#1
mdma en coke snuiven als je echt zo graag een vervanger wilt (ben in een beetje een boze mood)
mdma en coke snuiven als je echt zo graag een vervanger wilt (ben in een beetje een boze mood)
Er komt vast snel een vervanger.
De 3mmc van laatste paar jaar was uberhaupt al een teleurstelling ten opzichte van t geen wat net op te markt was na de ban op 4-mmc.
Voor eens ben ik het met je eens.Dit dus. Velen zeggen wel 3mmc is 3mmc er is geen verschil maar wat er net na de 4mmc ban rondging kan niets aan tippen van de laatste jaren. Die euforie en rush van 1 snuif, kon je nu met de dikste lijnen nog niet bereiken.
Na zdrowie en kurwa, meer heb je niet nodig om Polen zonder kleerscheuren te overleven.Ohja die kende ik ook 😁
Kurwa is t enige Poolse woord wat ik ken ! 🤣🤣@Aron Kurwa777 , even offtopic.
Ben je Pools?
Ik zou zeggen “op gezondheid”, of zoals de Polen dat zo mooi kunnen zeggen:Kurwa is t enige Poolse woord wat ik ken ! 🤣🤣
Ohja die kende ik ook 😁Ik zou zeggen “op gezondheid”, of zoals de Polen dat zo mooi kunnen zeggen:
“na zdrowie” 🍷
Kurwa is t enige Poolse woord wat ik ken ! 🤣🤣
Dzien dobry is ook belangrijk!Ik zou zeggen “op gezondheid”, of zoals de Polen dat zo mooi kunnen zeggen:
“na zdrowie” 🍷
Heb het een jaar geleden geproefd.Ik weet niet welke clown 3-cmc heeft verzonnen maar het komt niet eens in de buurt van 3-mmc. In mijn ervaring zijn chloor en fluor drugs meestal een verslechtering, en 3-mmc is op zichzelf al vrij waardeloos, dus als je naar een vervanging zoekt kom je altijd bedrogen uit.

Elke drugs is toxisch, dat is een beetje het idee achter drugs, en volgens mij is 4-chlooramfetamine niet per se meer neurotoxisch dan broom of fluor of methyl speed ofzoHeb het een jaar geleden geproefd.
De amfetamine analoog hiervan is 4-CA, wat een enorm schadelijke neurotoxin is.
Bekijk bijlage 31999
Is er nog 4mmc te verkrijgen? Zoveel beter of 3mmc?Dit dus. Velen zeggen wel 3mmc is 3mmc er is geen verschil maar wat er net na de 4mmc ban rondging kan niets aan tippen van de laatste jaren. Die euforie en rush van 1 snuif, kon je nu met de dikste lijnen nog niet bereiken.
Is er nog 4mmc te verkrijgen? Zoveel beter of 3mmc?
Oh ja en dobra ken ik ook haha!Dzien dobry is ook belangrijk!
Ik heb vroeger een periode met veel Poolse collega’s moeten werken en leerde als eerste dit woord: duza dupa!
Betekend dikke reet… 😂😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."