Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke rc heb je spijt dat je hem door de wc hebt gespoeld

Van welke rc heb je spijt dat je hem door de wc hebt gespoeld

53 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hardcore_frk zei:
Dat wetende, kom je ook altijd op een punt dat je weer wilt!
Klik om te vergroten...
standaard situatie :hearteyecat:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Nope volledig van de RC markt verdwenen.
Klik om te vergroten...
geen vervanger?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
ricorieks zei:
geen vervanger?
Klik om te vergroten...

Psilocibine of paddos. Alleen dat dit spul een stuk vriendelijker was dan paddos en de visuals als een bom binnen kwamen. Dus eigenlijk een uniek spul.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Psilocibine of paddos. Alleen dat dit spul een stuk vriendelijker was dan paddos en de visuals als een bom binnen kwamen. Dus eigenlijk een uniek spul.
Klik om te vergroten...
heb zelf geen ervaring ermee,
het klinkt altijd chill
maar ik ga voor de eerste keer voor 5-meo-dmt al hoewel dat moet nog gebeuren 🧑‍🚀
wat daarna komt zie ik nog wel
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hopelijk heb je spijt van elke drug die je door de wc spoelt want weetjewel hoe slecht dat is voor onze drinkwatervoorziening en het oppervlaktewater!! :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Hopeloos 🤣. Had het ook al een tijd liggen, op dat moment was het bij geen enkele vendor nog te vinden. 7j later en ik baal nog altijd 😆.
Klik om te vergroten...
Ik zag het laatst nog gewoon verkocht worden op het darkweb hoor
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Hopelijk heb je spijt van elke drug die je door de wc spoelt want weetjewel hoe slecht dat is voor onze drinkwatervoorziening en het oppervlaktewater!! :wink:
Klik om te vergroten...
hehe ,ze meten nu het (afval)water op hoeveel drug er gebruikt wordt:upsidedown:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
ricorieks zei:
hehe ,ze meten nu het (afval)water op hoeveel drug er gebruikt wordt:upsidedown:
Klik om te vergroten...
Ja dat maakt het nog erger want als je je drugs dan niet gebruikt maar wel wegspoelt dan lopen al die christen-democraten gelijk te mekkeren 'ach wee kijk nou hoe extreem veel drugs die @ricorieks en zijn buren aan het gebruiken zijn!#%$#@!'
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
kijk nou hoe extreem veel drugs die @ricorieks en zijn buren aan het gebruiken zijn!#%$#@!'
Klik om te vergroten...
ben verhuist van den haag naar een 65+ flat(waar de leeftijdsgrens vanaf is gehaald) in terneuzen ,dus denk niet dat ze naar me buren kijken .
zou het:joycat: hoeveel bloedruk medicatie in de Westerschelde wordt gestort. :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
ben verhuist van den haag naar een 65+ flat(waar de leeftijdsgrens vanaf is gehaald) in terneuzen ,dus denk niet dat ze naar me buren kijken .
zou het:joycat: hoeveel bloedruk medicatie in de Westerschelde wordt gestort. :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja dan krijg je dus straks ook zo'n bericht als deze over Terneuzen.

nos.nl

Onderzoek: speedgebruik Goeree-Overflakkee vier keer hoger dan in Amsterdam

Er is een groot onderzoek gedaan naar het rioolwater op het eiland. Daaruit concluderen onderzoekers dat het speedgebruik op het eiland fors is.
nos.nl nos.nl

Wedden dat er in Goeree-Overflakkee gewoon één pipo is die zn drugs door de plee loopt te spoelen?
(En ja ik weet dat Goeree niet Zeeland is maar Zuid-Holland)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoewel, nu ik erover nadenk staat Terneuzen al sinds jaar en dag bekend om z'n velen junks dus wat dat betreft denk ik eigenlijk dat jouw door-de-plee-spoel-gedrag misschien nog niet eens zoveel uitmaakt. Gelukkig maar dat je niet in een griffocity zoals 's-Gravenpolder ofzo woont, moeten we dan maar denken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Ik zag het laatst nog gewoon verkocht worden op het darkweb hoor
Klik om te vergroten...

Is het dan wel de "real deal". 3-mmc word daar ook vaak verkocht als 4-mmc.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Hoewel, nu ik erover nadenk staat Terneuzen al sinds jaar en dag bekend om z'n velen junks dus wat dat betreft denk ik eigenlijk dat jouw door-de-plee-spoel-gedrag misschien nog niet eens zoveel uitmaakt.
Klik om te vergroten...
wordt ik tog nog miljonair:joycat:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Is het dan wel de "real deal". 3-mmc word daar ook vaak verkocht als 4-mmc.
Klik om te vergroten...
Ik heb het niet gekocht en laten testen, dus ik kan alleen maar zeggen wat ik geadverteerd heb gezien.
Maar via datzelfde darkweb heb ik meermaals 4-MMC gekocht en dat was gewoon 4-MMC, bleek herhaaldelijk uit tests van het DIMS.

Zou wel kunnen dat je als je 4-AcO-DMT laat testen dat je dan de uitslag 'psilocine' krijgt, omdat 4-AcO-DMT de ester is van psilocine. Daarom wordt het ook niet meer in Nederland verkocht want men kwam erachter dat het daardoor geen research chemical is maar een harddrug volgens de Nederlandse wet.

Maarja, als je al 7 jaar spijt hebt dat je geen 4-AcO-DMT meer hebt dan is het misschien het gokje nog wel eens waard he :wink:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."