Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezondheid en 3mmc

Gezondheid en 3mmc

177 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Door de drugs heb ik een angststoornis en hypochondrie ontwikkelt. Ik ga bij alles wat ik voel van het ergste uit. Voornamelijk dus ook als ik stims op heb. Bang voor m’n hart, beroertes, bang om dood te gaan. Ook als ik nuchter ben en ik voel ergens een steekje krijg meteen een paniekaanval
Klik om te vergroten...
Bij mij juist hetzelfde.. hypochondrie. Dat is echt zwaar, neemt heel je leven over :/ enkel bij xtc/mdma kan ik het een aantal uurtjes loslaten en voel ik me volledig ā€œzenā€.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hiyou zei:
Bij mij juist hetzelfde.. hypochondrie. Dat is echt zwaar, neemt heel je leven over :/ enkel bij xtc/mdma kan ik het een aantal uurtjes loslaten en voel ik me volledig ā€œzenā€.
Klik om te vergroten...
Same. Daarom nam ik bijvoorbeeld liever Ketamine en GHB omdat het verdoofd en niet mijn hart op hol brengt, dus ook niet m’n hoofd
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Door de drugs heb ik een angststoornis en hypochondrie ontwikkelt. Ik ga bij alles wat ik voel van het ergste uit. Voornamelijk dus ook als ik stims op heb. Bang voor m’n hart, beroertes, bang om dood te gaan. Ook als ik nuchter ben en ik voel ergens een steekje krijg meteen een paniekaanval
Klik om te vergroten...
Weet je wat het ook is, je voelt je zo onbegrepen door je omgeving. Het is echt een strijd met jezelf en je ziet het niet langs de buitenkant... dat maakt het nog zwaarder.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hiyou zei:
Weet je wat het ook is, je voelt je zo onbegrepen door je omgeving. Het is echt een strijd met jezelf en je ziet het niet langs de buitenkant... dat maakt het nog zwaarder.
Klik om te vergroten...
Dat zeker. En sowieso dat je je niet veilig voelt in je eigen lichaam is niet chil
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Dat zeker. En sowieso dat je je niet veilig voelt in je eigen lichaam is niet chil
Klik om te vergroten...
Dat is echt deprimerend idd. Maar ht maakt ons ergens ook wel sterk. Ik ben echt blij dat ik via hier iemand tegenkom met dezelfde issues, want in mijn omgeving niemand.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hiyou zei:
Dat is echt deprimerend idd. Maar ht maakt ons ergens ook wel sterk. Ik ben echt blij dat ik via hier iemand tegenkom met dezelfde issues, want in mijn omgeving niemand.
Klik om te vergroten...
Ja, de ene periode gaat het ook beter dan de andere. Je mag me altijd een berichtje sturen als je ergens mee zit hoor!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Same. Daarom nam ik bijvoorbeeld liever Ketamine en GHB omdat het verdoofd en niet mijn hart op hol brengt, dus ook niet m’n hoofd
Klik om te vergroten...
Ketamine is wel leuk voor een keer maar is niet mn ding. Ik voel me gwn dommer worden. Enkel op xtc vind ik een sleuteltje wel supr :tongueout:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Het is niet gevaarlijker. Het komt evengoed in je systeem als je snuift of slikt. Meer nodig weet ik niet, weet wel dat snuiven veeeeeeel meer cravings geeft om bij te nemen.
Klik om te vergroten...
Snuiven is wel risicovoller..
om te beginnen alleen al: bij snuiven is de opname van de stoffen 1/10 minuten, en kickt dan ook meteen in omdat het de meest snelle weg heeft naar het hart en de hersenen. Heeft dus een rush als opkomst net als CocaĆÆne/amfetamine/whatever. Vandaar dat vaak mensen die gesnoven hebben die rush ervaren als ā€œhartkloppingenā€

bij een bommetje wordt het process vertraagd omdat het niet direct de hartkamers bereikt en dat er voor zorgt dat een softere opname is en heeft het een langere reis af te leggen in het lichaam dan bij snuiven. Dus veelal laagdrempelig effect in opkomst

Bij snuiven is kans op bijnemen veel te sterk aanwezig, veel makkelijker en een verleidelijker handeling qua bijpakken.

Snuiven op zich, met welke substantie dan ook. Is zeker wel gevaarlijker.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ja, de ene periode gaat het ook beter dan de andere. Je mag me altijd een berichtje sturen als je ergens mee zit hoor!
Klik om te vergroten...
Super lief, hetzelfde voor jou.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Snuiven is wel risicovoller..
om te beginnen alleen al: bij snuiven is de opname van de stoffen 1/10 minuten, en kickt dan ook meteen in. Heeft dus een rush als opkomst net als CocaĆÆne/amfetamine/whatever.

bij een bommetje wordt het process vertraagd van opname en heeft het een langere reis af te leggen dan bij snuiven. Dus veel laagdrempelig.

Bij snuiven is kans op bijnemen veel te sterk aanwezig, veel makkelijker en een verleidelijker handeling qua bijpakken.

Snuiven op zich, met welke substantie dan ook. Is zeker wel gevaarlijker.
Klik om te vergroten...
Ik denk ook wel dat de kans op een hersenbloeding/beroerte hoger is bij het snuiven dan bij het slikken.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hiyou zei:
Ik denk ook wel dat de kans op een hersenbloeding/beroerte hoger is bij het snuiven dan bij het slikken.
Klik om te vergroten...
Is het ook, omdat de vernauwing bij snuiven er sneller voor kan zorgen dat er een blokkade of prop ontstaat.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blyatman zei:
Is het ook, omdat de vernauwing bij snuiven er sneller voor kan zorgen dat er een blokkade of prop ontstaat.
Klik om te vergroten...
En toch wil je nog een nakkie nemen... Toch belachelijk eigenlijk
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hiyou zei:
gotta loveee MDMA :)
Klik om te vergroten...
Nou niet echt, zondag weer eens gedaan na zo’n 2 jaar en viel helemaal verkeerd. Ik hou het lekker bij 3mmc of pep.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#14
Techneut zei:
Nou niet echt, zondag weer eens gedaan na zo’n 2 jaar en viel helemaal verkeerd. Ik hou het lekker bij 3mmc of pep.
Klik om te vergroten...
Hoe komt het?
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hiyou zei:
Hoe komt het?
Klik om te vergroten...
Kon er niet helemaal lekker inkomen, en een constante misselijkheid. Uiteindelijk maar vroeg naar bed gegaan.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#16
Techneut zei:
Kon er niet helemaal lekker inkomen, en een constante misselijkheid. Uiteindelijk maar vroeg naar bed gegaan.
Klik om te vergroten...
Mdma moet je echt doen samen met vrienden en wat muziek en beweging. Anders vind ik het ook maar niks x
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hiyou zei:
Mdma moet je echt doen samen met vrienden en wat muziek en beweging. Anders vind ik het ook maar niks x
Klik om te vergroten...
Uiteraard. Was ook samen met een vriend, en bij hem was het gevoel idem dito helaas.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Techneut zei:
Uiteraard. Was ook samen met een vriend, en bij hem was het gevoel idem dito helaas.
Klik om te vergroten...

Slechte mdma denk ik dan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."