Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums10g zogenaamde 3mmc

10g zogenaamde 3mmc

72 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 10g in een avond op, het is me prima bevallen (als elke 3mmc binge). Ben alleen benieuwd of ik dinsdag dip moet verwachten.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je weerstand is al binder door het gebruik , de kans dat je een griepje of verkoudheid krijgt ligt wel op de hoek te loeren

nog wat bedoel je met je post ?
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Midweek flu betekent dat je na mdma gebruik wat minder voelt. Tuesday blues is een andere naam ervoor. Of dinsdag dip.
Ik heb eerder 5g 3mmc op en had geen last van (effecten waren ook lekkerder) vandaar de vraag.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus je hebt 10g 3mmc op in 1 week en het is je niet goed bevallen?


Makes sense to me.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
cutepool zei:
Ik heb 10g in een avond op, het is me prima bevallen (als elke 3mmc binge). Ben alleen benieuwd of ik dinsdag dip moet verwachten.
Klik om te vergroten...
Denk het wel dan 😅al hoop ik voor je van niet.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik hoop het ook. Ik sport wel en heb wat supplementen maar ja, we zien het dus wel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met 10 gram door de neus/keel zou ik me nu al hondsberoerd voelen, niet dinsdag pas. Wat een ellende. Hoe voel je je nu?
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moe :/ te weinig geslapen. Verder prima.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
cutepool zei:
Ik heb 10g in een avond op, het is me prima bevallen (als elke 3mmc binge). Ben alleen benieuwd of ik dinsdag dip moet verwachten.
Klik om te vergroten...
Ik heb persoonlijk weinig ervaring met 3mmc, dus corrigeeer me als ik ernaast zit, maar volgens mij is 10 gram 3-mmc op 1 avond een bizar hoge, potentieel gevaarlijke dosering. Lijkt me wel goed om de anonieme meelezers van het forum erop te attenderen dat dit geen normale doseringen zijn.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Ik heb persoonlijk weinig ervaring met 3mmc, dus corrigeeer me als ik ernaast zit, maar volgens mij is 10 gram 3-mmc op 1 avond een bizar hoge, potentieel gevaarlijke dosering. Lijkt me wel goed om de anonieme meelezers van het forum erop te attenderen dat dit geen normale doseringen zijn.
Klik om te vergroten...
10g op een avond is niet mogelijk. No way.
@Zeelanddude zal me hier wel bijstaan vermoed ik.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eik zei:
Ik heb persoonlijk weinig ervaring met 3mmc, dus corrigeeer me als ik ernaast zit, maar volgens mij is 10 gram 3-mmc op 1 avond een bizar hoge, potentieel gevaarlijke dosering. Lijkt me wel goed om de anonieme meelezers van het forum erop te attenderen dat dit geen normale doseringen zijn.
Klik om te vergroten...
Zaterdag om 18 begonnen, zondag om 14 laatste restjes opgesnoven.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
10g op een avond is niet mogelijk. No way.
@Zeelanddude zal me hier wel bijstaan vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Thanks. Ik wil zelf geen harde uitspraken doen over een middel waar ik geen eigen ervaring mee heb. Maar bij echt gevaarlijke doseringen vind ik het wel belangrijk dat er ook wat 'tegengas' is. Ik zou mensen die willen experimenteren met 3-mmc op dit forum niet het idee willen geven dat 10 gram op een avond verantwoord gebruik is.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eik zei:
Thanks. Ik wil zelf geen harde uitspraken doen over een middel waar ik geen eigen ervaring mee heb. Maar bij echt gevaarlijke doseringen vind ik het wel belangrijk dat er ook wat 'tegengas' is. Ik zou mensen die willen experimenteren met 3-mmc op dit forum het idee krijgen dat 10 gram op een avond verantwoord gebruik is.
Klik om te vergroten...
Zonder tolerantie zal het <500mg zijn.
Met tolerantie rond een gram.
Met heel veel tolerantie misschien 2,5/3gr op 24u.

