#1
Kan je proberen goedpraten zo veel je wil.Ja joh.. je hebt daar gelijk in he maar.. maar ik heb mn wederhelft ook en als het op is is het op.
Als ik dit dagelijks zou doen dan geef ik je groot gelijk, je zou gelijk hebben als ik verslaafd zou zijn. Maar doe het dus af en toe RECREATIEF. En op=op. Hoeveel mensen drinken er niet wekelijks thuis en worden BEIDEN LAM. Is dat dan wel acceptabel volgens jou? Ja volgens de maatschappij, dus dan is het maar okay, ik vraag om recreatieve redenen om die roes, om lekker kalm te worden, niet dagelijks toch?? Die quote met vader van het jaar is hard van je man. Als je dan toch mr. Perfect wilt zijn denk dan na voordat je dit zegt wat als ik in een depressie zat, en deze opmerking kreeg??
Er is tevens altijd een nuchter persoon aanwezig. Maar ben ik verslaafd als ik in de afgelopen 4 jaar al met al circa 10 stripjes heb gebruikt? En dat was in begin periode ook nog eens noodgedwongen omdat ik een hernia had.
Je geeft me nu echt een rotgevoel. Ik sport 4x per week, heb sociale contacten, ga skeeleren, zwemmen, weekendjes weg met mn gezin, wandel door de natuur met ze etcetera, dus maakt dit mij dan een slechte vader volgens jou? Dat vind ik respectloos, en die opmerking stel ik niet op prijs.
Desondanks snap en waardeer ik de reacties waar men zegt dat gevaar op de loer ligt. Maar neem mijn alcohol point ook even in consideratie. Die zooi is schadelijker en vaak zijn beiden ouders tijdens weekend 1x dronken.
Als er hier op het forum dan iemand komt met iets vergelijkbaars, waar geen afhankelijkheid bij komt kijken, en toch die roes geeft, heb ik daar veel meer aan dan die rot opmerking van jou.
Kgeef je obsuluut geen gelijk op dit vlak.
Je wederhelft valt van de trap en jij ligt er let je roesje ✌