#1
Geniaal he, heb hem ook ontvangen hoor!ππ€£
Toch kat en muis spel zo!
Jammer joh! @Hardcore_frk nu kan je dit gaan gebruiken man!
Toch kat en muis spel zo!
Jammer joh! @Hardcore_frk nu kan je dit gaan gebruiken man!
|
|
|
Nooit problemen mee gehad. Altijd goede shit en op tijd.kut vendor
jezelf exposen is blijkbaar een ding nuπWeten we ineens ook wie deze vendor heeft
Haha da is, maar vele nieuwe rc's, zijn toch vaak minder, zeker bij de stims, want ik wacht toch nog altijd op een rc die 4-FA evenaart. Btw, is de politiek ook niet bezig met een wet, die meteen alle rc's verbiedt?Geniaal he, heb hem ook ontvangen hoor!ππ€£
Toch kat en muis spel zo!
Jammer joh! @Hardcore_frk nu kan je dit gaan gebruiken man!
Klopt en ik maakte ook maar een geintje maar het blijft wel grappigπHaha da is, maar vele nieuwe rc's, zijn toch vaak minder, zeker bij de stims, want ik wacht toch nog altijd op een rc die 4-FA evenaart. Btw, is de politiek ook niet bezig met een wet, die meteen alle rc's verbiedt?
Toen ik bij deze veel bestelde maakte ze regelmatig wel een foutje ja ongetwijfelt niet 1 die je blindelings kan vertrouwen maar dat kan je bij geen 1πkut vendor
Nog nooit problemen met hun gehad.kut vendor
Heb tot nu toe ook nog 0 problemen gehad met mijn goeie (oranje) vriend.kut vendor
Nooit probs mee gehad. Maar zo heeft elke vendor of eender wie handel drijft, ontevreden klanten.kut vendor
Fuck de 3-MMC en ik ga gewoon weer een onsje rasechte speed kopen.Geniaal he, heb hem ook ontvangen hoor!ππ€£
Toch kat en muis spel zo!
Jammer joh! @Hardcore_frk nu kan je dit gaan gebruiken man!
Ach, vind dat ook onzin , geen namen mogen zeggen. De leiding kent zijn leden wel ,Weten we ineens ook wie deze vendor heeft π
Vendors bespreken gaan we hier echt niet doen.Ga ik nu topic over maken, zonder vermelden uiteraard openlijk en leg het bij de leiding neer .
drugsforum.nl
Nee, doe ik niet. Weet ik. Maar weet ook dat denk met enquette, 70 % wel veilighei wil.Vendors bespreken gaan we hier echt niet doen.
Bespreken online RC Shops
Waarom mogen wij geen RC vendors bespreken? Ik heb onlangs verschillende middeltjes besteld bij verschillende vendors en ik weet niet zeker of ik afgezet ben of niet. Of ik de juiste middeltjes heb ontvangen of dat het te veel of te weinig is, etc. Tussen de regeltjes op dit forum wordt...drugsforum.nl
Ik snap het dilemma maar zeker ook zeker de behoefte.Vendors bespreken gaan we hier echt niet doen.
Bespreken online RC Shops
Waarom mogen wij geen RC vendors bespreken? Ik heb onlangs verschillende middeltjes besteld bij verschillende vendors en ik weet niet zeker of ik afgezet ben of niet. Of ik de juiste middeltjes heb ontvangen of dat het te veel of te weinig is, etc. Tussen de regeltjes op dit forum wordt...drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."