#1
Beetje zoals keta dus?Hoge dosissen ga je holen wat lastig is op dat spul, gewoon KO op je bed, robot wandelen, geen correcte motoriek zoals niet juist kunnen spreken, zweverig gevoel zeg maar een bubbel onder water in de space in mijn woorden.
Beetje zoals keta dus?Hoge dosissen ga je holen wat lastig is op dat spul, gewoon KO op je bed, robot wandelen, geen correcte motoriek zoals niet juist kunnen spreken, zweverig gevoel zeg maar een bubbel onder water in de space in mijn woorden.
Herkenbaar! 😂 Ik wax ook altijd mijn doos meteen mee. Voel je bijna niks van. 🥳Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
Je raakt gestimuleerd in plaats van vaag. Je krijgt totaal niet het wazige dat je met Keta wel hebt. Opkomen duurt super lang waardoor ik al snel de neiging krijg om bij te pakken. Duurt zeker een dik uur voordat het is ingewerkt... Heb 1 keer te snel bij gepakt en wij (ik en @Blyatman) zijn gewoon hele delen kwijt van de avond. Je komt maar moeilijk inslaap ook daarna. Ik vond het niet chil. Uitwerking duurt naar mijn idee ook veel te lang en had lang moeite met normale zinnen uitspreken. Struikelde steeds over mijn woorden.
Heb er niet lekker op kunnen chillen. Heb het daarna nog een aantal keer geprobeerd maar tevergeefs. Wij vonden het beide niet fijn.
Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?
@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
Ik zou persoonlijk niet in een auto stappen de dag erna. Maar dat zal ook weer voor iedereen anders zijnOw dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.
Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Dat laatste lolIk vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.
Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.
Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
Niks meer aan toe te voegen. 😂👊🏻Dat laatste lol
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.
Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.
Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.
In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."