Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

153 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Je raakt gestimuleerd in plaats van vaag. Je krijgt totaal niet het wazige dat je met Keta wel hebt. Opkomen duurt super lang waardoor ik al snel de neiging krijg om bij te pakken. Duurt zeker een dik uur voordat het is ingewerkt... Heb 1 keer te snel bij gepakt en wij (ik en @Blyatman) zijn gewoon hele delen kwijt van de avond. Je komt maar moeilijk inslaap ook daarna. Ik vond het niet chil. Uitwerking duurt naar mijn idee ook veel te lang en had lang moeite met normale zinnen uitspreken. Struikelde steeds over mijn woorden.

Heb er niet lekker op kunnen chillen. Heb het daarna nog een aantal keer geprobeerd maar tevergeefs. Wij vonden het beide niet fijn.
Klik om te vergroten...

☝🏼 Heb toch echt liever onze bekende Ketamine dan dit. Veel fijner, ontspannender en de nasleep van Ket is zo voorbij.
Ik hoef geen O-PCE meer na 2 volle dagen wazig te zien, emotieloos en leeg te zijn van karakter. En vooral die langdurige hoofdpijn, de verhoogde irritatie aan alles was echt fucked up.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?

@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?

@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
Klik om te vergroten...

Ik heb ze beiden gehad. 3-meo werkt sneller en ik vind het euforischer en manischer. Ik heb er veel meer een spirituele ervaring op en denk in sneltreinvaart waarbij ik bij de O-PCE een complete debiel wordt. Ik vind de 3-meo ook wat meer helder, minder mist in m'n hoofd.

Nu valt het me op dat al die disso's bij iedereen toch net wat anders uitwerkt. Zo ben ik groot fan van de 2F-DCK terwijl ik lees dat velen het minder dan keta vinden.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Klik om te vergroten...
Ik zou persoonlijk niet in een auto stappen de dag erna. Maar dat zal ook weer voor iedereen anders zijn
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
8️⃣6️⃣ zei:
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
Klik om te vergroten...
Dat laatste lol
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
Dat laatste lol
Klik om te vergroten...
Niks meer aan toe te voegen. 😂👊🏻
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Klik om te vergroten...

Ik zou de auto daarna maar lekker laten staan. Gaan rijden met die mist is geen optie en zeker niet verantwoord.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
Klik om te vergroten...
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
Klik om te vergroten...
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.

In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
oh, kzie deze thread voor het eerst.
kval onder de fans van rc disso's.. moest ze we een paar keer proberen om ze te snappen, snap je ? :wink:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.

In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
Klik om te vergroten...
Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
Klik om te vergroten...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind het nogal vervelend dat ik gewoon duidelijk uitleg waarom ik iets niet chil vindt en vervolgens moet er altijd weer tegenin worden gegaan. Vermoeiend man. Ik vind het niks, klaar.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.
Klik om te vergroten...
Nee hoor, zeker moet je niet alles leuk vinden. Maar uit je posts bleek dat je veel hogere dosissen nam dan de andere o-pce gebruikers en vaak achter elkaar. Dus dan denk ik dat je niet echt een objectief beeld hebt van de stof omdat je dan meer last hebt van de bijwerkingen of andere werkingen. Doordat je juist die keta tolerantie hebt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Genoeg andere die het wel leuk vinden. Prima.
Ganggang💯 zei:
Nee hoor, zeker niet moet je niet alles leuk vinden. Maar uit je posts bleek dat je veel hogere dosissen nam dan de andere o-pce gebruikers en vaak achter elkaar. Dus dan denk ik dat je niet echt een objectief beeld hebt van de stof omdat je dan meer last hebt van de bijwerkingen of andere werkingen. Doordat je juist die keta tolerantie hebt.
Klik om te vergroten...
Dan moet je goed leren lezen. Ik heb gezegd dat ik 1 keer te snel heb bijgenomen en dat ik het de dagen daarop nog een keer geprobeerd heb. (Op een normale manier zonder bijpakken.) Ik heb het een paar kansen gegeven maar ik vind het niet leuk.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Vind het nogal vervelend dat ik gewoon duidelijk uitleg waarom ik iets niet chil vindt en vervolgens moet er altijd weer tegenin worden gegaan. Vermoeiend man. Ik vind het niks, klaar.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel het niet aanvallend, ik probeer je slechts in te laten zien dat het voor jou wellicht lastig is om een objectief oordeel te vellen over die bepaalde stof.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
@transformated gebruikt zelfs 3 weken achter elkaar en hij vindt het geweldig. Daarom, ieder zijn ding.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."