Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 mmc: Hoe kom ik tot rust

3 mmc: Hoe kom ik tot rust

54 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Het gaat hem niet om de angst, maar om de potentïele verslaving aan benzo's.
Klik om te vergroten...
Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oinkbeest zei:
Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen.
Klik om te vergroten...
Fijn dat je je weer beter voelt (maar dat wist ik ook wel, haha).
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..
Klik om te vergroten...
Niks hypocriet aan.
De vraag was : hoe kalmeer ik.
En dan een benzo aanraden is eigenlijk een fout signaal sturen, ongeacht hoeveel 3mmc er gebruikt is geweest.

Imo.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals ik al aangaf: het komt op mij een beetje hypocriet over. Maar ieder zijn mening, natuurlijk.

Het maakt me verder ook niet uit. Ik neem aan dat Oinkbeest inmiddels, op welke manier dan ook, wel gekalmeerd is!
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien een jointje?
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had dat ook toen ik net begon met 3mmc, nu kan ik er veel beter tegen. Het is echt spul met een handleiding
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kittekatty zei:
uhm, ik geef er meer, ben bezorgd,. zeg ook niet doe maar dagelijks
Dat is jouw mening, oke 1 benzo doet t ook wel. Maar ik spreek en adviseer uit eigen ervaring,
Meestal heb je dan te veel gehad en bijgenomen, maar die info heb ik niet, dus ga van mijn manier uit.
Als je zo hard gaat en je hart bonkt je lijf uit, en je gaat er in mee is dat doodeng, toen ik een benzo nam zakt e alles weg .
En dan niet weer dus zoveel nemen . Of het was niet zuiver spul.
Klik om te vergroten...



Kittekatty zei:
. Uitzitten kan wel 2 uur duren .
En lees hier zo vaak, zo top avondje speed ( ofzo) nu een benzo en slapen. Daar ging ik wat in mee. Beetje te snel , maar was wel oprecht uit bezorgdheid, dus waardeloos deed me wel ff slikken.
Klik om te vergroten...
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hardcore_frk zei:
Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Klik om te vergroten...
Hardcore_frk zei:
Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Klik om te vergroten...
Ik was ook wat verbaasd, want je kan bij je huisarts als je het niet fijn hebt ook wel iets vragen voor onrust ) deel neemt 3M om ff wat anders te voelen, te verdoven ) lijkt me ook stuk saver dan al die RC met cijfers en letters (2fa , 3Fma , 2 cb * doodeng lijkt me die , en nog tientallen op elke vendor lijst. En zie veel keta en speed voorbij komen , zelfs GHB en mixen van alles. Ik neem liever een benzo als de 3 MMC ( enige wat ik soms bestel) me hartkloppingen geeft en daardoor voel ik me klote en rondlopen en wat doen maakt me gek in t hoofd. Nu weet ik dat ik precies mijn juiste dosis. En stop dan bijv 0.00 en neem12.00 2 Etizolam .
Dan raak je echt niet verslaafd , want het heft enkel dat speedy gevoel op.

Dus fijn dat jij me begrijpt .
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kittekatty zei:
Ik was ook wat verbaasd, want je kan bij je huisarts als je het niet fijn hebt ook wel iets vragen voor onrust ) deel neemt 3M om ff wat anders te voelen, te verdoven ) lijkt me ook stuk saver dan al die RC met cijfers en letters (2fa , 3Fma , 2 cb * doodeng lijkt me die , en nog tientallen op elke vendor lijst. En zie veel keta en speed voorbij komen , zelfs GHB en mixen van alles. Ik neem liever een benzo als de 3 MMC ( enige wat ik soms bestel) me hartkloppingen geeft en daardoor voel ik me klote en rondlopen en wat doen maakt me gek in t hoofd. Nu weet ik dat ik precies mijn juiste dosis. En stop dan bijv 0.00 en neem12.00 2 Etizolam .
Dan raak je echt niet verslaafd , want het heft enkel dat speedy gevoel op.

Dus fijn dat jij me begrijpt .
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd al een redelijke interesse gehad voor biochemie. Als je je goed inleest, hoef je ook niet meer bang te zijn voor al die cijfertjes en lettertjes. In principe zijn speed, ketamine etc. ook gewoon op die wijze te schrijven. Kijk maar naar 4-MMC (dat we Miauw Miauw noemen) en 3-MMC (dat we Poes noemen).

En als je de biochemie een beetje door hebt, kun je ook een betere inschatting maken van welke stoffen juist weer wel een groter gevaar met zich meedragen!
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wilde je een pb vraag doen maar je account is afgeschermd 😞😉
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Ik heb altijd al een redelijke interesse gehad voor biochemie. Als je je goed inleest, hoef je ook niet meer bang te zijn voor al die cijfertjes en lettertjes. In principe zijn speed, ketamine etc. ook gewoon op die wijze te schrijven. Kijk maar naar 4-MMC (dat we Miauw Miauw noemen) en 3-MMC (dat we Poes noemen).

