#1
Opiaten schijnen zeer goed te combineren met wiet.
Alleen geprobeerd?
Alleen geprobeerd?
Tnx voor je advies.
Kan ik ook dit topic verwijderen en even een topic opnieuw posten?
Dan begin ik simpel zonder mijn situatie te beschrijven. Met straight to the point vragen, want ik zit helemaal niet te wachten op een veroordeling en/of negativiteit. En omdat ik in begin dus teveel persoonlijke info met te weinig onderbouwing heb gegeven, krijg ik nu dit. En heb geen behoefte aan die negativiteit of wereldverbeteraars. Nogmaals dank voor je advies.
Gaat helaas niet... Ik zou je er niet te druk om maken. Hoop dat iemand met een idee komt!Tnx voor je advies.
Kan ik ook dit topic verwijderen en even een topic opnieuw posten?
Dan begin ik simpel zonder mijn situatie te beschrijven. Met straight to the point vragen, want ik zit helemaal niet te wachten op een veroordeling en/of negativiteit. En omdat ik in begin dus teveel persoonlijke info met te weinig onderbouwing heb gegeven, krijg ik nu dit. En heb geen behoefte aan die negativiteit of wereldverbeteraars. Nogmaals dank voor je advies.
Ik trok ook gelijk een te snelle conclusie maar heb het netjes gecorrigeerd richting jou. Het gaat er hier idd soms wat (te)hard aan toe misschien maar zoals je merkt zijn er hier heel veel verschillende mensen met allemaal verschillende meningen. Probeer wat je niet aanspreekt te vergeten en neem de goede dingen mee. Het is hier vaak ook heel gezellig!Ja klopt, ik had mijn verhaal iets beter moeten onderbouwen. Krijg ook veel negatieve reacties hierdoor merk ik, zit ik niet op te wachten.
Ook behoedende reacties. Dat laatste is in principe alleen maar goed, maar zie ook mijn 2 antwoorden op de gebruiker "inner search". Zijn reactie is enigszinds logisch, maar echt te hard. Maargoed mede dus omdat ik mijn verhaal niet goed had onderbouwd, maar nogmaals wel te hard.
Hij/zij vraagt wat er vergelijkbaar is met Oxycodon. wat O-DSMT dus vrijwel is.Dat is toch niet sterker dan oxycodon?
Het zijn beide uit opium verrijkte moleculen die onder de categorie opiaten (binnen de categorie opioïden) vallen en sterk gelijkende receptoren aangrijpen.Heroine zou ik echt nooit aan beginnen. Das echt too heavy for me.
Dank je, ik heb hem intussem geblokt, daar kwam hij zelfs zelf mee volgens mij die optie, dus vond dat een goed idee.Gaat helaas niet... Ik zou je er niet te druk om maken. Hoop dat iemand met een idee komt!
Je klinkt als een verstandige gebruiker. 😊
Kijk hier heb ik iig wat aan. Dank voor je bericht. Kreeg ook te horen dat "Kratom" ook die chille relaxte roes geeft. Weet iemand hier meer van?. Het liefst zo gedetaileerd mogelijk. Je schijnt daar namelijk niet afhankelijk van te kunnen worden. Al.sta ik sterk in mn schoenen, zou ik alsnog t.a.t. kraton verkiezen als dit dezelfde roes zou geven als oxycodon. Zolang ik maar niet ga trippen. Dat hoeft helemaal niet van mij.Het zijn beide uit opium verrijkte moleculen die onder de categorie opiaten (binnen de categorie opioïden) vallen en sterk gelijkende receptoren aangrijpen.
Oxycodon en Diacetylmorfine zijn helemaal niet 'heavy', daarom zijn ze ook zo prettig.
Super casual te gebruiken middelen die je op ieder moment kunt gebruiken zonder dat je er hinder van ondervindt.
Dat mensen een sociaal acceptabel beeld hebben bij Oxycodon en niet bij D-morfine is weer een ander verhaal natuurlijk.
Realistisch gezien denk ik toch echt dat het meest voordehand liggende alternatief op Oxycodon, aan de hand van de criteria die je beschrijft, H3 / bruin / heroïne / diacetylmorfine is.
O-DSMT is een 'volledig synthetische' opioïde die qua molecuulstructuur en werking in een andere categorie valt dan die van opiaten / opium verrijkten ondanks dat O-DSMT en Oxycodon ook beide opioïden zijn die o.a. de mu opioïde receptoren aangrijpen.
Geeft helemaal niks. Dit is/was over het algemeen een leerles voor mij. Ik was te open en ongedetailleerd met het verschaffen van mn info en dan krijg je dat dus kennelijk. Maar het is ook goed dat mensen zeggen dat er verslaving op de loer ligt.. dat vind ik een gezonde waarschuwing namelijk.Ik trok ook gelijk een te snelle conclusie maar heb het netjes gecorrigeerd richting jou. Het gaat er hier idd soms wat (te)hard aan toe misschien maar zoals je merkt zijn er hier heel veel verschillende mensen met allemaal verschillende meningen. Probeer wat je niet aanspreekt te vergeten en neem de goede dingen mee. Het is hier vaak ook heel gezellig!![]()
Tnx. Hier ga ik induiken en heb ik wat aanKratom (Maeng Da) 2 à 3 gram.
