Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc is een teleurstelling

3cmc is een teleurstelling

65 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mdma en coke snuiven als je echt zo graag een vervanger wilt (ben in een beetje een boze mood)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aron Kurwa777 zei:
mdma en coke snuiven als je echt zo graag een vervanger wilt (ben in een beetje een boze mood)
Klik om te vergroten...

Als je MDMA neemt en snuift coke dan verkloot de coke helemaal dat gevoel van MDMA. Beiden appart. Jazeker!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Aron Kurwa777 , even offtopic.
Ben je Pools?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De 3mmc van laatste paar jaar was uberhaupt al een teleurstelling ten opzichte van t geen wat net op te markt was na de ban op 4-mmc.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Er komt vast snel een vervanger.
Klik om te vergroten...

RC shops die 3-CMC aanprijzen als vervanger van 3-MMC, en de pers die het trouw overneemt.:tearsofjoy:
Wij van WC eend adviseren WC eend. Koop dan.
Even snel iets nieuws in elkaar toveren wat exact dezelfde werking heeft is zo gebeurd, want dat stond op facebook zei mijn buurvrouw, en John de Mol en Ali B. zijn steenrijk geworden door de lullo-coin. dus stap nu ook in!
Boerenlullen dorpscouranten die deze info klakkeloos overnemen, ga je schamen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hebbenzekezine? zei:
De 3mmc van laatste paar jaar was uberhaupt al een teleurstelling ten opzichte van t geen wat net op te markt was na de ban op 4-mmc.
Klik om te vergroten...

Dit dus. Velen zeggen wel 3mmc is 3mmc er is geen verschil maar wat er net na de 4mmc ban rondging kan niets aan tippen van de laatste jaren. Die euforie en rush van 1 snuif, kon je nu met de dikste lijnen nog niet bereiken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
Dit dus. Velen zeggen wel 3mmc is 3mmc er is geen verschil maar wat er net na de 4mmc ban rondging kan niets aan tippen van de laatste jaren. Die euforie en rush van 1 snuif, kon je nu met de dikste lijnen nog niet bereiken.
Klik om te vergroten...
Voor eens ben ik het met je eens.
Kidding he makker 😄
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Knuffelpanda zei:
Ohja die kende ik ook 😁
Klik om te vergroten...
Na zdrowie en kurwa, meer heb je niet nodig om Polen zonder kleerscheuren te overleven.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#9
af en toe ben ik een impulsieve slappe zak, lekker makkelijk, verstand op nul, klikkerdeklik Ideal , hoppa.
Daar gaan we weer...dat is nu ein-de-lijk voorbij.
Was ook veel te makkelijk. meestal 5 minuten later al weer spijt en regelmatig zijn er ongeopende envelopjes linea recta de plee ingegaan.
Of het welbekende 'nou vooruit maar dit is dan de laatste keer'

Vanuit mijn veilige, luie stoel met 1 click was mijn valkuil.
3M, het enige wat nog een beetje in de buurt kwam bij mijn trek.
Die optie is nu weg en dat geeft me meteen rust.
Af en toe een lurkje van de stoomboot voor een shotje Heizenberg+nicotine.
Gepaste trots, ook die regelmatige 12 euro voor een zilver die nu is weggevallen voelt als goud,
Biertje koud in de koelkast ,weer net als lang geleden. om te vieren dat het weekend is.
Ik kijk in de spiegel er hangt een oude aap rond mijn nek , half op m'n rug.
Wat een taai beest.
Ik bedwelm hem met een mix van chem/candy en veel rook.
maar het is allemaal nep. zelfs de rook verdampt voor hij het doorheeft.
Nog een klein beetje Nicotine; Hij heeft niet door dat het steeds minder wordt.
kut-aap.



' De deal '

Dat moment dat je die dealer ontmoet.
met een smile op z'n gezicht noemt hij je mattie.
en hij kijkt je aan.
Maar hij lacht je niet toe, en het geen vriend.
Het enige oprechte aan hem is die smile.
Het is geen junk die z'n verslaving bekostigd.
Geen schulden, gewoon lui
Hij wil veel en snel
Denkt in labels
zonder eigen visie
kijkt op je neer
en ziet daardoor niet hoe laag
hij zelf staat.

