Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 mmc: Hoe kom ik tot rust

3 mmc: Hoe kom ik tot rust

54 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Keihard aan t gaan op 3mmc. Hoe kalmeer ik een beetje?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je een benzodiazepine?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat betekent 'keihard' voor jou? Wanneer ik erg onrustig ben merk ik dat op een simpele taak focussen me kalmeert. Als ik echt hard ga dan kan het iets zijn als mn kamer opruimen, stofzuigen, een playlist samenstellen etc.
Anders ga ik gewoon een stukje wandelen.
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
StraatPiraat zei:
Wat betekent 'keihard' voor jou? Wanneer ik erg onrustig ben merk ik dat op een simpele taak focussen me kalmeert. Als ik echt hard ga dan kan het iets zijn als mn kamer opruimen, stofzuigen, een playlist samenstellen etc.
Anders ga ik gewoon een stukje wandelen.
Klik om te vergroten...
Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kittekatty zei:
Ik was ook wat verbaasd, want je kan bij je huisarts als je het niet fijn hebt ook wel iets vragen voor onrust ) deel neemt 3M om ff wat anders te voelen, te verdoven ) lijkt me ook stuk saver dan al die RC met cijfers en letters (2fa , 3Fma , 2 cb * doodeng lijkt me die , en nog tientallen op elke vendor lijst. En zie veel keta en speed voorbij komen , zelfs GHB en mixen van alles. Ik neem liever een benzo als de 3 MMC ( enige wat ik soms bestel) me hartkloppingen geeft en daardoor voel ik me klote en rondlopen en wat doen maakt me gek in t hoofd. Nu weet ik dat ik precies mijn juiste dosis. En stop dan bijv 0.00 en neem12.00 2 Etizolam .
Dan raak je echt niet verslaafd , want het heft enkel dat speedy gevoel op.

Dus fijn dat jij me begrijpt .
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd al een redelijke interesse gehad voor biochemie. Als je je goed inleest, hoef je ook niet meer bang te zijn voor al die cijfertjes en lettertjes. In principe zijn speed, ketamine etc. ook gewoon op die wijze te schrijven. Kijk maar naar 4-MMC (dat we Miauw Miauw noemen) en 3-MMC (dat we Poes noemen).

En als je de biochemie een beetje door hebt, kun je ook een betere inschatting maken van welke stoffen juist weer wel een groter gevaar met zich meedragen!
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wilde je een pb vraag doen maar je account is afgeschermd πŸ˜žπŸ˜‰
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Ik heb altijd al een redelijke interesse gehad voor biochemie. Als je je goed inleest, hoef je ook niet meer bang te zijn voor al die cijfertjes en lettertjes. In principe zijn speed, ketamine etc. ook gewoon op die wijze te schrijven. Kijk maar naar 4-MMC (dat we Miauw Miauw noemen) en 3-MMC (dat we Poes noemen).

En als je de biochemie een beetje door hebt, kun je ook een betere inschatting maken van welke stoffen juist weer wel een groter gevaar met zich meedragen!
Klik om te vergroten...
Ik ben chronisch ziek, al 12 jaar, dus lees er wel vaak over, zoek ik op op sites met uitleg, maar ik snap die verbindingen aan receptoren niet zo goed, want elke middel hecht zich anders. En al die middelen hebben verschillende effecten op je lijf / hoofd .
1 x 2 fa gehad, was fijn, tot ik wilde slapen, armen en benen rusteloos
Hoofd moe. Nacht niet geslapen.l.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hardcore_frk zei:
Al die angst voor benzo’s op dit forum.. Nergens voor nodig!
Klik om te vergroten...
Daar gaat het niet om, ik neem er ook weleens een om te slapen na speedgebruik. Vind het alleen geen goed advies om benzos te nemen met je stimulanten zodat je niet in paniek raakt. Dan wordt het wel heel snel een gewoonte en daar zijn er al velen door afgegleden.

Het stond er alsof je het standaard zo moet aanpakken!

Verder moet je iemand die waarschijnlijk geen ervaring met benzo's heeft zeker niet aanraden meteen 2 etizolam te nemen!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kittekatty zei:
Ik ben chronisch ziek, al 12 jaar, dus lees er wel vaak over, zoek ik op op sites met uitleg, maar ik snap die verbindingen aan receptoren niet zo goed, want elke middel hecht zich anders. En al die middelen hebben verschillende effecten op je lijf / hoofd .
1 x 2 fa gehad, was fijn, tot ik wilde slapen, armen en benen rusteloos
Hoofd moe. Nacht niet geslapen.l.
Klik om te vergroten...
Ja, dat hoort er wel een beetje bij inderdaad! Het is een amfetamine, die houden je (soms ongewild) wakker!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geeft mij een rustig gevoel dat ik wat oxazepam in de kast heb liggen voor noodgeval. Gebruik t niet graag want bijwerkingen niet fijn dus t ligt er al jaren 😊
Ik probeer altijd eerst zelf rustig te worden zonder benzo, meestal lukt dat ook.
Dit is handig want je hebt t niet altijd bij de hand een pil en t komt niet altijd goed uit om t nemen bijv in t verkeer of werk.
9 van de 10 x lukt t me om op andere manieren te kalmeren en dat sterkt mijn zelfvertrouwen ook, ik kan dit aan !
Ik herinner me paniekaanvallen van vroeger waarbij ik er zonder benzo toch uitkwam want die had ik toen niet. T was fijn geweest maar ik werd er ook sterker van πŸ˜„πŸ‘
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Daar gaat het niet om, ik neem er ook weleens een om te slapen na speedgebruik. Vind het alleen geen goed advies om benzos te nemen met je stimulanten zodat je niet in paniek raakt. Dan wordt het wel heel snel een gewoonte en daar zijn er al velen door afgegleden.

