Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezondheid en 3mmc

Gezondheid en 3mmc

177 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hiyou zei:
0,25mg Alprazolam. Heel licht dus.. ik zweet niet neen. Heb er ook nog niet veel ervaring mee, neem dit enkel in nood.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel zweten door de 3M. Merk dat die hartkloppingen samengaan met zweten bij mij
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hiyou zei:
Welke drugs laat jou goed voelen zonder die onrust en hartkloppingen?
Klik om te vergroten...
De rest van alle drugs die er bestaan behalve stims 😂
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Die begrijp ik niet helemaal?
Klik om te vergroten...
Ik durf geen bommetje 3mmc te slikken door de negatieve ervaringen met het snuiven. Het lijkt mij gevaarlijker? Je moet ook meer nemen dacht ik?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
De rest van alle drugs die er bestaan behalve stims 😂
Klik om te vergroten...
Haha. Met mijn angst en paniekstoornis durf ik niet echt psychotische dingen te doen. Bv lsd, 2cb,truffels... ik denk daar allemaal te veel bij na. :tongueout:
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ik bedoel zweten door de 3M. Merk dat die hartkloppingen samengaan met zweten bij mij
Klik om te vergroten...
Ah zo. Nog niet opgemerkt eigenlijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hiyou zei:
Ik durf geen bommetje 3mmc te slikken door de negatieve ervaringen met het snuiven. Het lijkt mij gevaarlijker? Je moet ook meer nemen dacht ik?
Klik om te vergroten...
Het is niet gevaarlijker. Het komt evengoed in je systeem als je snuift of slikt. Meer nodig weet ik niet, weet wel dat snuiven veeeeeeel meer cravings geeft om bij te nemen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hiyou zei:
Haha. Met mijn angst en paniekstoornis durf ik niet echt psychotische dingen te doen. Bv lsd, 2cb,truffels... ik denk daar allemaal te veel bij na. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Dan moet je het ook zeker niet doen! Ik zelf heb er echt geen problemen mee.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Het is niet gevaarlijker. Het komt evengoed in je systeem als je snuift of slikt. Meer nodig weet ik niet, weet wel dat snuiven veeeeeeel meer cravings geeft om bij te nemen.
Klik om te vergroten...
Heb ik het dan juist dat het volgens jou minder hartkloppingen en onrust geeft als je oraal gebruikt?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hiyou zei:
Heb ik het dan juist dat het volgens jou minder hartkloppingen en onrust geeft als je oraal gebruikt?
Klik om te vergroten...
Dat verschilt per persoon maar wat ik hier hoor en lees is dat vaak wel zo. Probeer het volgende keer eens.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Dat verschilt per persoon maar wat ik hier hoor en lees is dat vaak wel zo. Probeer het volgende keer eens.
Klik om te vergroten...
Will do! Bedankt voor je reacties 🙏
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mocht ik een hartslag van 170 halen laat ik 3mmc links liggen. Maar dit is niet wat je wou horen vermoed ik.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Mocht ik een hartslag van 170 halen laat ik 3mmc links liggen. Maar dit is niet wat je wou horen vermoed ik.
Klik om te vergroten...

neen wil ik niet horen maar is mss de harde realiteit. Best trg overschakelen op mdma🙃 al weet ik niet wat mn hartslag daar op is.. maar allensinds zeker geen onrustig gevoel of hartkloppingen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hiyou zei:
neen wil ik niet horen maar is mss de harde realiteit. Best trg overschakelen op mdma🙃 al weet ik niet wat mn hartslag daar op is.. maar allensinds zeker geen onrustig gevoel of hartkloppingen.
Klik om te vergroten...
Heb je tijdens gebruik 170 of erna?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Mocht ik een hartslag van 170 halen laat ik 3mmc links liggen. Maar dit is niet wat je wou horen vermoed ik.
Klik om te vergroten...
170 is wel heel hoog idd. Zorgwekkend hoog
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Heb je tijdens gebruik 170 of erna?
Klik om te vergroten...
Tijdens vooral. En veel last van “overslagen”/onregelmatige hartslag
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
170 is wel heel hoog idd. Zorgwekkend hoog
Klik om te vergroten...
Is niet altijd. Maar wel altijd boven de 120! 170 was het hoogst gemeten. Maar ik denk dat dat ook is in combinatie met mijn onrust ivm mijn hartslag en onrustig gevoel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hiyou zei:
Vanwaar komen jouw angsten en voor wat heb je dan vooral angsten? Kan/wil je dit beschrijven? Of praat je er liever niet over . Want ik merk wel als ik er over praat het weer sterk aanwezig is
Klik om te vergroten...
Door de drugs heb ik een angststoornis en hypochondrie ontwikkelt. Ik ga bij alles wat ik voel van het ergste uit. Voornamelijk dus ook als ik stims op heb. Bang voor m’n hart, beroertes, bang om dood te gaan. Ook als ik nuchter ben en ik voel ergens een steekje krijg meteen een paniekaanval
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Door de drugs heb ik een angststoornis en hypochondrie ontwikkelt. Ik ga bij alles wat ik voel van het ergste uit. Voornamelijk dus ook als ik stims op heb. Bang voor m’n hart, beroertes, bang om dood te gaan. Ook als ik nuchter ben en ik voel ergens een steekje krijg meteen een paniekaanval
Klik om te vergroten...
Bij mij juist hetzelfde.. hypochondrie. Dat is echt zwaar, neemt heel je leven over :/ enkel bij xtc/mdma kan ik het een aantal uurtjes loslaten en voel ik me volledig “zen”.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hiyou zei:
Bij mij juist hetzelfde.. hypochondrie. Dat is echt zwaar, neemt heel je leven over :/ enkel bij xtc/mdma kan ik het een aantal uurtjes loslaten en voel ik me volledig “zen”.
Klik om te vergroten...
Same. Daarom nam ik bijvoorbeeld liever Ketamine en GHB omdat het verdoofd en niet mijn hart op hol brengt, dus ook niet m’n hoofd
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Door de drugs heb ik een angststoornis en hypochondrie ontwikkelt. Ik ga bij alles wat ik voel van het ergste uit. Voornamelijk dus ook als ik stims op heb. Bang voor m’n hart, beroertes, bang om dood te gaan. Ook als ik nuchter ben en ik voel ergens een steekje krijg meteen een paniekaanval
Klik om te vergroten...
Weet je wat het ook is, je voelt je zo onbegrepen door je omgeving. Het is echt een strijd met jezelf en je ziet het niet langs de buitenkant... dat maakt het nog zwaarder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."