Beste opiaatvervanger ooit. Hier kan je zonder tolerantie echt goed op nodden!
Graag gedaan.Kijk hier heb ik iig wat aan. Dank voor je bericht.
Kratom kan zeker karakteristieke opioïde effecten faciliteren. De voorkeur is een vers product, als de plant een beetje liefde heeft ontvangen bij het cultiveren merk je dat meestal ook wel in de psychoactieve effecten en hoe je lichaam hier fysiek op reageert. Kratom staat er echter bekend om dat deze een vrije sterke specifieke eigen smaak heeft. Kratom is minder makkelijk misbruiken dan synthetische / farmaceutische opioiden om gerelateerde redenen ook, als je 20 gram Kratom op een dag gebruikt (wat overigens veel / stevig is) zul je veranderen in een misselijke grasmat.Kreeg ook te horen dat "Kratom" ook die chille relaxte roes geeft. Weet iemand hier meer van?
De manier waarop je de Kratom extraheert / bereid kan veel invloed hebben op de uitwerking hiervan. Zo kun je bijvoorbeeld een koudwater extractie doen, een 'groene thee' extractie op 80C en een extractie met 100C doen. Hoe heter je de kratom extraheert / bereid (100 Celcius kokend water) des te meer actieve alkaloïden je uit het plant materiaal trekt, des te bitterder de smaak en des te sneller de opkomst. Als je boven de 40 Celcius verhit kun je echter ook alkaloïden / metabolieten 'kapot koken'. Persoonlijk zou ik waarschijnlijk een 80 Celcius water extractie proberen met Kratom.het liefst zo onderbouwd mogelijk.
Dat is niet waar. https://drugsforum.nl/threads/help-kratom-verslaving.66400/#post-1417402Ook hoorde ik dat je van kratom niet fysiek/mentaal afhankelijk kan worden.
Je hebt het steeds over 'puur recreatief' gebruik. Uit wat je zelf schrijft blijkt echter iets anders. Je zegt telkens dat je gebruikt om tot rust te komen en dat je normaal 'geen rust in je flikker' hebt. Dan gebruik je dus niet recreatief maar ben je aan zelfmedicatie aan het doen voor een psychisch probleem.Doe alles wst ik doe ook puur recreatief. En ken mijn ook mijn grenzen. Ik weet wat ik wel en niet wil. En dat ga ik zo houden. Gebeurt dit niet dan krijg ik ten eerste een schop onder mn kont van mijn wederhelft (en terecht).
Eens, tnx voor de tip, ga ik ook zonder meer doen. Bedankt voor de feedback en link, waardeer ik. Ik heb het momenteel überhaupt te druk om ook maar iets recreatiefs te gebruiken haha.. Maar krijg echter iig wel info op wat ik vraag, en/of delen van mijn vraag, die in totaliteit wat meer geheel kunnen vormen bijvoorbeeld.Dat is niet waar. https://drugsforum.nl/threads/help-kratom-verslaving.66400/#post-1417402
Ik raad je aan zelf onderzoek te doen ipv je lot in iemand anders handen te leggen. Over het algemeen krijg je met dit topics een hoop onzin en veroordelingen over je heen.
En men belicht vooral de positieve kanten van kratom online, voornamelijk op Reddit. Maar er zijn ook genoeg waarschuwingen over te vinden.
Ik heb hier een vraag over, artikel nog niet afgelezen, maar popt meteen in mij op. Kan je het niet gewoon kauwen en doorslikken, of juist niet doorslikken? Of kauwen en het fijnstof van de extract wat in het speeksel doorslikken en na zoveel ?? Minuten de restanten uitspuugen. Ga overigens absoluut geen maximum aan te raden hoeveelheid nemen. Zal eerder dan 1/4e doen, uitzoeken hoe lang het duurt voor ik wat begin te voelen. En of ik dat genoeg vindt. Ieder lichaam is anders uiterasrd. En is kauwen dan schadelijk voor het gebid?De manier waarop je de Kratom extraheert / bereid kan veel invloed hebben op de uitwerking hiervan. Zo kun je bijvoorbeeld een koudwater extractie doen, een 'groene thee' extractie op 80C en een extractie met 100C doen. Hoe heter je de kratom extraheert / bereid (100 Celcius kokend water) des te meer actieve alkaloïden je uit het plant materiaal trekt, des te bitterder de smaak en des te sneller de opkomst. Als je boven de 40 Celcius verhit kun je echter ook alkaloïden / metabolieten 'kapot koken'. Persoonlijk zou ik waarschijnlijk een 80 Celcius water extractie proberen met Kratom.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."