#1
Bij mij juist hetzelfde.. hypochondrie. Dat is echt zwaar, neemt heel je leven over :/ enkel bij xtc/mdma kan ik het een aantal uurtjes loslaten en voel ik me volledig āzenā.Door de drugs heb ik een angststoornis en hypochondrie ontwikkelt. Ik ga bij alles wat ik voel van het ergste uit. Voornamelijk dus ook als ik stims op heb. Bang voor mān hart, beroertes, bang om dood te gaan. Ook als ik nuchter ben en ik voel ergens een steekje krijg meteen een paniekaanval