#1
Heb je een hartkwaal dan? Dan is mijn advies om helemaal geen 3mmc of stims te nemen.
Hoe vaak neem je 3mmc? Frequentie is ook van invloed op je systeem.
Hoe vaak neem je 3mmc? Frequentie is ook van invloed op je systeem.
Ik heb dat ook... Dan zou ik nog een lijn willen in mijn hoofd omdat ik dan denk “misschien ga ik dan net zo lekker als de rest” maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
Dat is denk al een lichte verslaving. Als je gebruikt terwijl je weet dat je het jiet moet of wil doen is een grote rode vlag.Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
Heb je een hartkwaal dan? Dan is mijn advies om helemaal geen 3mmc of stims te nemen.
Hoe vaak neem je 3mmc? Frequentie is ook van invloed op je systeem.
Ik heb juist hetzelfde! Blij dat ik niet alleen ben.Ik heb dat ook... Dan zou ik nog een lijn willen in mijn hoofd omdat ik dan denk “misschien ga ik dan net zo lekker als de rest” maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.
Ik heb dit ook bij alles wat je nasaal kan gebruiken, maar bv niet bij xtc of mdma...Ik vind het ook jammer soms, weet niet waar het aan ligt. Ik heb met alle stims dat ik die onrust en hartkloppingen ervaar helaas.
Neen is niet echt een verslaving hoor, ik wil gewoon bereiken wat ik niet kan bereiken en hoop daar ook op, omdat mijn omgeving altijd zo goed zit. Maar is jammer genoeg nooit ht geval.. ik zie ht zker niet als lichte verslaving, ik wil het gwn proberen en hoop dan ook op een leuke ervaring op dat moment.Dat is denk al een lichte verslaving. Als je gebruikt terwijl je weet dat je het jiet moet of wil doen is een grote rode vlag.
Ik ook niet met XTC of MDMA. Alleen in de come-up. Rest van de snuifbare stimulanten welI
Ik heb juist hetzelfde! Blij dat ik niet alleen ben.
Ik heb dit ook bij alles wat je nasaal kan gebruiken, maar bv niet bij xtc of mdma...
En 3mmc gaan bommen? Doe je dat als snuiven problemen geeft.neen, geen hartproblemen gevonden bij cardioloog. Wel last van veel stress wat soms op mn hart werkt. Ik heb bv. geen last bij mdma of xtc van hartkloppingen... wel bij alles wat je kan snuiven. Ik gebruik niet zoveel, heb vorige maand wel 4 weekends na elkaar 1 nacht 4-tal tot 7-tal lijntjes gesnoven. (Daarvoor was het zeker 3maand geleden)
Idem hier! Vroeger paar keer gesnoven in het begin van mijn drugsgebruik, nooit hartproblemen, ook goed voelen. had in die tijden zelf nog nooit mn hartslagen opgemerkt. Nu ben ik daar zo bewust van. Ik heb ook een angst en paniekstoornis. Dit is bij mij ontwikkelt door cannabis... helaas. Maar idd bij alles wat je kan snuiven heb ik last van hartkloppingen en maakt me dat gek. Ik moet me dan continu concentreren om mezelf rustig te houden en gerust te stellen dat er niks zal gebeuren. Bij mdma en xtc kan ik je volgen bij het begin van het effect dat je dat opmerkt maar als dat over is voel je je echt wel goed. Dat is denk ik de enigste drgs waar ik me ook goed blijf voelen en mijn angsten en paniek los kan laten.Ik ook niet met XTC of MDMA. Alleen in de come-up. Rest van de snuifbare stimulanten welvroeger had ik dat nooit. Heb er ook een paniekstoornis aan overgehouden. Alles wat betreft mijn hart kan ik paniek door krijgen. Daarom áls ik een upper neem, dan neem ik na een half uur vaak een benzo. Ook niet heel gezond of aan te raden maar het helpt wel bij mij. Maar ik doe ook bijna geen stims meer hierdoor
We kunnen elkaar de hand schudden... Exact hetzelfde!Idem hier! Vroeger paar keer gesnoven in het begin van mijn drugsgebruik, nooit hartproblemen, ook goed voelen. had in die tijden zelf nog nooit mn hartslagen opgemerkt. Nu ben ik daar zo bewust van. Ik heb ook een angst en paniekstoornis. Dit is bij mij ontwikkelt door cannabis... helaas. Maar idd bij alles wat je kan snuiven heb ik last van hartkloppingen en maakt me dat gek. Ik moet me dan continu concentreren om mezelf rustig te houden en gerust te stellen dat er niks zal gebeuren. Bij mdma en xtc kan ik je volgen bij het begin van het effect dat je dat opmerkt maar als dat over is voel je je echt wel goed. Dat is denk ik de enigste drgs waar ik me ook goed blijf voelen en mijn angsten en paniek los kan laten.