Maar 10g in 20u is onmogelijk. Al zeker aangezien OP dan ook geen enkele bijwerking vertoont. 🤦‍♂️
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou ja, het is super stupid 🤷🏼‍♂️ ik adviseer om.niet meer dan 1g per persoon doen. Of beter helemaal niet.
@CuriousExplorer
Ik al meerdere malen 5g op een avond genomen (8-9h tijd) en ik heb nu ook etizolam gebruikt. Naast gebruiken eet ik en drink wel netjes, geen alcohol, geen sigaretten.
Ik ben zelf verbaasd hoe goed ik me voel, vandaar de vraag hier.

Wat ik wel moet melden is dat opgeven moment kon ik lijntjes uit mijn neus schrappen en opnieuw snuiven.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
cutepool zei:
Nou ja, het is super stupid 🤷🏼‍♂️ ik adviseer om.niet meer dan 1g per persoon doen. Of beter helemaal niet.
@CuriousExplorer
Ik al meerdere malen 5g op een avond genomen (8-9h tijd) en ik heb nu ook etizolam gebruikt. Naast gebruiken eet ik en drink wel netjes, geen alcohol, geen sigaretten.
Ik ben zelf verbaasd hoe goed ik me voel, vandaar de vraag hier.
Klik om te vergroten...
Snuif je of slik je?
Als je snuif betekent dit dat je elk uur minstens 500mg snuift. Of elk uur 5 hele dikke lijnen van 100mg/st. ELK uur.
En daar NIKS van negatieve bijwerkingen van hebt?
Ik zeg niet dat je geen 10gr gesnoven kunt hebben deze nacht. Ik zeg wel dat je geen 10gr 3mmc kunt hebben gesnoven. 😂😂😂
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja dat bedoel ik nou - ik denk dat het geen 3mmc maar een andere cathinone is geweest.

Bomb 300mg+300mg gesnoven. Snuif duurt 40minuten ongeveer met daarna wat stimulatie over. Bij echte 3mmc voel ik me lovely en horny nog een uur extra.
Ik weet ook zeker dat ik wat kristallen heb buiten laten vallen (etizolam+"ik heb toch zo veel").

Vanaf zondag ochtend deed ik een lijntje elke 20-30 minuten, fucking groot, niet eens afwegen. Mijn neus was zo verstopt dat ik eerst een klein beetje moest gaan snuiven zodat die open ging heh. Het (cathinone) heeft later zoveel vocht opgenomen dat het niet meer poeder leek maar sneeuw.

Ik voel me nu nog meer moe, af en toe duizelig. Mijn ogen vallen bijna dicht. Als ik iets moet tillen krijg ik koude zweet.
Gelukkig nog maar 2 uur en naar huis.

Oh ja, mijn neus is helemaal naar de klote, droog niet alleen binnen maar ook buiten. Best wel grappig eigenlijk.

Ik denk dat ik zo weinig bijwerkingen had omdat ik letterlijk niks deed - ik zat gewoon te pitten op mijn werk.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
10g op een avond is niet mogelijk. No way.
@Zeelanddude zal me hier wel bijstaan vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Als jij wilt bewijzen dat dat echt kan, kan ik niet anders, als meesnuiven. En dan alsnog redden we dat niet 🤣
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#18
No offense maar zou je niet eens overwegen hulp te zoeken ? :innocent:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
10 GRAM?! 🤡💀

Moet niet gekker worden hier. 200 mg is ruim voldoende, heb zelf nooit hoger gedoseerd dan dat.

Misschien heb je per ongeluk een pak tarwebloem opgesnoven.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
cutepool zei:
Ik heb 10g in een avond op, het is me prima bevallen (als elke 3mmc binge). Ben alleen benieuwd of ik dinsdag dip moet verwachten.
Klik om te vergroten...
Haha wat.
Hoe zelfs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."