#1
Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..Het gaat hem niet om de angst, maar om de potentïele verslaving aan benzo's.