Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezondheid en 3mmc

Gezondheid en 3mmc

177 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hiyou zei:
Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
Klik om te vergroten...
Ik heb dat ook... Dan zou ik nog een lijn willen in mijn hoofd omdat ik dan denk “misschien ga ik dan net zo lekker als de rest” maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.

Ik vind het ook jammer soms, weet niet waar het aan ligt. Ik heb met alle stims dat ik die onrust en hartkloppingen ervaar helaas.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hiyou zei:
Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
Klik om te vergroten...
Dat is denk al een lichte verslaving. Als je gebruikt terwijl je weet dat je het jiet moet of wil doen is een grote rode vlag.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Heb je een hartkwaal dan? Dan is mijn advies om helemaal geen 3mmc of stims te nemen.
Hoe vaak neem je 3mmc? Frequentie is ook van invloed op je systeem.
Klik om te vergroten...

neen, geen hartproblemen gevonden bij cardioloog. Wel last van veel stress wat soms op mn hart werkt. Ik heb bv. geen last bij mdma of xtc van hartkloppingen... wel bij alles wat je kan snuiven. Ik gebruik niet zoveel, heb vorige maand wel 4 weekends na elkaar 1 nacht 4-tal tot 7-tal lijntjes gesnoven. (Daarvoor was het zeker 3maand geleden)
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
I
Spyro zei:
Ik heb dat ook... Dan zou ik nog een lijn willen in mijn hoofd omdat ik dan denk “misschien ga ik dan net zo lekker als de rest” maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.
Klik om te vergroten...
Ik heb juist hetzelfde! Blij dat ik niet alleen ben.
Spyro zei:
Ik vind het ook jammer soms, weet niet waar het aan ligt. Ik heb met alle stims dat ik die onrust en hartkloppingen ervaar helaas.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit ook bij alles wat je nasaal kan gebruiken, maar bv niet bij xtc of mdma...
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Dat is denk al een lichte verslaving. Als je gebruikt terwijl je weet dat je het jiet moet of wil doen is een grote rode vlag.
Klik om te vergroten...
Neen is niet echt een verslaving hoor, ik wil gewoon bereiken wat ik niet kan bereiken en hoop daar ook op, omdat mijn omgeving altijd zo goed zit. Maar is jammer genoeg nooit ht geval.. ik zie ht zker niet als lichte verslaving, ik wil het gwn proberen en hoop dan ook op een leuke ervaring op dat moment.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hiyou zei:
I

Ik heb juist hetzelfde! Blij dat ik niet alleen ben.