Als het niet meer slaat besef je het toch niet meer?...Ironisch genoeg maken mensen zich zorgen als hun hart te snel slaat terwijl het erger is als het niet meer slaat.
Het was meer dat ik de ironie wou aantonen.Als het niet meer slaat besef je het toch niet meer?...
Ja. Verkeerde speed en een paniekaanval erboven op. Was al in vrede in een hoekje gaan liggen...Omg! Was dit door drugsgebruik? Zo ja , welke?
Met angststoornis en paniekaanvallen zal ik uit de buurt blijven van tripmiddelen, mdma, en extreme stimulaten zoals amfetamine, crystal meth, 3mmc, 4mmc, 3fa, etc. Je zou eventueel benzo's kunnen gebruiken, maar naast dat dit niet goed voor je lijf is kunnen je angstklachten tijdelijk toenemen als je stopt met het gebruiken ervan. Zou het houden bij 2fa, 2cb, kratom, alcohol, en meer weet ik zo even niet te noemen. Voorkom middelen die mindfucks kunnen veroorzaken zoals paddo's en salvia. Cannabis zal ik vermijden omdat je kunt ervaren dat je hartslag ervan omhoog gaat, straatvrees, achtervolgingswaan, etc. 3mmc zorgt voor vaatvernauwing en legt druk op je hart en vaatstelsel. Verder is er niet veel over het middel bekend.
Het is geen ramp als je niet goed tegen veel drugssoorten kunt. Ik kan er niet tegen en veel andere mensen reageren niet altijd goed op middelen. Is geen ramp. Er zijn zat andere zaken waar je een goed gevoel aan kunt overhouden.
Nu begrijp ik het hehe. Sorry ben niet goed in zulke zaken te ontcijferen 😆 ik doe er wat langer overHet was meer dat ik de ironie wou aantonen.
Maak er dan :
Het is ironisch dat mensen panikeren als hun hart te snel slaat, maar als het niet snel genoeg slaat ze dit niet altijd beseffen.
Beter?😄
Amai! Speed is idd ook geen aanrader bij een angststoornis, ikzelf blijf er af! Hoe is die avond verder verlopen? Nu ben ik wel benieuwd. Was er niemand bij jou die je kon helpen of eventueel ambulance kon bellen?Ja. Verkeerde speed en een paniekaanval erboven op. Was al in vrede in een hoekje gaan liggen...
Ik ben niet bang voor de dood. Wel om alleen te sterven.Akelig he. Bedankt, is nuttige info. Wel scary... gevoelig onderwerp voor mij. Mn grootste angst is de dood.
Ik combineer niet echt als ik mdma binnen heb. Ik heb op dat moment niks anders nodig. En owkay, thx voor de info.Bij mdma zou ik je aan de normale dosis houden en dit niet combineren met iets anders. Voorbeeld; wiet of lsd.
2fa is een milde stimulant. Kratom is een milde opiaat, al heeft veel ook met dosis te maken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."