Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezondheid en 3mmc

Gezondheid en 3mmc

177 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hiyou zei:
gotta loveee MDMA :)
Klik om te vergroten...
Nou niet echt, zondag weer eens gedaan na zo’n 2 jaar en viel helemaal verkeerd. Ik hou het lekker bij 3mmc of pep.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Techneut zei:
Nou niet echt, zondag weer eens gedaan na zo’n 2 jaar en viel helemaal verkeerd. Ik hou het lekker bij 3mmc of pep.
Klik om te vergroten...
Hoe komt het?
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hiyou zei:
Hoe komt het?
Klik om te vergroten...
Kon er niet helemaal lekker inkomen, en een constante misselijkheid. Uiteindelijk maar vroeg naar bed gegaan.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Techneut zei:
Kon er niet helemaal lekker inkomen, en een constante misselijkheid. Uiteindelijk maar vroeg naar bed gegaan.
Klik om te vergroten...
Mdma moet je echt doen samen met vrienden en wat muziek en beweging. Anders vind ik het ook maar niks x
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hiyou zei:
Mdma moet je echt doen samen met vrienden en wat muziek en beweging. Anders vind ik het ook maar niks x
Klik om te vergroten...
Uiteraard. Was ook samen met een vriend, en bij hem was het gevoel idem dito helaas.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#6
Techneut zei:
Uiteraard. Was ook samen met een vriend, en bij hem was het gevoel idem dito helaas.
Klik om te vergroten...

Slechte mdma denk ik dan
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hi iedereen,

ik heb een vraagje. Elke keer als ik 3mmc gebruik, geniet ik er maar een 5-tal uurtjes van en daarna word ik enorm slecht. Enorm hoge hartslag (170/min) flauwte en duizeligheid, dan moet ik echt gaan liggen met mijn benen omhoog. Dit wordt niet beter tot de dag nadien... ik vind dit enorm jammer omdat mijn omgeving telkens gwn aan het chillen is en zich goed voelt en kan blijven doorsnuiven. Zou dit kunnen temaken hebben met mijn gezondheid(doorbloeding,hart,...) en is dit spul dan gevaarlijker voor mij dan de anderen? Ik vind het balen want in het begin vind ik het altijd wel leuk. Ook ben ik veel nerveuser dan de anderen, zij voelen zich echt op hun gemak en ik voel een onrust in mijn borstkas en ben daar ook mee bezig.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik krijg er ook hartkloppingen en onrust van... Mensen in mijn omgeving helemaal niet. Vind het ook altijd jammer maar zie het als teken dat je moet oppassen ermee...
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ik krijg er ook hartkloppingen en onrust van... Mensen in mijn omgeving helemaal niet. Vind het ook altijd jammer maar zie het als teken dat je moet oppassen ermee...
Klik om te vergroten...
Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je een hartkwaal dan? Dan is mijn advies om helemaal geen 3mmc of stims te nemen.
Hoe vaak neem je 3mmc? Frequentie is ook van invloed op je systeem.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hiyou zei:
Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
Klik om te vergroten...
Ik heb dat ook... Dan zou ik nog een lijn willen in mijn hoofd omdat ik dan denk “misschien ga ik dan net zo lekker als de rest” maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.

Ik vind het ook jammer soms, weet niet waar het aan ligt. Ik heb met alle stims dat ik die onrust en hartkloppingen ervaar helaas.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hiyou zei:
Jah zo zie ik het ook idd, wil altijd het effect bereiken als de anderen maar dit lukt me nooit. Dat is echt jammer. Het voelt voor mij ook echt aan als gevaarlijk spul. Toch wil ik telkens meedoen. Begrijp ik niet aan mezelf...
Klik om te vergroten...
Dat is denk al een lichte verslaving. Als je gebruikt terwijl je weet dat je het jiet moet of wil doen is een grote rode vlag.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Heb je een hartkwaal dan? Dan is mijn advies om helemaal geen 3mmc of stims te nemen.
Hoe vaak neem je 3mmc? Frequentie is ook van invloed op je systeem.
Klik om te vergroten...

