Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 mmc: Hoe kom ik tot rust

3 mmc: Hoe kom ik tot rust

54 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had dat ook toen ik net begon met 3mmc, nu kan ik er veel beter tegen. Het is echt spul met een handleiding
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Keihard aan t gaan op 3mmc. Hoe kalmeer ik een beetje?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je een benzodiazepine?
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat betekent 'keihard' voor jou? Wanneer ik erg onrustig ben merk ik dat op een simpele taak focussen me kalmeert. Als ik echt hard ga dan kan het iets zijn als mn kamer opruimen, stofzuigen, een playlist samenstellen etc.
Anders ga ik gewoon een stukje wandelen.
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
StraatPiraat zei:
Wat betekent 'keihard' voor jou? Wanneer ik erg onrustig ben merk ik dat op een simpele taak focussen me kalmeert. Als ik echt hard ga dan kan het iets zijn als mn kamer opruimen, stofzuigen, een playlist samenstellen etc.
Anders ga ik gewoon een stukje wandelen.
Klik om te vergroten...
Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
O
OinkbeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Heb je een benzodiazepine?
Klik om te vergroten...
nee
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oinkbeest zei:
Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig,
Klik om te vergroten...
Tja, dan zit er niets anders op dan uitzitten. Dan zijn de tips die hierboven zijn gegeven een prima afleiding. Of je kan snel flink wat alcohol naar binnen tikken, maar dat is natuurlijk niet zo best voor je..

Ik zou overigens ook geen wiet roken. Dit zal je gemoedstoestand waarschijnlijk alleen maar verslechteren..
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oinkbeest zei:
Het is wat het is.
Begin te denken dat ik een probleem heb met die 3 mmc. Kan er heel moeilijk afblijven. Het is te makkelijk om er aan te geraken. Vind t eigenlijk wel goed dat t verboden wordt.
Klik om te vergroten...
Ik stond ooit op het zelfde punt als jij nu, de realisatie dat je mogelijk een probleem met 3mmc krijgt.
Helaas pakte dit voor mij minder goed uit. Wees verstandig!
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik pas mijn advies een beetje aan .๐Ÿ™๐Ÿผ

en hoe gaat het nu ??๐Ÿ€

Lees even wat anderen zeggen en ze hebben een punt, benzo nemen is niet de 1e keuze ,
Ik ben te snel mijn eigen ervaring aan jou gegeven . En twee is wel veel.
ik ben in t begin ook te hard gegaan op een avond en het voelde als een nachtmerrie alsof ik ontplofte en mijn hart t begaf , werd koud , onrustig en bang daarvan... na een uur zag ik mijn slaappil liggen . En genomen , en 15 minuten later was ik weer rustig,
Wilde alleen maar je voor deze keer uit je angst halen ,

maar @De Dunne @Rivalrie en @KlaasVaak hebben ๐Ÿ’ช๐Ÿผgelijk om te waarschuwen voor benzo .

Zwart getypt gedeelte is dus niet mijn beste advies ooit. Sorry
Ik blijf er wel bij om een benzo in huis te hebben. Zoals alprazolam via je huisarts .
En dat je 3 uren voor je wil slapen stopt. AH heeft goedenacht kruiden thee .
lekker dekentje om of in bed wat serie kijken of muziek aan .
weet dat t overgaat , hoe dan ook vandaag refelcteren hoeveel je had . En aanpassen of wegooien, als t niet getest is.

