Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke rc heb je spijt dat je hem door de wc hebt gespoeld

Van welke rc heb je spijt dat je hem door de wc hebt gespoeld

53 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
dus in principe geen spijt van op het moment
Klik om te vergroten...
Heb er zin in. Dus ben blij dat het weg is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Apotheker zei:
BK-Mdma
Klik om te vergroten...
Ik heb spijt dat ik daar destijds geen bergen van ingeslagen had
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Is dit een dingetje? Lijkt me beetje overkill.
Klik om te vergroten...
Ik zou het niet aanraden, maar het is een beetje een online ding inderdaad. De Borax-combo is een mix van rc's die zo dicht mogelijk bij MDMA in de buurt zou moeten komen. Maar als je aan MDMA kunt komen lijkt me dat een beter plan idd :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ik zou het niet aanraden, maar het is een beetje een online ding inderdaad. De Borax-combo is een mix van rc's die zo dicht mogelijk bij MDMA in de buurt zou moeten komen. Maar als je aan MDMA kunt komen lijkt me dat een beter plan idd :wink:
Klik om te vergroten...
Je ziet toch van mijlenver dat dit geen goed plan is haha. Misschien een smakelijke combi maar hoe kan het vergelijkbaar zijn met MDMA als je er 5meomipt bij stopt?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Je ziet toch van mijlenver dat dit geen goed plan is haha. Misschien een smakelijke combi maar hoe kan het vergelijkbaar zijn met MDMA als je er 5meomipt bij stopt?
Klik om te vergroten...
Ja hee ik ben ook geen voorstander van deze combinatie he. Maar een of andere wetenschapper op Reddit had die combinatie bij elkaar gedokterd op basis van de bindingsaffiniteit. De 5-MeO-MiPT vult 5-MAPB aan wat dat betreft op de 5-HT2a-receptor. Van de 5-MeO-MiPT wordt ook maar 2 mg geadviseerd; een lage hoeveelheid dus.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#6
opce, dat is echt rommel. clonazolam heb ik ook veel spijt van gehad, want had week lang last van hartfalen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vchip zei:
opce, dat is echt rommel. clonazolam heb ik ook veel spijt van gehad, want had week lang last van hartfalen.
Klik om te vergroten...
Oei, hoe lang slikte je Clona?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#8
een paar dagen, hoge dosering.. dom dom dom
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
hehe ,ze meten nu het (afval)water op hoeveel drug er gebruikt wordt:upsidedown:
Klik om te vergroten...
Ja dat maakt het nog erger want als je je drugs dan niet gebruikt maar wel wegspoelt dan lopen al die christen-democraten gelijk te mekkeren 'ach wee kijk nou hoe extreem veel drugs die @ricorieks en zijn buren aan het gebruiken zijn!#%$#@!'
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
kijk nou hoe extreem veel drugs die @ricorieks en zijn buren aan het gebruiken zijn!#%$#@!'
Klik om te vergroten...
ben verhuist van den haag naar een 65+ flat(waar de leeftijdsgrens vanaf is gehaald) in terneuzen ,dus denk niet dat ze naar me buren kijken .
zou het:joycat: hoeveel bloedruk medicatie in de Westerschelde wordt gestort. :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
ben verhuist van den haag naar een 65+ flat(waar de leeftijdsgrens vanaf is gehaald) in terneuzen ,dus denk niet dat ze naar me buren kijken .
zou het:joycat: hoeveel bloedruk medicatie in de Westerschelde wordt gestort. :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja dan krijg je dus straks ook zo'n bericht als deze over Terneuzen.

nos.nl

Onderzoek: speedgebruik Goeree-Overflakkee vier keer hoger dan in Amsterdam

Er is een groot onderzoek gedaan naar het rioolwater op het eiland. Daaruit concluderen onderzoekers dat het speedgebruik op het eiland fors is.
nos.nl nos.nl

Wedden dat er in Goeree-Overflakkee gewoon één pipo is die zn drugs door de plee loopt te spoelen?
(En ja ik weet dat Goeree niet Zeeland is maar Zuid-Holland)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoewel, nu ik erover nadenk staat Terneuzen al sinds jaar en dag bekend om z'n velen junks dus wat dat betreft denk ik eigenlijk dat jouw door-de-plee-spoel-gedrag misschien nog niet eens zoveel uitmaakt. Gelukkig maar dat je niet in een griffocity zoals 's-Gravenpolder ofzo woont, moeten we dan maar denken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Ik zag het laatst nog gewoon verkocht worden op het darkweb hoor
Klik om te vergroten...

Is het dan wel de "real deal". 3-mmc word daar ook vaak verkocht als 4-mmc.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Hoewel, nu ik erover nadenk staat Terneuzen al sinds jaar en dag bekend om z'n velen junks dus wat dat betreft denk ik eigenlijk dat jouw door-de-plee-spoel-gedrag misschien nog niet eens zoveel uitmaakt.
Klik om te vergroten...
wordt ik tog nog miljonair:joycat:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Is het dan wel de "real deal". 3-mmc word daar ook vaak verkocht als 4-mmc.
Klik om te vergroten...
Ik heb het niet gekocht en laten testen, dus ik kan alleen maar zeggen wat ik geadverteerd heb gezien.
Maar via datzelfde darkweb heb ik meermaals 4-MMC gekocht en dat was gewoon 4-MMC, bleek herhaaldelijk uit tests van het DIMS.

Zou wel kunnen dat je als je 4-AcO-DMT laat testen dat je dan de uitslag 'psilocine' krijgt, omdat 4-AcO-DMT de ester is van psilocine. Daarom wordt het ook niet meer in Nederland verkocht want men kwam erachter dat het daardoor geen research chemical is maar een harddrug volgens de Nederlandse wet.

Maarja, als je al 7 jaar spijt hebt dat je geen 4-AcO-DMT meer hebt dan is het misschien het gokje nog wel eens waard he :wink:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Is het dan wel de "real deal". 3-mmc word daar ook vaak verkocht als 4-mmc.
Klik om te vergroten...
ik had laatst op het forum een gesprek over 60/40 of 70/30 % dat 3-mmc werd gemixt met 3-cmc of 4-mec en dat zou lijden tot een soort 4-mmc of mdma
iemand die weet wat die mix was?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
ricorieks zei:
ik had laatst op het forum een gesprek over 60/40 of 70/30 % dat 3-mmc werd gemixt met 3-cmc of 4-mec en dat zou lijden tot een soort 4-mmc of mdma
iemand die weet wat die mix was?
Klik om te vergroten...
Borax combo? 5-MAPB, 5-MeO-MiPT en 2-FMA?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
ricorieks zei:
ik had laatst op het forum een gesprek over 60/40 of 70/30 % dat 3-mmc werd gemixt met 3-cmc of 4-mec en dat zou lijden tot een soort 4-mmc of mdma
iemand die weet wat die mix was?
Klik om te vergroten...
3mmc & 4cmc
50/50 ratio.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Borax combo? 5-MAPB, 5-MeO-MiPT en 2-FMA?
Klik om te vergroten...
mdma
CuriousExplorer zei:
3mmc & 4cmc
50/50 ratio.
Klik om te vergroten...
4-mmc

tog?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
mdma

4-mmc

tog?
Klik om te vergroten...
Het antwoord op uw vraag over de verhoudingen om een semi 4mmc te creeëren is 50% 3mmc en 50% 4cmc.
Ik heb het ook maar van Reddit. Zelf nooit geprobeerd.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."