Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEuforie: 3-mmc vs 4-fma

Euforie: 3-mmc vs 4-fma

49 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankjulliewel heren, dit is nou echt bruikbare informatie, wat ik hieruit opmaak is dat het een euforisch effect heeft maar dat het bijpakken het niet echt waard is.

als ik eenmaal 130/150mg oraal neem verwachten jullie dan een flinke kater of zal dit meevallen?
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Op een bepaald moment is die euforie amper nog merkbaar toch met 3?
Klik om te vergroten...
Had ik ook inderdaad, ookal moet ik zeggen dat met een bom van 200/250 die euforie toch wel 3 uur aan kon houden, redosen verlengde dan alleen nog maar de stimulatie die ik ervoer(ervaarde?.😭)
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wil aan het bovenstaande nog toevoegen dat ik de kater irritant vond met deze stof als hoofdverdachte, dus bij mij is het de prullenbak in gezien de betere alternatieven.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is wel typisch @Hardcore_frk , echt mooi om te zien.
Hardcore_frk zei:
Maar ik begin echt een beetje klaar te zijn met de RC's.
Hardcore_frk zei:
Enkel 3-FA, 2C-C en de benzo’s zijn wat mij betreft de moeite waard. En ik snap ook dat dit voor 5-MAPB, 6-APB en LSD- en ketamineanalogen en de tryptamines geldt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klaar met RC's, maar dan alsnog een hoop opnoemen.

"Ik ben vegetarier maar ik eet wel vis. En af en toe een steak. En soms een hamburger want dat is gewoon lekker".

:tearsofjoy::tearsofjoy:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Dit is wel typisch @Hardcore_frk , echt mooi om te zien.

Klaar met RC's, maar dan alsnog een hoop opnoemen.

"Ik ben vegetarier maar ik eet wel vis. En af en toe een steak. En soms een hamburger want dat is gewoon lekker".

:tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Haha Ja zo Ken ik er ook iemand

“ik ben vegetariër, behalve als mijn man kookt want hij kan zo goed koken”

jaja
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
skunkopaat zei:
Haha Ja zo Ken ik er ook iemand

“ik ben vegetariër, behalve als mijn man kookt want hij kan zo goed koken”

jaja
Klik om te vergroten...
Of de:”ik doe geen drugs, ik drink alleen alchohol en rook af en toe“.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kippenman zei:
Of de:”ik doe geen drugs, ik drink alleen alchohol en rook af en toe“.
Klik om te vergroten...
🤨

Ik drink geen koffie, ik kan echt niet tegen cafeine

drinkt vervolgens thee
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
skunkopaat zei:
🤨

Ik drink geen koffie, ik kan echt niet tegen cafeine

drinkt vervolgens thee
Klik om te vergroten...
Ja maar het cafeïne gehalte in thee vergeleken met koffie is verwaarloosbaar.

Ik ben leuk op feestjes.
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
skunkopaat zei:
🤨

Ik drink geen koffie, ik kan echt niet tegen cafeine

drinkt vervolgens thee
Klik om te vergroten...
hahaha dit doet me allemaal denken aan dit filmpje;

A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ja maar het cafeïne gehalte in thee vergeleken met koffie is verwaarloosbaar.

Ik ben leuk op feestjes.
Klik om te vergroten...
Hmm, 2 tot 5 keer zoveel cafeïne in koffie dan in thee volgens mijn Google-fu skills. Maar een thee glas is dan weer groter. (25 tot 50ml meer) uitgaande van gangbare maten.

verwaarloosbaar zou ik het niet noemen, maar zeker wel minder.

Ik kan ook leuk zijn op feestjes 🤓

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."