Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezondheid en 3mmc

Gezondheid en 3mmc

177 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hiyou zei:
Gek dat we er bang voor zijn maar toch gebruiken. Dit vind ik echt bizar aan drugs, vooral bij mezelf.
Klik om te vergroten...
Ik ben zonder drugs ook soms bang voor dergelijke hoor. 😊
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Ik ben zonder drugs ook soms bang voor dergelijke hoor. 😊
Klik om te vergroten...
Angst is een vies, vuil beestje.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hiyou zei:
Angst is een vies, vuil beestje.
Klik om te vergroten...
Een rat is een vies, vuil beestje.
Angst is een natuurlijke emotie.


Kidding. Ik snap je wel hoor.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angst zou je moeten beschermen
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Angst zou je moeten beschermen
Klik om te vergroten...
Angst is bij mij geen bescherming maar eerder een strijd. Dagelijks vechten tegen de angst in mijn lichaam en mezelf constant gerust moeten stellen en afleiding zoeken zodat ik niet opnieuw de angst tegenkom. Angst is een enorm machtige emotie en als dat je beheerst, ben je gekloot. Maar ik snap je. Angst dient normaal idd voor je te beschermen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hiyou zei:
Angst is bij mij geen bescherming maar eerder een strijd. Dagelijks vechten tegen de angst in mijn lichaam en mezelf constant gerust moeten stellen en afleiding zoeken zodat ik niet opnieuw de angst tegenkom. Angst is een enorm machtige emotie en als dat je beheerst, ben je gekloot. Maar ik snap je. Angst dient normaal idd voor je te beschermen.
Klik om te vergroten...
Pff lijkt me lastig. Ik ben blij dat ik weinig angsten heb.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Pff lijkt me lastig. Ik ben blij dat ik weinig angsten heb.
Klik om te vergroten...
Ik ben ook blij voor jou! Ik kan me geen leven voorstellen zonder.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hiyou zei:
Ik ben ook blij voor jou! Ik kan me geen leven voorstellen zonder.
Klik om te vergroten...
Ik ben echt precies hetzelfde als jij. Dood vermoeiend is het.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ik ben echt precies hetzelfde als jij. Dood vermoeiend is het.
Klik om te vergroten...
Vanwaar komen jouw angsten en voor wat heb je dan vooral angsten? Kan/wil je dit beschrijven? Of praat je er liever niet over . Want ik merk wel als ik er over praat het weer sterk aanwezig is
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
- Neurotoxciteit
- Slaaptekort
Klik om te vergroten...
Wat is neurotoxciteit?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Ik nam de ritalin rc. 2f-ritalin ?

Ik kreeg hartkloppingen en daarna pijn in mn schouderblad. Dacht dat ik een hartaanval kreeg maar bleek een paniekaanval te zijn
Klik om te vergroten...
Heb je je hartslag toen gemeten? en dat is toch gewoon medicatie voor mensen met ADHD?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hiyou zei:
Wat is neurotoxciteit?
Klik om te vergroten...
Giftig voor het zenuwstelsel
( Volgens Wiki )
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Giftig voor het zenuwstelsel
( Volgens Wiki )
Klik om te vergroten...

En je bent bang om dit te krijgen, of je hebt er last van?
Slim en sterk van je om ermee te stoppen als je het gewoon was vaak te nemen.
Neem je nu andere drugs, of ben je volledig clean?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hiyou zei:
En je bent bang om dit te krijgen, of je hebt er last van?
Klik om te vergroten...
Sowieso schrik.
Ik heb er momenteel geen last van, maar ik denk al wat vooruit.
Hiyou zei:
Slim en sterk van je om ermee te stoppen als je het gewoon was vaak te nemen.
Klik om te vergroten...
Elke week.
Nu al 8 weken geen meer.
Hiyou zei:
Neem je nu andere drugs, of ben je volledig clean?
Klik om te vergroten...
2021 is psychedelica.

1) Ik heb geen nood aan elke week trippen
2) minder schadelijk
3)sociaal meer aanvaard dan snuiven
( bij mijn kennissenkring )
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hiyou zei:
Heb je je hartslag toen gemeten? en dat is toch gewoon medicatie voor mensen met ADHD?
Klik om te vergroten...
Nee dat is een research chemical. Gewoon ritalin is ADHD medicatie :)
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb ook altijd hartkloppingen na 3mmc gebruik, vooral aan het einde van mn binges
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moffel100 zei:
Heb ook altijd hartkloppingen na 3mmc gebruik, vooral aan het einde van mn binges
Klik om te vergroten...
Recentelijk na gebruik is logisch. 😀
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hiyou zei:
Wat is neurotoxciteit?
Klik om te vergroten...
Gifstoffen die de werking van het zenuwstelsel beïnvloeden. Meestal zijn het stoffen die de stofwisseling van neurotransmitters in of rond de synapsen tussen de zenuwcellen ernstig verstoren. Even kort samengevat.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blyatman zei:
Gifstoffen die de werking van het zenuwstelsel beïnvloeden. Meestal zijn het stoffen die de stofwisseling van neurotransmitters in of rond de synapsen tussen de zenuwcellen ernstig verstoren. Even kort samengevat.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de info!
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vreemd dat ik met 3mmc nooit last heb van mijn hart maar bijvoorbeeld met coke heb ik het heel ernstig. Vreemd hoe ieder lichaam toch weer anders reageert....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."