Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDOC en AMT advies en ervaringen

DOC en AMT advies en ervaringen

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
AMT verdiend nog een tweede kans aangezien die niet veel bij mij deed
Klik om te vergroten...

Zou ik zeker doen, aMT is echt een magistraal goedje. Misschien was de batch van wat mindere kwaliteit? In mijn ervaring was een mespuntje al genoeg voor bijna een volle dag dansen, springen en tijdreizen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
n8wachT zei:
Zou ik zeker doen, aMT is echt een magistraal goedje. Misschien was de batch van wat mindere kwaliteit? In mijn ervaring was een mespuntje al genoeg voor bijna een volle dag dansen, springen en tijdreizen.
Klik om te vergroten...
Zou best kunnen maar zoals @Neo-Shulginist al aangaf zit er een flinke dieet handleiding aan dit spul en misschien had er ook iets ban tolerantie mee te maken ik heb geen idee
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Zou best kunnen maar zoals @Neo-Shulginist al aangaf zit er een flinke dieet handleiding aan dit spul
Klik om te vergroten...

Ik moet zeggen dat ik geen tyramine-arm menu gevolgd heb alvorens de aMT avonturen. Kan ongetwijfeld het effect bevorderen, maar was naar mijn gevoel al potent genoeg. Herken wel de misselijkheid en bodyload... met name als de werking op begint te komen kan je er even goed ziek van worden, met kortstondig overgeven tot gevolg. Beetje zoals je dat met mdma ook kan overkomen. Als je er eenmaal aan over hebt gegeven is het ziek zijn ook weer na 5-10 minuten als sneeuw voor de zon verdwenen, en lijkt het of een v2.0 van de trip is begonnen :upsidedown:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
n8wachT zei:
Ik moet zeggen dat ik geen tyramine-arm menu gevolgd heb alvorens de aMT avonturen. Kan ongetwijfeld het effect bevorderen, maar was naar mijn gevoel al potent genoeg. Herken wel de misselijkheid en bodyload... met name als de werking op begint te komen kan je er even goed ziek van worden, met kortstondig overgeven tot gevolg. Beetje zoals je dat met mdma ook kan overkomen. Als je er eenmaal aan over hebt gegeven is het ziek zijn ook weer na 5-10 minuten als sneeuw voor de zon verdwenen, en lijkt het of een v2.0 van de trip is begonnen :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Toch maar weer eens aanschaffen dan
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik heb inmiddels ervaring opgedaan met beiden (amt en doc) maar AMT verdiend nog een tweede kans aangezien die niet veel bij mij deed. DOC vind ik verder ook niet heel interessant. Het is een beetje slappe lsd maar dan zonder diepgang.
Klik om te vergroten...
Zo heb ik DOC toch niet ervaren, hoeveel had je genomen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
5
Vorige keer 2,5
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
5
Vorige keer 2,5
Klik om te vergroten...
Vreemd, dat zou wel voldoende moeten zijn. Zal wel per persoon verschillen dan.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
5
Vorige keer 2,5
Klik om te vergroten...

KlaasVaak zei:
Vreemd, dat zou wel voldoende moeten zijn. Zal wel per persoon verschillen dan.
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet, DOC is toch wel een behoorlijk potent goedje. Het kan misschien ook kwalitatief iets minder in orde geweest zijn. Het is vaak ook te vinden in veel van de research chemical webshops, en heb echt m'en twijfels bij sommigen in hoeverre het dan wel/geen DOC is.

2,5-3mg moet echt genoeg zijn om je behoorlijk diep te laten gaan, en dan ook nog eens voor 12-24 uur (inclusief comedown en na-effecten).

Spontaan weer zin in nu trouwens, alweer een tijdje geleden 🧑‍🚀
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een keer 1,5 mg DOC gehad, dat was te weinig. Ik was een beetje schijterig! Dus lager dan 2mg hoeft niemand te gaan, als je een volwaardige trip wil.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Zou best kunnen maar zoals @Neo-Shulginist al aangaf zit er een flinke dieet handleiding aan dit spul en misschien had er ook iets ban tolerantie mee te maken ik heb geen idee
Klik om te vergroten...
De dosering komt ook vrij nauw met aMT. Ik dacht dat rond de 40-50 milligram de sweetspot was. Daaronder zou er niet zoveel gebeuren, en met een hogere dosis hebben mensen al snel last van veel misselijkheid en hoofdpijn. En da's toch net niet zo lekker als je er 18 uur lang mee moet blijven zitten.

Ken Kesey noemde aMT ook wel de 'rolls royce of the psychedelics'. Daarmee bedoelde hij dat het een zachte rit is die je rustig op weg brengt richting het einde. Verwacht dus ook niet te veel. aMT is meer een sederend en entactogeen dan andere psychedelica.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."