Het stond er alsof je het standaard zo moet aanpakken!

Verder moet je iemand die waarschijnlijk geen ervaring met benzo's heeft zeker niet aanraden meteen 2 etizolam te nemen!
Klik om te vergroten...
Dit slaat nergens op. Heb het twee x nog uitgelegd, maar jii verdraaid alles,
Was 1 van de. 6 tips. Ik vind het zo minachtend, als iemand meteen waardeloos roept, en ik heb al 25 jaar ervaring met benzo, misbruik, paniek en stress , en kreeg ze van de arts GGZ er destijds. 2 etizolam schreef ik omdat ik die enkel gebruik voor zulke avonden. Verder niet. Wat een gezeik over een benzo, wat ik hier dagelijks lees wat met naar binnen gooit, snuift, rookt , en soms combinaties .
lachwekkend dan om over een benzo in paniek te raken.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Het komt op mij een beetje hypocriet over dat er in dit geval bijna niemand kraait naar het overmatige 3-MMC gebruik dat heeft plaatsgevonden, maar velen wel moeilijk doen over het gebruik van een benzootje..
Klik om te vergroten...
Ja heel apart, worden wel 30 soorten drugs gebruikt, gemixt. En ALLE drugs is verslavend ,
Dus dat 1 e slaappilletje is dan niet ineens oh oh zo erg.
Sluit me bij jouw mening aan
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dank allemaal!
Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc?
Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort.
Groetjes!
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oinkbeest zei:
Dank allemaal!
Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc?
Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort.
Groetjes!
Klik om te vergroten...
Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oinkbeest zei:
Dank allemaal!
Uiteindelijk de bui uitgezeten. En na een uurtje of twee wat gekalmeerd. Mss eerder paniekaanal dan teveel 3mmc?
Pas laat in slaap gevallen en de dag nadien bijna hele tijd in bed gelegen. Beetje down vandaag wss door serotine-tekort.
Groetjes!
Klik om te vergroten...
Mijn diagnose was correct haha.
Blij dat je je beter voelt !
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oinkbeest zei:
Fijn dat we op dit forum een beetje voor elkaar zorgen.
Klik om te vergroten...
We zijn met z’n alle bij elkaar echt een Mount Everest aan ervaring, super fijn inderdaad wanneer dat gebruikt wordt om (acuut) hulp/ondersteuning te bieden!

Dus, pinnen of contant? Eventueel kan de factuur ook aan het eind van de maand toegestuurd worden 😌
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon uitzitten! Wat je al gedaan hebt?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kittekatty zei:
Dit slaat nergens op. Heb het twee x nog uitgelegd, maar jii verdraaid alles,
Was 1 van de. 6 tips. Ik vind het zo minachtend, als iemand meteen waardeloos roept, en ik heb al 25 jaar ervaring met benzo, misbruik, paniek en stress , en kreeg ze van de arts GGZ er destijds. 2 etizolam schreef ik omdat ik die enkel gebruik voor zulke avonden. Verder niet. Wat een gezeik over een benzo, wat ik hier dagelijks lees wat met naar binnen gooit, snuift, rookt , en soms combinaties .
lachwekkend dan om over een benzo in paniek te raken.
Klik om te vergroten...
Ja is goed joh, neem het lekker persoonlijk op.

Er lezen ook anderen mee, en ik vond je advies niet correct. Dan vind ik het belangrijk dat er een tegengeluid bij staat. Wat voor impact dat op jouw fragiele ego heeft, vind ik een stuk minder belangrijk.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goed dat je het gewoon uitgezeten hebt!

Een paniekaanval en een overdosis 3-MMC hebben veel van elkaar weg, dus het zal misschien een combinatie van beiden zijn geweest.

Wat ik niet begrijp is dat veel mensen het nog steeds zo normaal vinden om drugs te gebruiken om drugs te bestrijden. Het beste wat je kunt doen bij een overdosis is uitzitten. Nog meer drugs nemen is nooit een goed idee. Natuurlijk, misschien helpt het je op dat moment een beetje maar het wordt wel de gewoonte om meer het randje op te zoeken, want je hebt toch wel een escape in huis. Het werkt onverantwoord gedrag in de hand. Je kunt beter goed doseren en als dat toch een keer mis gaat, leren van je fouten.

Geldt niet alleen voor de benzo's, ik zag ook het advies om veel alcohol te drinken.. denk ff na joh
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
SkittlesAndMe zei:
Goed dat je het gewoon uitgezeten hebt!

Een paniekaanval en een overdosis 3-MMC hebben veel van elkaar weg, dus het zal misschien een combinatie van beiden zijn geweest.

Wat ik niet begrijp is dat veel mensen het nog steeds zo normaal vinden om drugs te gebruiken om drugs te bestrijden. Het beste wat je kunt doen bij een overdosis is uitzitten. Nog meer drugs nemen is nooit een goed idee. Natuurlijk, misschien helpt het je op dat moment een beetje maar het wordt wel de gewoonte om meer het randje op te zoeken, want je hebt toch wel een escape in huis. Het werkt onverantwoord gedrag in de hand. Je kunt beter goed doseren en als dat toch een keer mis gaat, leren van je fouten.

Geldt niet alleen voor de benzo's, ik zag ook het advies om veel alcohol te drinken.. denk ff na joh
Klik om te vergroten...
De vraag was hoe tot rust te komen. Alcohol werkt daar prima voor. Ik heb er ook bijgezet dat het niet gezond is.

Voor wat betreft benzo’s weet je volgens mij niet waar je over praat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."