neen, geen hartproblemen gevonden bij cardioloog. Wel last van veel stress wat soms op mn hart werkt. Ik heb bv. geen last bij mdma of xtc van hartkloppingen... wel bij alles wat je kan snuiven. Ik gebruik niet zoveel, heb vorige maand wel 4 weekends na elkaar 1 nacht 4-tal tot 7-tal lijntjes gesnoven. (Daarvoor was het zeker 3maand geleden)
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#14
I
Spyro zei:
Ik heb dat ook... Dan zou ik nog een lijn willen in mijn hoofd omdat ik dan denk “misschien ga ik dan net zo lekker als de rest” maar dat is natuurlijk absoluut niet het geval.
Klik om te vergroten...
Ik heb juist hetzelfde! Blij dat ik niet alleen ben.
Spyro zei:
Ik vind het ook jammer soms, weet niet waar het aan ligt. Ik heb met alle stims dat ik die onrust en hartkloppingen ervaar helaas.
Klik om te vergroten...
Ik heb dit ook bij alles wat je nasaal kan gebruiken, maar bv niet bij xtc of mdma...
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Dat is denk al een lichte verslaving. Als je gebruikt terwijl je weet dat je het jiet moet of wil doen is een grote rode vlag.
Klik om te vergroten...
Neen is niet echt een verslaving hoor, ik wil gewoon bereiken wat ik niet kan bereiken en hoop daar ook op, omdat mijn omgeving altijd zo goed zit. Maar is jammer genoeg nooit ht geval.. ik zie ht zker niet als lichte verslaving, ik wil het gwn proberen en hoop dan ook op een leuke ervaring op dat moment.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hiyou zei:
I

Ik heb juist hetzelfde! Blij dat ik niet alleen ben.

Ik heb dit ook bij alles wat je nasaal kan gebruiken, maar bv niet bij xtc of mdma...
Klik om te vergroten...
Ik ook niet met XTC of MDMA. Alleen in de come-up. Rest van de snuifbare stimulanten wel :( vroeger had ik dat nooit. Heb er ook een paniekstoornis aan overgehouden. Alles wat betreft mijn hart kan ik paniek door krijgen. Daarom áls ik een upper neem, dan neem ik na een half uur vaak een benzo. Ook niet heel gezond of aan te raden maar het helpt wel bij mij. Maar ik doe ook bijna geen stims meer hierdoor
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hiyou zei:
neen, geen hartproblemen gevonden bij cardioloog. Wel last van veel stress wat soms op mn hart werkt. Ik heb bv. geen last bij mdma of xtc van hartkloppingen... wel bij alles wat je kan snuiven. Ik gebruik niet zoveel, heb vorige maand wel 4 weekends na elkaar 1 nacht 4-tal tot 7-tal lijntjes gesnoven. (Daarvoor was het zeker 3maand geleden)
Klik om te vergroten...
En 3mmc gaan bommen? Doe je dat als snuiven problemen geeft.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
mss een gek idee.. maar je hebt het alleen bij dingen die je snuift?
3-mmc wordt zwz oraal aanbevolen > andere werking.. zie posts op het forum
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Ik ook niet met XTC of MDMA. Alleen in de come-up. Rest van de snuifbare stimulanten wel :( vroeger had ik dat nooit. Heb er ook een paniekstoornis aan overgehouden. Alles wat betreft mijn hart kan ik paniek door krijgen. Daarom áls ik een upper neem, dan neem ik na een half uur vaak een benzo. Ook niet heel gezond of aan te raden maar het helpt wel bij mij. Maar ik doe ook bijna geen stims meer hierdoor
Klik om te vergroten...
Idem hier! Vroeger paar keer gesnoven in het begin van mijn drugsgebruik, nooit hartproblemen, ook goed voelen. had in die tijden zelf nog nooit mn hartslagen opgemerkt. Nu ben ik daar zo bewust van. Ik heb ook een angst en paniekstoornis. Dit is bij mij ontwikkelt door cannabis... helaas. Maar idd bij alles wat je kan snuiven heb ik last van hartkloppingen en maakt me dat gek. Ik moet me dan continu concentreren om mezelf rustig te houden en gerust te stellen dat er niks zal gebeuren. Bij mdma en xtc kan ik je volgen bij het begin van het effect dat je dat opmerkt maar als dat over is voel je je echt wel goed. Dat is denk ik de enigste drgs waar ik me ook goed blijf voelen en mijn angsten en paniek los kan laten.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik durf juist niet meer te bommen doordat snuiven die hartkloppingen geeft. Maar jullie hebben wel een punt idd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."