#1
Ik bedoel zweten door de 3M. Merk dat die hartkloppingen samengaan met zweten bij mij0,25mg Alprazolam. Heel licht dus.. ik zweet niet neen. Heb er ook nog niet veel ervaring mee, neem dit enkel in nood.
Ik bedoel zweten door de 3M. Merk dat die hartkloppingen samengaan met zweten bij mij0,25mg Alprazolam. Heel licht dus.. ik zweet niet neen. Heb er ook nog niet veel ervaring mee, neem dit enkel in nood.
De rest van alle drugs die er bestaan behalve stims 😂Welke drugs laat jou goed voelen zonder die onrust en hartkloppingen?
Ik durf geen bommetje 3mmc te slikken door de negatieve ervaringen met het snuiven. Het lijkt mij gevaarlijker? Je moet ook meer nemen dacht ik?Die begrijp ik niet helemaal?
Haha. Met mijn angst en paniekstoornis durf ik niet echt psychotische dingen te doen. Bv lsd, 2cb,truffels... ik denk daar allemaal te veel bij na.De rest van alle drugs die er bestaan behalve stims 😂
Ah zo. Nog niet opgemerkt eigenlijk.Ik bedoel zweten door de 3M. Merk dat die hartkloppingen samengaan met zweten bij mij
Het is niet gevaarlijker. Het komt evengoed in je systeem als je snuift of slikt. Meer nodig weet ik niet, weet wel dat snuiven veeeeeeel meer cravings geeft om bij te nemen.Ik durf geen bommetje 3mmc te slikken door de negatieve ervaringen met het snuiven. Het lijkt mij gevaarlijker? Je moet ook meer nemen dacht ik?
Dan moet je het ook zeker niet doen! Ik zelf heb er echt geen problemen mee.Haha. Met mijn angst en paniekstoornis durf ik niet echt psychotische dingen te doen. Bv lsd, 2cb,truffels... ik denk daar allemaal te veel bij na.![]()
Heb ik het dan juist dat het volgens jou minder hartkloppingen en onrust geeft als je oraal gebruikt?Het is niet gevaarlijker. Het komt evengoed in je systeem als je snuift of slikt. Meer nodig weet ik niet, weet wel dat snuiven veeeeeeel meer cravings geeft om bij te nemen.
Dat verschilt per persoon maar wat ik hier hoor en lees is dat vaak wel zo. Probeer het volgende keer eens.Heb ik het dan juist dat het volgens jou minder hartkloppingen en onrust geeft als je oraal gebruikt?
Will do! Bedankt voor je reacties 🙏Dat verschilt per persoon maar wat ik hier hoor en lees is dat vaak wel zo. Probeer het volgende keer eens.
Mocht ik een hartslag van 170 halen laat ik 3mmc links liggen. Maar dit is niet wat je wou horen vermoed ik.
Heb je tijdens gebruik 170 of erna?neen wil ik niet horen maar is mss de harde realiteit. Best trg overschakelen op mdma🙃 al weet ik niet wat mn hartslag daar op is.. maar allensinds zeker geen onrustig gevoel of hartkloppingen.
170 is wel heel hoog idd. Zorgwekkend hoogMocht ik een hartslag van 170 halen laat ik 3mmc links liggen. Maar dit is niet wat je wou horen vermoed ik.
Tijdens vooral. En veel last van “overslagen”/onregelmatige hartslagHeb je tijdens gebruik 170 of erna?
Is niet altijd. Maar wel altijd boven de 120! 170 was het hoogst gemeten. Maar ik denk dat dat ook is in combinatie met mijn onrust ivm mijn hartslag en onrustig gevoel.170 is wel heel hoog idd. Zorgwekkend hoog
Door de drugs heb ik een angststoornis en hypochondrie ontwikkelt. Ik ga bij alles wat ik voel van het ergste uit. Voornamelijk dus ook als ik stims op heb. Bang voor m’n hart, beroertes, bang om dood te gaan. Ook als ik nuchter ben en ik voel ergens een steekje krijg meteen een paniekaanvalVanwaar komen jouw angsten en voor wat heb je dan vooral angsten? Kan/wil je dit beschrijven? Of praat je er liever niet over . Want ik merk wel als ik er over praat het weer sterk aanwezig is
Bij mij juist hetzelfde.. hypochondrie. Dat is echt zwaar, neemt heel je leven over :/ enkel bij xtc/mdma kan ik het een aantal uurtjes loslaten en voel ik me volledig “zen”.Door de drugs heb ik een angststoornis en hypochondrie ontwikkelt. Ik ga bij alles wat ik voel van het ergste uit. Voornamelijk dus ook als ik stims op heb. Bang voor m’n hart, beroertes, bang om dood te gaan. Ook als ik nuchter ben en ik voel ergens een steekje krijg meteen een paniekaanval
Same. Daarom nam ik bijvoorbeeld liever Ketamine en GHB omdat het verdoofd en niet mijn hart op hol brengt, dus ook niet m’n hoofdBij mij juist hetzelfde.. hypochondrie. Dat is echt zwaar, neemt heel je leven over :/ enkel bij xtc/mdma kan ik het een aantal uurtjes loslaten en voel ik me volledig “zen”.
Weet je wat het ook is, je voelt je zo onbegrepen door je omgeving. Het is echt een strijd met jezelf en je ziet het niet langs de buitenkant... dat maakt het nog zwaarder.Door de drugs heb ik een angststoornis en hypochondrie ontwikkelt. Ik ga bij alles wat ik voel van het ergste uit. Voornamelijk dus ook als ik stims op heb. Bang voor m’n hart, beroertes, bang om dood te gaan. Ook als ik nuchter ben en ik voel ergens een steekje krijg meteen een paniekaanval
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."