Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

Waarom nemen jullie disso's ? (O-pce)

153 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
transformated zei:
Hoge dosissen ga je holen wat lastig is op dat spul, gewoon KO op je bed, robot wandelen, geen correcte motoriek zoals niet juist kunnen spreken, zweverig gevoel zeg maar een bubbel onder water in de space in mijn woorden.
Klik om te vergroten...
Beetje zoals keta dus?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZING zei:
robot lopen doe ik altijd op dissos xD
Klik om te vergroten...

1590136191628.png
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Wat ik ook altijd meteen even doe op een disso, is m'n bovenbenen harsen met de epilady. Dan voel je er minder van. Twee vliegen in 1 klap, ja toch? @Spyro jij ook?
Klik om te vergroten...
Herkenbaar! 😂 Ik wax ook altijd mijn doos meteen mee. Voel je bijna niks van. 🥳
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
het verbaasd me echt hoe verschillend het bij mensen kan werken..
maar het lijkt toch dat het mensen met keta tolerantie minder fijn werkt.. klam, kil, zweten, leeg.. en de mensen zonder keta tol. het tegenovergestelde.
ben benieuwd hoe deze vergelijking zich ontwikkeld als er meer mensen zich hier melden met hun ervaringen..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
✌
Effe een vraag , wat hebben jullie of voelen jullie bij disso's ?
Ik heb vroeger wel ketamine eens gebruikt.
Maar nu heb ik sinds een tijdje o-pce.
Ketamine interesseert me niet omdat ik nix heb.
Maar met de o-pce houd ik de komende 4/5 dagen nog een mooie gloed van geluk over (En op dit moment na 18mg nasaal en een joint een enorme plakbek 🧐)

En wat is jullie ervaring met andere rc's disso's tegen over o-pce?
Het is me dus iet echt om de ervaring te doen die ik nu beleef.
Zou er een rc zijn die me nog meer kan bekoren als de o-pce ivm de dagen erna nog zo happy en vrolijk te zijn ?

Graag jullie mening.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Je raakt gestimuleerd in plaats van vaag. Je krijgt totaal niet het wazige dat je met Keta wel hebt. Opkomen duurt super lang waardoor ik al snel de neiging krijg om bij te pakken. Duurt zeker een dik uur voordat het is ingewerkt... Heb 1 keer te snel bij gepakt en wij (ik en @Blyatman) zijn gewoon hele delen kwijt van de avond. Je komt maar moeilijk inslaap ook daarna. Ik vond het niet chil. Uitwerking duurt naar mijn idee ook veel te lang en had lang moeite met normale zinnen uitspreken. Struikelde steeds over mijn woorden.

Heb er niet lekker op kunnen chillen. Heb het daarna nog een aantal keer geprobeerd maar tevergeefs. Wij vonden het beide niet fijn.
Klik om te vergroten...

☝🏼 Heb toch echt liever onze bekende Ketamine dan dit. Veel fijner, ontspannender en de nasleep van Ket is zo voorbij.
Ik hoef geen O-PCE meer na 2 volle dagen wazig te zien, emotieloos en leeg te zijn van karakter. En vooral die langdurige hoofdpijn, de verhoogde irritatie aan alles was echt fucked up.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?

@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Iemand 3meOpcp en o-pce allebij al gehad ?
Heb 1g 3-meo-pcp liggen , wat zijn daar de verschillen in tegenover o-pce ?

@8️⃣6️⃣ kun jij je persoonlijk input geven ?
Klik om te vergroten...

Ik heb ze beiden gehad. 3-meo werkt sneller en ik vind het euforischer en manischer. Ik heb er veel meer een spirituele ervaring op en denk in sneltreinvaart waarbij ik bij de O-PCE een complete debiel wordt. Ik vind de 3-meo ook wat meer helder, minder mist in m'n hoofd.

Nu valt het me op dat al die disso's bij iedereen toch net wat anders uitwerkt. Zo ben ik groot fan van de 2F-DCK terwijl ik lees dat velen het minder dan keta vinden.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Klik om te vergroten...
Ik zou persoonlijk niet in een auto stappen de dag erna. Maar dat zal ook weer voor iedereen anders zijn
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
8️⃣6️⃣ zei:
Ik vind ze allemaal wel goed om te doen die rc-disso's. Ze zijn inderdaad over het algemeen een stuk stimulerender en langwerkender dan ketamine en zijn allemaal net even anders.
zelf heb ik geen enkele vervelende nawerking op die ene keer na van de week toen ik in de avond 12mg 3Ho-PCP nam en in de nacht schijnbaar ergens nog wat 3meo-pce had genomen aangezien het zakje midden op tafel lag toen ik een dag later nogal wonky op stond.

Ik vond overigens DCK ook wel een leuke, die deed ik pas 1 keer (dag aankomst psy fi vorig jaar) en daar ga ik binnenkort eens van wat bestellen. Wellicht doe ik er nog wat andere rc-disso's bij die ik nog niet heb om de verzameling compleet te maken.

Ze werken inderdaad op iedereen anders. Zo ken ik mensen die disso's maar niks vinden behalve O-PCE maar ik ken ook mensen die de rc-disso's niet pruimen maar ketamine dan weer wel.
Klik om te vergroten...
Dat laatste lol
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
Dat laatste lol
Klik om te vergroten...
Niks meer aan toe te voegen. 😂👊🏻
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Ow dat klinkt niet zo fijn. Ik ben nooit diep gegaan met keta. Heb wel wat leuke ervaringen op 2fdck, dat voelt wat warmer en socialer.
Mij leek het juist wel lekker dat gedissocieerde samen met stimulatie.

Is het dan ook zo dat je de dag erna zo mistig in je hoofd bent dat je niet kan rijden? Ik moest een keer de auto laten staan de dag na 2fdck!
Klik om te vergroten...

Ik zou de auto daarna maar lekker laten staan. Gaan rijden met die mist is geen optie en zeker niet verantwoord.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ganggang💯 zei:
Het ligt ook een beetje aan de dosis denk ik. Als je geen keta tolerantie hebt zoals @inner_search en @transformated dan hoef je geen dikke lijnen weg te snuiven en zul je de dagen er na veel minder na sleep hebben.

Ondanks die tolerantie doet dat spul natuurlijk wel wat met je, helemaal in de doseringen die ik hier voorbij zag komen.
Klik om te vergroten...
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Ik vond de werking persoonlijk gewoon niet fijn. Had verder niets met mijn tolerantie te maken. Ik heb geen enorme dijken hoeven weg snuiven zoals dat met Keta wel moet... Dus daar ligt het niet aan. Denk dat wij er gewoon niet zo lekker op reageren. @Blyatman heeft ook geen grote Keta tolerantie. 😊
Klik om te vergroten...
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.

In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
oh, kzie deze thread voor het eerst.
kval onder de fans van rc disso's.. moest ze we een paar keer proberen om ze te snappen, snap je ? :wink:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Of het was geen o-pce, of er zat wat anders door. Want laten testen was nog geen optie destijds toch? Allemaal factoren die mee spelen. Denk dat tolerantie juist wel een grote speelt want @MDMAZING had precies hetzelfde toch.

In ieder geval een stofje wat niet voor iedereen is weggelegd.
Klik om te vergroten...
Nogmaals, ik heb de werking toch gewoon meegekregen wat heeft dat met tolerantie te maken? @MDMAZING heeft de hele werking niet gehad. Ik wel. Moet iedereen elke drugs maar leuk vinden? Nee toch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."