#1
Nou niet echt, zondag weer eens gedaan na zo’n 2 jaar en viel helemaal verkeerd. Ik hou het lekker bij 3mmc of pep.gotta loveee MDMA![]()
Nou niet echt, zondag weer eens gedaan na zo’n 2 jaar en viel helemaal verkeerd. Ik hou het lekker bij 3mmc of pep.gotta loveee MDMA![]()
Hoe komt het?Nou niet echt, zondag weer eens gedaan na zo’n 2 jaar en viel helemaal verkeerd. Ik hou het lekker bij 3mmc of pep.
Kon er niet helemaal lekker inkomen, en een constante misselijkheid. Uiteindelijk maar vroeg naar bed gegaan.Hoe komt het?
Mdma moet je echt doen samen met vrienden en wat muziek en beweging. Anders vind ik het ook maar niks xKon er niet helemaal lekker inkomen, en een constante misselijkheid. Uiteindelijk maar vroeg naar bed gegaan.
Uiteraard. Was ook samen met een vriend, en bij hem was het gevoel idem dito helaas.Mdma moet je echt doen samen met vrienden en wat muziek en beweging. Anders vind ik het ook maar niks x
Uiteraard. Was ook samen met een vriend, en bij hem was het gevoel idem dito helaas.
Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...Ik krijg er ook hartkloppingen en onrust van... Mensen in mijn omgeving helemaal niet. Vind het ook altijd jammer maar zie het als teken dat je moet oppassen ermee...
Ik heb dat ook... Dan zou ik nog een lijn willen in mijn hoofd omdat ik dan denk “misschien ga ik dan net zo lekker als de rest” maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
Dat is denk al een lichte verslaving. Als je gebruikt terwijl je weet dat je het jiet moet of wil doen is een grote rode vlag.Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
Heb je een hartkwaal dan? Dan is mijn advies om helemaal geen 3mmc of stims te nemen.
Hoe vaak neem je 3mmc? Frequentie is ook van invloed op je systeem.
Ik heb juist hetzelfde! Blij dat ik niet alleen ben.Ik heb dat ook... Dan zou ik nog een lijn willen in mijn hoofd omdat ik dan denk “misschien ga ik dan net zo lekker als de rest” maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.
Ik heb dit ook bij alles wat je nasaal kan gebruiken, maar bv niet bij xtc of mdma...Ik vind het ook jammer soms, weet niet waar het aan ligt. Ik heb met alle stims dat ik die onrust en hartkloppingen ervaar helaas.
Neen is niet echt een verslaving hoor, ik wil gewoon bereiken wat ik niet kan bereiken en hoop daar ook op, omdat mijn omgeving altijd zo goed zit. Maar is jammer genoeg nooit ht geval.. ik zie ht zker niet als lichte verslaving, ik wil het gwn proberen en hoop dan ook op een leuke ervaring op dat moment.Dat is denk al een lichte verslaving. Als je gebruikt terwijl je weet dat je het jiet moet of wil doen is een grote rode vlag.
Ik ook niet met XTC of MDMA. Alleen in de come-up. Rest van de snuifbare stimulanten welI
Ik heb juist hetzelfde! Blij dat ik niet alleen ben.
Ik heb dit ook bij alles wat je nasaal kan gebruiken, maar bv niet bij xtc of mdma...
En 3mmc gaan bommen? Doe je dat als snuiven problemen geeft.neen, geen hartproblemen gevonden bij cardioloog. Wel last van veel stress wat soms op mn hart werkt. Ik heb bv. geen last bij mdma of xtc van hartkloppingen... wel bij alles wat je kan snuiven. Ik gebruik niet zoveel, heb vorige maand wel 4 weekends na elkaar 1 nacht 4-tal tot 7-tal lijntjes gesnoven. (Daarvoor was het zeker 3maand geleden)
Idem hier! Vroeger paar keer gesnoven in het begin van mijn drugsgebruik, nooit hartproblemen, ook goed voelen. had in die tijden zelf nog nooit mn hartslagen opgemerkt. Nu ben ik daar zo bewust van. Ik heb ook een angst en paniekstoornis. Dit is bij mij ontwikkelt door cannabis... helaas. Maar idd bij alles wat je kan snuiven heb ik last van hartkloppingen en maakt me dat gek. Ik moet me dan continu concentreren om mezelf rustig te houden en gerust te stellen dat er niks zal gebeuren. Bij mdma en xtc kan ik je volgen bij het begin van het effect dat je dat opmerkt maar als dat over is voel je je echt wel goed. Dat is denk ik de enigste drgs waar ik me ook goed blijf voelen en mijn angsten en paniek los kan laten.Ik ook niet met XTC of MDMA. Alleen in de come-up. Rest van de snuifbare stimulanten welvroeger had ik dat nooit. Heb er ook een paniekstoornis aan overgehouden. Alles wat betreft mijn hart kan ik paniek door krijgen. Daarom áls ik een upper neem, dan neem ik na een half uur vaak een benzo. Ook niet heel gezond of aan te raden maar het helpt wel bij mij. Maar ik doe ook bijna geen stims meer hierdoor
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."