En als je de biochemie een beetje door hebt, kun je ook een betere inschatting maken van welke stoffen juist weer wel een groter gevaar met zich meedragen!
Klik om te vergroten...
Ik ben chronisch ziek, al 12 jaar, dus lees er wel vaak over, zoek ik op op sites met uitleg, maar ik snap die verbindingen aan receptoren niet zo goed, want elke middel hecht zich anders. En al die middelen hebben verschillende effecten op je lijf / hoofd .
1 x 2 fa gehad, was fijn, tot ik wilde slapen, armen en benen rusteloos
Hoofd moe. Nacht niet geslapen.l.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Klik om te vergroten...
Daar gaat het niet om, ik neem er ook weleens een om te slapen na speedgebruik. Vind het alleen geen goed advies om benzos te nemen met je stimulanten zodat je niet in paniek raakt. Dan wordt het wel heel snel een gewoonte en daar zijn er al velen door afgegleden.

Het stond er alsof je het standaard zo moet aanpakken!

Verder moet je iemand die waarschijnlijk geen ervaring met benzo's heeft zeker niet aanraden meteen 2 etizolam te nemen!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kittekatty zei:
Ik ben chronisch ziek, al 12 jaar, dus lees er wel vaak over, zoek ik op op sites met uitleg, maar ik snap die verbindingen aan receptoren niet zo goed, want elke middel hecht zich anders. En al die middelen hebben verschillende effecten op je lijf / hoofd .
1 x 2 fa gehad, was fijn, tot ik wilde slapen, armen en benen rusteloos
Hoofd moe. Nacht niet geslapen.l.
Klik om te vergroten...
Ja, dat hoort er wel een beetje bij inderdaad! Het is een amfetamine, die houden je (soms ongewild) wakker!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geeft mij een rustig gevoel dat ik wat oxazepam in de kast heb liggen voor noodgeval. Gebruik t niet graag want bijwerkingen niet fijn dus t ligt er al jaren 😊
Ik probeer altijd eerst zelf rustig te worden zonder benzo, meestal lukt dat ook.
Dit is handig want je hebt t niet altijd bij de hand een pil en t komt niet altijd goed uit om t nemen bijv in t verkeer of werk.
9 van de 10 x lukt t me om op andere manieren te kalmeren en dat sterkt mijn zelfvertrouwen ook, ik kan dit aan !
Ik herinner me paniekaanvallen van vroeger waarbij ik er zonder benzo toch uitkwam want die had ik toen niet. T was fijn geweest maar ik werd er ook sterker van 😄👍
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#15
KlaasVaak zei:
Daar gaat het niet om, ik neem er ook weleens een om te slapen na speedgebruik. Vind het alleen geen goed advies om benzos te nemen met je stimulanten zodat je niet in paniek raakt. Dan wordt het wel heel snel een gewoonte en daar zijn er al velen door afgegleden.

Het stond er alsof je het standaard zo moet aanpakken!

Verder moet je iemand die waarschijnlijk geen ervaring met benzo's heeft zeker niet aanraden meteen 2 etizolam te nemen!
Klik om te vergroten...
Dit slaat nergens op. Heb het twee x nog uitgelegd, maar jii verdraaid alles,
Was 1 van de. 6 tips. Ik vind het zo minachtend, als iemand meteen waardeloos roept, en ik heb al 25 jaar ervaring met benzo, misbruik, paniek en stress , en kreeg ze van de arts GGZ er destijds. 2 etizolam schreef ik omdat ik die enkel gebruik voor zulke avonden. Verder niet. Wat een gezeik over een benzo, wat ik hier dagelijks lees wat met naar binnen gooit, snuift, rookt , en soms combinaties .
lachwekkend dan om over een benzo in paniek te raken.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore_frk zei:
Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..
Klik om te vergroten...
Ja heel apart, worden wel 30 soorten drugs gebruikt, gemixt. En ALLE drugs is verslavend ,
Dus dat 1 e slaappilletje is dan niet ineens oh oh zo erg.
Sluit me bij jouw mening aan
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dank allemaal!
Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc?
Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort.
Groetjes!
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oinkbeest zei:
Dank allemaal!
Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc?
Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort.
Groetjes!
Klik om te vergroten...
Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oinkbeest zei:
Dank allemaal!
Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc?
Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort.
Groetjes!
Klik om te vergroten...
Mijn diagnose was correct haha.
Blij dat je je beter voelt !
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oinkbeest zei:
Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen.
Klik om te vergroten...
We zijn met z’n alle bij elkaar echt een Mount Everest aan ervaring, super fijn inderdaad wanneer dat gebruikt wordt om (acuut) hulp/ondersteuning te bieden!

Dus, pinnen of contant? Eventueel kan de factuur ook aan het eind van de maand toegestuurd worden 😌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."