#1
Ik ben zonder drugs ook soms bang voor dergelijke hoor. 😊Gek dat we er bang voor zijn maar toch gebruiken. Dit vind ik echt bizar aan drugs, vooral bij mezelf.
Ik ben zonder drugs ook soms bang voor dergelijke hoor. 😊Gek dat we er bang voor zijn maar toch gebruiken. Dit vind ik echt bizar aan drugs, vooral bij mezelf.
Angst is een vies, vuil beestje.Ik ben zonder drugs ook soms bang voor dergelijke hoor. 😊
Een rat is een vies, vuil beestje.Angst is een vies, vuil beestje.
Angst is bij mij geen bescherming maar eerder een strijd. Dagelijks vechten tegen de angst in mijn lichaam en mezelf constant gerust moeten stellen en afleiding zoeken zodat ik niet opnieuw de angst tegenkom. Angst is een enorm machtige emotie en als dat je beheerst, ben je gekloot. Maar ik snap je. Angst dient normaal idd voor je te beschermen.Angst zou je moeten beschermen
Pff lijkt me lastig. Ik ben blij dat ik weinig angsten heb.Angst is bij mij geen bescherming maar eerder een strijd. Dagelijks vechten tegen de angst in mijn lichaam en mezelf constant gerust moeten stellen en afleiding zoeken zodat ik niet opnieuw de angst tegenkom. Angst is een enorm machtige emotie en als dat je beheerst, ben je gekloot. Maar ik snap je. Angst dient normaal idd voor je te beschermen.
Ik ben ook blij voor jou! Ik kan me geen leven voorstellen zonder.Pff lijkt me lastig. Ik ben blij dat ik weinig angsten heb.
Ik ben echt precies hetzelfde als jij. Dood vermoeiend is het.Ik ben ook blij voor jou! Ik kan me geen leven voorstellen zonder.
Vanwaar komen jouw angsten en voor wat heb je dan vooral angsten? Kan/wil je dit beschrijven? Of praat je er liever niet over . Want ik merk wel als ik er over praat het weer sterk aanwezig isIk ben echt precies hetzelfde als jij. Dood vermoeiend is het.
Wat is neurotoxciteit?- Neurotoxciteit
- Slaaptekort
Heb je je hartslag toen gemeten? en dat is toch gewoon medicatie voor mensen met ADHD?Ik nam de ritalin rc. 2f-ritalin ?
Ik kreeg hartkloppingen en daarna pijn in mn schouderblad. Dacht dat ik een hartaanval kreeg maar bleek een paniekaanval te zijn
Giftig voor het zenuwstelselWat is neurotoxciteit?
Giftig voor het zenuwstelsel
( Volgens Wiki )
Sowieso schrik.En je bent bang om dit te krijgen, of je hebt er last van?
Elke week.Slim en sterk van je om ermee te stoppen als je het gewoon was vaak te nemen.
2021 is psychedelica.Neem je nu andere drugs, of ben je volledig clean?
Nee dat is een research chemical. Gewoon ritalin is ADHD medicatieHeb je je hartslag toen gemeten? en dat is toch gewoon medicatie voor mensen met ADHD?
Recentelijk na gebruik is logisch. 😀Heb ook altijd hartkloppingen na 3mmc gebruik, vooral aan het einde van mn binges
Gifstoffen die de werking van het zenuwstelsel beïnvloeden. Meestal zijn het stoffen die de stofwisseling van neurotransmitters in of rond de synapsen tussen de zenuwcellen ernstig verstoren. Even kort samengevat.Wat is neurotoxciteit?
Bedankt voor de info!Gifstoffen die de werking van het zenuwstelsel beïnvloeden. Meestal zijn het stoffen die de stofwisseling van neurotransmitters in of rond de synapsen tussen de zenuwcellen ernstig verstoren. Even kort samengevat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."