Ik heb dit ook bij alles wat je nasaal kan gebruiken, maar bv niet bij xtc of mdma...
Klik om te vergroten...
Ik ook niet met XTC of MDMA. Alleen in de come-up. Rest van de snuifbare stimulanten wel :( vroeger had ik dat nooit. Heb er ook een paniekstoornis aan overgehouden. Alles wat betreft mijn hart kan ik paniek door krijgen. Daarom áls ik een upper neem, dan neem ik na een half uur vaak een benzo. Ook niet heel gezond of aan te raden maar het helpt wel bij mij. Maar ik doe ook bijna geen stims meer hierdoor
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hiyou zei:
neen, geen hartproblemen gevonden bij cardioloog. Wel last van veel stress wat soms op mn hart werkt. Ik heb bv. geen last bij mdma of xtc van hartkloppingen... wel bij alles wat je kan snuiven. Ik gebruik niet zoveel, heb vorige maand wel 4 weekends na elkaar 1 nacht 4-tal tot 7-tal lijntjes gesnoven. (Daarvoor was het zeker 3maand geleden)
Klik om te vergroten...
En 3mmc gaan bommen? Doe je dat als snuiven problemen geeft.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mss een gek idee.. maar je hebt het alleen bij dingen die je snuift?
3-mmc wordt zwz oraal aanbevolen > andere werking.. zie posts op het forum
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ik ook niet met XTC of MDMA. Alleen in de come-up. Rest van de snuifbare stimulanten wel :( vroeger had ik dat nooit. Heb er ook een paniekstoornis aan overgehouden. Alles wat betreft mijn hart kan ik paniek door krijgen. Daarom áls ik een upper neem, dan neem ik na een half uur vaak een benzo. Ook niet heel gezond of aan te raden maar het helpt wel bij mij. Maar ik doe ook bijna geen stims meer hierdoor
Klik om te vergroten...
Idem hier! Vroeger paar keer gesnoven in het begin van mijn drugsgebruik, nooit hartproblemen, ook goed voelen. had in die tijden zelf nog nooit mn hartslagen opgemerkt. Nu ben ik daar zo bewust van. Ik heb ook een angst en paniekstoornis. Dit is bij mij ontwikkelt door cannabis... helaas. Maar idd bij alles wat je kan snuiven heb ik last van hartkloppingen en maakt me dat gek. Ik moet me dan continu concentreren om mezelf rustig te houden en gerust te stellen dat er niks zal gebeuren. Bij mdma en xtc kan ik je volgen bij het begin van het effect dat je dat opmerkt maar als dat over is voel je je echt wel goed. Dat is denk ik de enigste drgs waar ik me ook goed blijf voelen en mijn angsten en paniek los kan laten.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik durf juist niet meer te bommen doordat snuiven die hartkloppingen geeft. Maar jullie hebben wel een punt idd
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hiyou zei:
Idem hier! Vroeger paar keer gesnoven in het begin van mijn drugsgebruik, nooit hartproblemen, ook goed voelen. had in die tijden zelf nog nooit mn hartslagen opgemerkt. Nu ben ik daar zo bewust van. Ik heb ook een angst en paniekstoornis. Dit is bij mij ontwikkelt door cannabis... helaas. Maar idd bij alles wat je kan snuiven heb ik last van hartkloppingen en maakt me dat gek. Ik moet me dan continu concentreren om mezelf rustig te houden en gerust te stellen dat er niks zal gebeuren. Bij mdma en xtc kan ik je volgen bij het begin van het effect dat je dat opmerkt maar als dat over is voel je je echt wel goed. Dat is denk ik de enigste drgs waar ik me ook goed blijf voelen en mijn angsten en paniek los kan laten.
Klik om te vergroten...
We kunnen elkaar de hand schudden... Exact hetzelfde!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ik durf juist niet meer te bommen doordat snuiven die hartkloppingen geeft. Maar jullie hebben wel een punt idd
Klik om te vergroten...
Idem hier!!!
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
mss een gek idee.. maar je hebt het alleen bij dingen die je snuift?
3-mmc wordt zwz oraal aanbevolen > andere werking.. zie posts op het forum
Klik om te vergroten...
Het probleem is dat ik nt durf te bommen door de negatieve ervaringen bij het nasale gebruik ...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hiyou zei:
Idem hier!!!
Klik om te vergroten...
Zo rot. Misschien dat ik over een tijdje een klein bommetje neem om te kijken hoe dat gaat. En gewoon een benzo bij de hand houden
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
En 3mmc gaan bommen? Doe je dat als snuiven problemen geeft.
Klik om te vergroten...
Het probleem is dat ik nt durf te bommen door de negatieve ervaringen bij het nasale gebruik
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Zo rot. Misschien dat ik over een tijdje een klein bommetje neem om te kijken hoe dat gaat. En gewoon een benzo bij de hand houden
Klik om te vergroten...
Ik heb ook al eens een benzo genomen (0,25mg wel maar) maar ik voel me daar ook niet echt gerust bij.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hiyou zei:
Ik heb ook al eens een benzo genomen (0,25mg wel maar) maar ik voel me daar ook niet echt gerust bij.
Klik om te vergroten...
Wat voor benzo?

Zweet jij er trouwens ook zo extreem veel door?

Edit: voor mij werkt 5 mg Dia of 0.5 Etizolam goed
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
En anders toch maar andere drugs doen die je wel goed laten voelen...
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Wat voor benzo?

Zweet jij er trouwens ook zo extreem veel door?

Edit: voor mij werkt 5 mg Dia of 0.5 Etizolam goed
Klik om te vergroten...
0,25mg Alprazolam. Heel licht dus.. ik zweet niet neen. Heb er ook nog niet veel ervaring mee, neem dit enkel in nood.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Blyatman oh, dat geloof ik ook wel, maar als je echt heel veel neemt, neemt de kans op hartproblemen wel toe natuurlijk. Vandaar m’n vraag.
Maar zo te lezen heeft TS er ook al last van bij kleine hoeveelheden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."