Bestel bij zon sterke upper en pakje downers, benzo ...
Stop 3 uren voor je gaat liggen, neem twee ( nee 1) etizolam ofzo...
Of kopje thee, tel aan op iets rustigs, zacht beeld en geluid en je ademhaling tellen als schaapjes,
In,...uit..... in ...uit, dan stopt je denken verder ...
Succes
M
MollymanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oinkbeest zei:
Keihard aan t gaan op 3mmc. Hoe kalmeer ik een beetje?
Klik om te vergroten...
Je kan een kopje thee pakken, liefst zonder caffeine.
Je kan altijd even lekker onder de dekens kruipen en diep inademen en uitademen.
Lekker rustig een beetje muziek luisteren en eet wat fruit, banaan is altijd heerlijk en heel gezond voor tijdens je trip :)
Als je lichamelijk t wat heftig vind kan je wat magnesium pakken, als je dat niet hebt moet je dat een keertje kopen. Is de moeite waard :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kittekatty zei:
Bstell bij zon sterke upper en pakje downers, benzo ...
Stop 3 uren voor je gaat liggen, neem twee etizolam, bromazolam ofzo...
Er is zoveel....
kopje thee, tel aan op iets rustigs, zacht beeld en geluid en je ademhaling tellen als schaapjes,
In,...uit..... in ...uit, dan stopt je denken verder ...
Succes
Klik om te vergroten...
Pas wel op met dit advies. Benzo na upper werkt zeker maar werkt ook sneller verslaving van beide stoffen in de hand.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jumping Jack zei:
Misschien een jointje?
Klik om te vergroten...
Dit is voor mij vaak niet rustgevend op 3m, word alleen maar bewuster van mn hartslag en die lijkt ook zwaarder of harder als ik geblowt heb.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
StraatPiraat zei:
Dit is voor mij vaak niet rustgevend op 3m, word alleen maar bewuster van mn hartslag en die lijkt ook zwaarder of harder als ik geblowt heb.
Klik om te vergroten...
Oh ja ik lees dat meerdere dat afraden.
Dannzou ik het ook niet doen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon een rondje lopen buiten. GEEN benzo's nemen.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe gaat ie nu oinkje?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oinkbeest zei:
Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
Klik om te vergroten...
Had ik ook een keer het viel me toen slecht en sloeg keihard in na snuif te veel , rustig proberen te ademhalen en lekker op de bank zitten tot t overgaat.
Het gaat altijd weer voorbij komt goed ๐Ÿค—
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kittekatty zei:
Bstell bij zon sterke upper en pakje downers, benzo ...
Stop 3 uren voor je gaat liggen, neem twee etizolam, bromazolam ofzo...
Er is zoveel....
kopje thee, tel aan op iets rustigs, zacht beeld en geluid en je ademhaling tellen als schaapjes,
In,...uit..... in ...uit, dan stopt je denken verder ...
Succes
Klik om te vergroten...
Waardeloos advies! Buiten wat de Dunne zegt heb je zonder tolerantie aan 1 etizolam genoeg.

Als je elke keer benzo's nodig hebt om niet in paniek te raken bij uppers neem je beter geen uppers meer!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oinkbeest zei:
Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
Klik om te vergroten...
On topic: zweten, hoge hartslag en kramp in je kaken zijn normaal bij stimulanten. Dat kan je lichaam best een keer hebben.

Wel vervelend dat je je paniekerig voelt. Daardoor focus je je vaak ook meer op de lichamelijke bij-effecten. Misschien volgende keer zorgen dat je iets te doen hebt als je een stimulant neemt. Bij mezelf merk ik dat ik me dan minder onrustig voel. Of misschien moet je een lagere dosis nemen.

Hoe gaat het nu?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oinkbeest zei:
Zweten, hoge hartslag, kaken krampen, paniekerig, bang
Klik om te vergroten...
Je ging niet keihard door de 3mmc, maar volgens mij had je een paniekaanval.

Met uw symptomen raad ik een lauwe douche aan, het zweten zal verdwijnen, het water voelt fijn aan waardoor je uit uzelf al wat rustiger wordt en uw hartslag minder hoog zal zijn.
Kaakschaatsen hoort er gewoon eenmaal bij.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Pas wel op met dit advies. Benzo na upper werkt zeker maar werkt ook sneller verslaving van beide stoffen in de hand.
Klik om te vergroten...
Klopt, maar soms is t wel het minst van twee kwaden , want doorhalen , is weer een dag door snuiven.
mij helpt t wel. Ben dan uitgeslapen en niet meer cravings juist

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."