Geen cent gun ik jullie, dus geen optie. mooi, bedankt.

Voor mijn beeldvorming wil Ik wil alle dealers bedanken die ik in mijn latere leven ben tegengekomen.
Bedankt ratten, en ik bedank ook bij deze jullie ouders.
Sorry 2% sympathieke dealers, maar de 98% heeft het voorgoed verpest.
Woensel, kanaleneiland, 013-noord, westrand enz. enz. bedankt. zonder jullie was ik nu slechter af.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
@Aron Kurwa777 , even offtopic.
Ben je Pools?
Klik om te vergroten...
Kurwa is t enige Poolse woord wat ik ken ! 🤣🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Knuffelpanda zei:
Kurwa is t enige Poolse woord wat ik ken ! 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen “op gezondheid”, of zoals de Polen dat zo mooi kunnen zeggen:

“na zdrowie” 🍷
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Ik zou zeggen “op gezondheid”, of zoals de Polen dat zo mooi kunnen zeggen:

“na zdrowie” 🍷
Klik om te vergroten...
Ohja die kende ik ook 😁
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Knuffelpanda zei:
Kurwa is t enige Poolse woord wat ik ken ! 🤣🤣
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Ik zou zeggen “op gezondheid”, of zoals de Polen dat zo mooi kunnen zeggen:

“na zdrowie” 🍷
Klik om te vergroten...
Dzien dobry is ook belangrijk!
Ik heb vroeger een periode met veel Poolse collega’s moeten werken en leerde als eerste dit woord: duza dupa!
Betekend dikke reet… 😂😂
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik weet niet welke clown 3-cmc heeft verzonnen maar het komt niet eens in de buurt van 3-mmc. In mijn ervaring zijn chloor en fluor drugs meestal een verslechtering, en 3-mmc is op zichzelf al vrij waardeloos, dus als je naar een vervanging zoekt kom je altijd bedrogen uit.
Klik om te vergroten...
Heb het een jaar geleden geproefd.
De amfetamine analoog hiervan is 4-CA, wat een enorm schadelijke neurotoxin is.


B3DC8C8B-615A-4F0E-B6A7-D82611778149.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Heb het een jaar geleden geproefd.
De amfetamine analoog hiervan is 4-CA, wat een enorm schadelijke neurotoxin is.


Bekijk bijlage 31999
Klik om te vergroten...
Elke drugs is toxisch, dat is een beetje het idee achter drugs, en volgens mij is 4-chlooramfetamine niet per se meer neurotoxisch dan broom of fluor of methyl speed ofzo
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Elke drugs is toxisch, dat is een beetje het idee achter drugs, en volgens mij is 4-chlooramfetamine niet per se meer neurotoxisch dan broom of fluor of methyl speed ofzo
Klik om te vergroten...
506EE5E9-A026-48B7-A769-7F5036D66B30.png

90CD2F92-1BA1-44EA-AB25-2E7D9D41A130.png
T
TommyboykeLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Dit dus. Velen zeggen wel 3mmc is 3mmc er is geen verschil maar wat er net na de 4mmc ban rondging kan niets aan tippen van de laatste jaren. Die euforie en rush van 1 snuif, kon je nu met de dikste lijnen nog niet bereiken.
Klik om te vergroten...
Is er nog 4mmc te verkrijgen? Zoveel beter of 3mmc?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tommyboyke zei:
Is er nog 4mmc te verkrijgen? Zoveel beter of 3mmc?
Klik om te vergroten...

4mmc is heel moeilijk te verkrijgen. Zeker weten dat het beter was. Euforie en rush veel sterker.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Dzien dobry is ook belangrijk!
Ik heb vroeger een periode met veel Poolse collega’s moeten werken en leerde als eerste dit woord: duza dupa!
Betekend dikke reet… 😂😂
Klik om te vergroten...
Oh ja en dobra ken ik ook haha!
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon 4mmc nemen, via de gebruikelijke kanalen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."