Pas wel op met dit advies. Benzo na upper werkt zeker maar werkt ook sneller verslaving van beide stoffen in de hand.
Kwam deze toevallig weer tegen, de reden dat ik bijna stopte hier op DF .
Want elk advies is goed bedoeld , maar misschien niet de meest veilige .. ik weet van kennis S E H dat gevallen van zwaar paniekerige drugsgerelateerde mensen wel een dosis diazepam krijgen via infuus. Ik gaf ook meer en beter advies maar werd bestempeld met meest domme opmerkinb ooit hier,
En alles werd verdraaid. Nergens zei ik. Gewoon fles wodka leeg zuipen, en een pakje benzo bij elke druk op je borst.😳
Nee, dit was een noodgeval . En improviseren dus. Thee, muziek, iemand bellen , wandelen. En ik ken paniek aanvallen heeeeeeel goed, en dit leek echt een te hoge dosis. En dan krijg je zware druk op je lijf en angst, en dat kan wel twee uren duren.
Dus dan liever 1 mg etizolam/ benzo in nood of 0,5 als je nooit wat gebruikt, en het was advies voor dit 😨moment, hij was bang, en 1 glaasje , dopje wodka , en later weer 1 ga je echt niet dood aan. Hoop dat ie zijn grenzen nu weet en zag dat mensen zoals jij en ik in iedergeval een hand uitstaken.
Mijn respect voor deze paar personen is weg. Als je juist op DF niet elkaar netjes corrigeerd maar kleineerd , heb je ergens woede zitten.🧐
Zo moest ik nog even kwijt, laatste dagen mooie gesprekken gehad weer, fijne mensen ook. Iedereen heeft zijn rugzakje en oordeel niet te snel en hard , je weet niet wat die ander meemaakt.😓
liefde , respect en wat begrip en een tegengeluid geven mag, graag zelfs , maar lach een ander niet uit . En bestempel niemand .
Zo bouw je een community 🍀💪🏼💞
ik ga weer met mijn "fragiele ego " 😂💪🏼