#1
5
Vorige keer 2,5
Vorige keer 2,5
Vreemd, dat zou wel voldoende moeten zijn. Zal wel per persoon verschillen dan.5
Vorige keer 2,5
5
Vorige keer 2,5
Vreemd, dat zou wel voldoende moeten zijn. Zal wel per persoon verschillen dan.
De dosering komt ook vrij nauw met aMT. Ik dacht dat rond de 40-50 milligram de sweetspot was. Daaronder zou er niet zoveel gebeuren, en met een hogere dosis hebben mensen al snel last van veel misselijkheid en hoofdpijn. En da's toch net niet zo lekker als je er 18 uur lang mee moet blijven zitten.Zou best kunnen maar zoals @Neo-Shulginist al aangaf zit er een flinke dieet handleiding aan dit spul en misschien had er ook iets ban tolerantie mee te maken ik heb geen idee
Ik dacht dat rond de 40-50 milligram de sweetspot was
Ik heb 1 keer DOC gebruikt, en dat was meteen de 1e keer acid voor mij (we waren ervan uitgegaan dat het LSD was).Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met één of beide van de drugs DOC (2,5-Dimethoxy-4-chloroamphetamine) en/of AMT (alpha-Methyltryptamine). Ik heb best wel wat tripervaringen met 2c's, paddo's en truffels, (1-P)LSD tot 300 mcg, en ik was benieuwd of één van deze twee drugs geschikt zijn voor een zomer fietstocht/wandeling. Ik kan DOC pellets krijgen van 2,5 mg en AMT pellets van 25 mg. Het is duidelijk dat beide drugs erg lang doorwerken en ze flink sterk kunnen zijn. Er is best wat informatie online te vinden maar ik was benieuwd of iemand hier mij wat kan vertellen en/of ervaringen/advies wilt geven.
Eigenlijk meer wat voor soort trip ik kan verwachten. Lijkt het veel op LSD of is het enigszins stuurbaar zoals 2C-B? Is er veel dissociatie aanwezig?Is er iets dat je specifiek wil weten?
Lijkt idd wel veel op LSD maar met zijn eigen unieke visuals. Alles lijkt alsof het in de magnetron heeft gezeten, warm en smelterig. De eerste paar uur had ik wel overdreven veel energie en ik kon het maar niet kwijt. Ook enorm misselijk. Mijn eerste keer wou ik naar de wc om over te kunnen geven maar ik kon zelfs niet opstaan, zo erg was het. Denk dat het drie uur geduurd heeft toen voordat die misselijkheid weg trok. Misschien helpt een kopje gemberthee hierbij? Zonder benzos val je ook gewoon niet in slaap. Heb ook heel eng gedroomd toen dit uiteindelijk wel lukte.Eigenlijk meer wat voor soort trip ik kan verwachten. Lijkt het veel op LSD of is het enigszins stuurbaar zoals 2C-B? Is er veel dissociatie aanwezig?

Klopt, ik had een topic gemaakt waarin ik vroeg naar verschillende tryptamines. Nu is mijn besluit tussen DOC (geen tryptamine) en AMT gekomen.Had je niet laatst al een topic over aMT gemaakt? Volgens mij had ik daar al geantwoord.
DOC is top, alleen beetje lastig in te plannen. Leuke visuals en diepgaande trip.
Geen idee, maar 4 is denk ik wel wat te hoog. Dus ik zou idd wat lager doseren.Klopt, ik had een topic gemaakt waarin ik vroeg naar verschillende tryptamines. Nu is mijn besluit tussen DOC (geen tryptamine) en AMT gekomen.
@Snuffelaar denk je dat 2,5 DOC dan een goede begindosis is?
Ik had 2,5 genomen en dat was best een aardige dosis vond ik toen. Bij tripreports over 4 milligram lees ik veel misselijkheid inderdaad. Dus ik zou het tussen de 2 en 3,5 mg in houden. De regel is dat je met nieuwe middelen nooit gelijk een hoge dosis moet nemen dus 2,5 is een topbegin lijkt me.Klopt, ik had een topic gemaakt waarin ik vroeg naar verschillende tryptamines. Nu is mijn besluit tussen DOC (geen tryptamine) en AMT gekomen.
@Snuffelaar denk je dat 2,5 DOC dan een goede begindosis is?
Dat lijkt me een hoop gedoe. Als het op zichzelf al niet een heel interessant tripmiddel is ga ik ook niet een week tyramine-vasten.Ook is aMT een MAOI, wat betekent dat je een week van te voren een speciaal tyramine-arm dieet moet volgen (geen vlees, vis, kaas, gerookte of gefermenteerde producten zoals tofu of zuurkool of rookworst).
Geen idee, maar 4 is denk ik wel wat te hoog. Dus ik zou idd wat lager doseren.
Denk dat ik gewoon maar 2,5 mg pellets in ga slaan. Wanneer ik ze ga gebruiken weet ik nog niet, maar zoals ik zei wordt het dus de zomer. Het lijkt me niks om voor zo'n lange tijd thuis te moeten blijven. Dat vond ik bij LSD zelfs een beetje vervelend worden na 6 uur.Ik had 2,5 genomen en dat was best een aardige dosis vond ik toen. Bij tripreports over 4 milligram lees ik veel misselijkheid inderdaad. Dus ik zou het tussen de 2 en 3,5 mg in houden. De regel is dat je met nieuwe middelen nooit gelijk een hoge dosis moet nemen dus 2,5 is een topbegin lijkt me.
Overigens vraag ik me ook af of tussen de 2,5 en 5mg doseren met pellets wel mogelijk is. Pellets breken lijkt mij vrij nutteloos met zo weinig milligrammen. Het kan nooit evenredig verspreid zitten over de pellets om tussen die twee te doseren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."