse te willen benadrukken, inner search. In plaats van mij ook even gelijk te geven na mijn onderbouwing m.b.t. het punt van je quote "father of the year". Had ik liever desondanks je het niet met mij eens ben (wat ik respecteer, jouw mening dus) ook ervoor kunnen kiezen om toe te geven dat je dat wat subtieler had mogen brengen. Dan had ik er respect voor gehad ok?
Bij voorbaad dank, Daan.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Ja super heerlijk en verstandig met kinderen in huis die om 8 slapen 2 uur later wakker kunnen worden.
Trofee voor vader van het jaar !
Klik om te vergroten...


inner_search zei:
Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.

Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌
Klik om te vergroten...

Heel jammer dit, je kan ook liggen te slapen, de ander krijgt een hersenbloeding of een hartstilstand zonder dat de ander het door kan hebben. Wel heel ver gezocht beiden reacties.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb vaak genoeg geblowd terwijl mijn zoon lag te slapen.. met moeders niet thuis, shoot me.

on topic: geen ervaring met oxy.. mss diazepammetjes?
D
Daan007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Bekijk bijlage 10047
Hier staat de negeerknop , een forum is vrij om meningen te geven.
Ik krijg er soms ook die ik niet wil horen.
Klik om te vergroten...
Tnx voor je advies.
Kan ik ook dit topic verwijderen en even een topic opnieuw posten?
Dan begin ik simpel zonder mijn situatie te beschrijven. Met straight to the point vragen, want ik zit helemaal niet te wachten op een veroordeling en/of negativiteit. En omdat ik in begin dus teveel persoonlijke info met te weinig onderbouwing heb gegeven, krijg ik nu dit. En heb geen behoefte aan die negativiteit of wereldverbeteraars. Nogmaals dank voor je advies.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daan007 zei:
Tnx voor je advies.
Kan ik ook dit topic verwijderen en even een topic opnieuw posten?
Dan begin ik simpel zonder mijn situatie te beschrijven. Met straight to the point vragen, want ik zit helemaal niet te wachten op een veroordeling en/of negativiteit. En omdat ik in begin dus teveel persoonlijke info met te weinig onderbouwing heb gegeven, krijg ik nu dit. En heb geen behoefte aan die negativiteit of wereldverbeteraars. Nogmaals dank voor je advies.
Klik om te vergroten...

Topic laten staan, dit gebeurd wel vaker hier. Maar wel zonde hoe dingen uit hun verbrand zijn getrokken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daan007 zei:
Tnx voor je advies.
Kan ik ook dit topic verwijderen en even een topic opnieuw posten?
Dan begin ik simpel zonder mijn situatie te beschrijven. Met straight to the point vragen, want ik zit helemaal niet te wachten op een veroordeling en/of negativiteit. En omdat ik in begin dus teveel persoonlijke info met te weinig onderbouwing heb gegeven, krijg ik nu dit. En heb geen behoefte aan die negativiteit of wereldverbeteraars. Nogmaals dank voor je advies.
Klik om te vergroten...
Gaat helaas niet... Ik zou je er niet te druk om maken. Hoop dat iemand met een idee komt!

Je klinkt als een verstandige gebruiker. 😊
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze bedoelen het goed hoor.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daan007 zei:
Ja klopt, ik had mijn verhaal iets beter moeten onderbouwen. Krijg ook veel negatieve reacties hierdoor merk ik, zit ik niet op te wachten.
Ook behoedende reacties. Dat laatste is in principe alleen maar goed, maar zie ook mijn 2 antwoorden op de gebruiker "inner search". Zijn reactie is enigszinds logisch, maar echt te hard. Maargoed mede dus omdat ik mijn verhaal niet goed had onderbouwd, maar nogmaals wel te hard.
Klik om te vergroten...
Ik trok ook gelijk een te snelle conclusie maar heb het netjes gecorrigeerd richting jou. Het gaat er hier idd soms wat (te)hard aan toe misschien maar zoals je merkt zijn er hier heel veel verschillende mensen met allemaal verschillende meningen. Probeer wat je niet aanspreekt te vergeten en neem de goede dingen mee. Het is hier vaak ook heel gezellig! :thumbsup:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Etizolam misschien. Geeft een beetje euforie en duurt ongeveer 6 uur. Wel minder intens dan oxy denk ik (zelf nog nooit oxy gedaan).
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat je iets wilt gebruiken zo nu en dan voor de rust in je hoofd, is op zich niet zo heel verkeerd. Al is het wel vragen om een verslaving, voor als de rust in je hoofd toeneemt. Bijvoorbeeld door een stressvolle periode dat aanbreekt in je leven. Dat je kinderen hebt mag geen reden zijn om nooit meer iets te gebruiken. Het word anders als je door je gebruik geen goede opvoeder meer bent, waardoor de band met je kinderen verslechterd. Heb jij je weleens laten testen op AD(H)D of op een andere stoornis? Dit kan de oorzaak zijn van je onrust, en misschien heb je heel iets anders nodig dan een sterke opiaat. Misschien is een normale dosis methylfenidaat of wellbutrin meer jouw ding. Xanax zou je ook nog eens kunnen proberen.. Ikzelf doe er alles aan om medicijnvrij te leven, en ik heb veel baat aan koud douchen elke dag. Een paar minuten lang. En daar krijg ik rust van in mijn hoofd. Dit in combinatie met meditatie, natuurwandelingen, onbewerkt eten, geen caffeine gebruiken, goed slapen en een doel en een passie hebben in je leven.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#19
KlaasVaak zei:
Dat is toch niet sterker dan oxycodon?
Klik om te vergroten...
Hij/zij vraagt wat er vergelijkbaar is met Oxycodon. wat O-DSMT dus vrijwel is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb je ADD? En ervaring met ritalin?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."