Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnkele nieuwe rc's, waaronder 3-MMA ter vervanging van 3mmc

Enkele nieuwe rc's, waaronder 3-MMA ter vervanging van 3mmc

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geniaal he, heb hem ook ontvangen hoor!πŸ˜‚πŸ€£
Toch kat en muis spel zo!
Jammer joh! @Hardcore_frk nu kan je dit gaan gebruiken man!
N

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Nihilist88
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mailtje in m'n inbox met reclame voor een nieuw rc, direct inspelen op de aankomende 3MMC ban😜

3-MMA Kristal

3-MMA valt onder de amfetaminen. 3-methyl-methamfetamine is te vergelijken met 3-MMC alleen zonder de beto keton groep. Om deze reden valt hij niet tot de cathinone chemicals, en dus niet onder de aankomend ban.

3-FMA Poeder

3-FMA is ook een relatief nieuwe research chemical die dicht verwant is aan 2-FMA en 4-FMA. Naast de poedervorm is 3-FMA ook verkrijgbaar in pellets van 50mg.
3-FMA Poeder​

Check ook deze nieuwe RC's​

  • a-PCYP(a-PVP analoog)
    • Ξ±-PCYP is een gesubstitueerde homoloog van Ξ±-PVP, waarbij een cyclohexaan de alkylzijketen heeft vervangen.
  • Flualprazolam & Clonazolampoeder
    • Flualprazolam en Clonazolam zijn chemisch verwant aan Benzodiazepinen (zoals Etizolam die binnenkort helaas ook in de ban valt)
  • MXiPr poeder
    • 3-MeO-2β€²-oxo-PCiPr (MXiPr) is een nieuwe RC die wordt vergeleken met ketamine, net als de beter bekende MXPr
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weten we ineens ook wie deze vendor heeft πŸ˜…
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
johndeertrekker zei:
kut vendor
Klik om te vergroten...
Nooit problemen mee gehad. Altijd goede shit en op tijd.


3-mma is troep.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Weten we ineens ook wie deze vendor heeft
Klik om te vergroten...
jezelf exposen is blijkbaar een ding nuπŸ˜†
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Geniaal he, heb hem ook ontvangen hoor!πŸ˜‚πŸ€£
Toch kat en muis spel zo!
Jammer joh! @Hardcore_frk nu kan je dit gaan gebruiken man!
Klik om te vergroten...
Haha da is, maar vele nieuwe rc's, zijn toch vaak minder, zeker bij de stims, want ik wacht toch nog altijd op een rc die 4-FA evenaart. Btw, is de politiek ook niet bezig met een wet, die meteen alle rc's verbiedt?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
Haha da is, maar vele nieuwe rc's, zijn toch vaak minder, zeker bij de stims, want ik wacht toch nog altijd op een rc die 4-FA evenaart. Btw, is de politiek ook niet bezig met een wet, die meteen alle rc's verbiedt?
Klik om te vergroten...
Klopt en ik maakte ook maar een geintje maar het blijft wel grappigπŸ˜†
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
kut vendor
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
johndeertrekker zei:
kut vendor
Klik om te vergroten...
Toen ik bij deze veel bestelde maakte ze regelmatig wel een foutje ja ongetwijfelt niet 1 die je blindelings kan vertrouwen maar dat kan je bij geen 1😜
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
johndeertrekker zei:
kut vendor
Klik om te vergroten...
Nog nooit problemen met hun gehad.
Ook een van de goedkoopste.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
johndeertrekker zei:
kut vendor
Klik om te vergroten...
Heb tot nu toe ook nog 0 problemen gehad met mijn goeie (oranje) vriend.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
johndeertrekker zei:
kut vendor
Klik om te vergroten...
Nooit probs mee gehad. Maar zo heeft elke vendor of eender wie handel drijft, ontevreden klanten.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Geniaal he, heb hem ook ontvangen hoor!πŸ˜‚πŸ€£
Toch kat en muis spel zo!
Jammer joh! @Hardcore_frk nu kan je dit gaan gebruiken man!
Klik om te vergroten...
Fuck de 3-MMC en ik ga gewoon weer een onsje rasechte speed kopen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga pure flualprazolam poeder bestellen en lekker lijnen wegsnuiven alsof het coke isπŸ§Ÿβ€β™‚οΈπŸ§Ÿβ€β™‚οΈπŸ§Ÿβ€β™‚οΈπŸ€ΊπŸ€·β€β™‚οΈπŸ₯³πŸ€‘🀑
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Weten we ineens ook wie deze vendor heeft πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Ach, vind dat ook onzin , geen namen mogen zeggen. De leiding kent zijn leden wel ,
nieuwe leden 3 maanden verbod geven op vendor melden en bij promoten en meerdere keren ophemelen ban geven,

JUIST hier, onder ons, deel je missers en deel je geteste rc. Met een cijfer.
JUIST omdat we de "proefkonijnen zijn" zou dit forum
1. Prive moeten zijn, geen pottenkijkers. Meld je aam als lid.
2. deel welke vendor oke is. ( die batch ) over welk product je praat.
3. Laat de leiding 1 x ( en vrijwilligers ) per half jaar - maand - zelf wat testen van een vendor
Wat diegene vaker haalt, en deel het, i
4. Ik heb een probleem , 3 mmc die van 1 vendor. Ga wat ik nog heb , laten testen nu.

plus 🀞🏼🀘🏼Ga ik nu topic over maken, zonder vermelden uiteraard openlijk en leg het bij de leiding neer .
❀️
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kittekatty zei:
Ga ik nu topic over maken, zonder vermelden uiteraard openlijk en leg het bij de leiding neer .
Klik om te vergroten...
Vendors bespreken gaan we hier echt niet doen.

Bespreken online RC Shops

Waarom mogen wij geen RC vendors bespreken? Ik heb onlangs verschillende middeltjes besteld bij verschillende vendors en ik weet niet zeker of ik afgezet ben of niet. Of ik de juiste middeltjes heb ontvangen of dat het te veel of te weinig is, etc. Tussen de regeltjes op dit forum wordt...
drugsforum.nl drugsforum.nl
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeelanddude zei:
Vendors bespreken gaan we hier echt niet doen.

Bespreken online RC Shops

Waarom mogen wij geen RC vendors bespreken? Ik heb onlangs verschillende middeltjes besteld bij verschillende vendors en ik weet niet zeker of ik afgezet ben of niet. Of ik de juiste middeltjes heb ontvangen of dat het te veel of te weinig is, etc. Tussen de regeltjes op dit forum wordt...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Nee, doe ik niet. Weet ik. Maar weet ook dat denk met enquette, 70 % wel veilighei wil.
Gaat over 3 MMC en mijn ervaring en mijn reactie op 3MMC van een vedor zonder naam
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeelanddude zei:
Vendors bespreken gaan we hier echt niet doen.

Bespreken online RC Shops

Waarom mogen wij geen RC vendors bespreken? Ik heb onlangs verschillende middeltjes besteld bij verschillende vendors en ik weet niet zeker of ik afgezet ben of niet. Of ik de juiste middeltjes heb ontvangen of dat het te veel of te weinig is, etc. Tussen de regeltjes op dit forum wordt...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Ik snap het dilemma maar zeker ook zeker de behoefte.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."