#1
Gaan we nog lekker heren?
We zijn allemaal mensen en zo hypocriet als de pest. En diegenen die ontkennen zijn de ergste, haha!Dit is wel typisch @Hardcore_frk , echt mooi om te zien.
Klaar met RC's, maar dan alsnog een hoop opnoemen.
"Ik ben vegetarier maar ik eet wel vis. En af en toe een steak. En soms een hamburger want dat is gewoon lekker".
![]()
Ik heb er nog eentje, vers uit de kantine:Dit is wel typisch @Hardcore_frk , echt mooi om te zien.
Klaar met RC's, maar dan alsnog een hoop opnoemen.
"Ik ben vegetarier maar ik eet wel vis. En af en toe een steak. En soms een hamburger want dat is gewoon lekker".
![]()
Hoe veel had jij in totaal genomen?ik ben op 4fma 36u wakker geweest was een leuke euforie alleen je hebt een redelijke kater als je bijpakt een doorgaat
En, heb je iets van gelezen? Wat vind je?waar lees je dat ? volgens mij is dat van verschillende drugs nog nooit echt bewezen omdat er geen studies worden gedaan
ik weet alelen dat de chloro dingen zoals 4CA echt neurotoxisch waren
OK, maar deze ervaring is dus niet erg geschikt om je conclusie aan te verbinden.. Je ervaring met een 'normale dosis' zal veel van het negatieve of 'te' achterwege laten of veel milder zijn in vergelijking met wat je nu gevoeld hebtEens eens, ik vind het iig niet. Iets te veel waus. 48u na de laatste dosis zat ik nog half hard te gaan op werk _o-
Ik heb net ook 3mmc geboofd, lekker gevoel maar het brandt als de moerHet middel 'toevallig' getest afgelopen dagen. 100 mg en 125 mg +15 uur. (gebooft dus orale dosis zal wat hoger zijn in vergelijking). Nieuw middel voor mij, maar veel ervaring met sero's in deze hoek. Initiele headrush a 3-4 uur piek en daarna ook rap afnemend zonder echt fijne afterglow. Qua effect meer vergelijkbaar met MDMA dan amfetamine, maar dan zonder veel van het bijzondere van die stof. Qua nagevoel typisch 'ik heb een flinke serotanker gebruikt. Nadoseren zal net als bij MDMA snel zinloos worden vanaf bepaald plafond, wat alleen de kater en herstel nog zal bevorderen, zonder gewenst effect. (het pompt al je sero er rap uit en dan is 't op). Deze doseringen deden beide hun werking, verwacht dat dat 't ook wel is zo ongeveer.
Ik vond het persoonlijk weinig bijzonder verder in vergelijking, maar het is bruikbaar, al denk ik niet dat het genoeg speciaals biedt om dan snel m'n eerste keus te zijn
Qua dosering zou ik zeggen (na reactietest)ca 80-100 mg, met nog een optie in de zak om eventueel max nog een keer bij te doseren als het je bevalt als dat je ding is/cq gewend bent met dit soort stoffenm Maar ook zonder prima eerste kennismaking.
in ieder geval geen cravings a la 3MMC iig![]()
ja dat is dan minder.. doe het normaal eigenlijk niet vaak, maar had last van m'n maag en snuiven was geen optie.. vindt het verder best chill eigenlijk, snel werkend, alleen niet even praktisch als je gewoon bezig bent hehIk heb net ook 3mmc geboofd, lekker gevoel maar het brandt als de moer
Had ik ook inderdaad, ookal moet ik zeggen dat met een bom van 200/250 die euforie toch wel 3 uur aan kon houden, redosen verlengde dan alleen nog maar de stimulatie die ik ervoer(ervaarde?.ðŸ˜)Op een bepaald moment is die euforie amper nog merkbaar toch met 3?
Klaar met RC's, maar dan alsnog een hoop opnoemen.Maar ik begin echt een beetje klaar te zijn met de RC's.
Enkel 3-FA, 2C-C en de benzo’s zijn wat mij betreft de moeite waard. En ik snap ook dat dit voor 5-MAPB, 6-APB en LSD- en ketamineanalogen en de tryptamines geldt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."