Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc is een teleurstelling

3cmc is een teleurstelling

65 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
En ?
Klik om te vergroten...
lekker t lijkt op 3-mmc wat mij betreft
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Als ervaringdeskundige van dit spul, welke dosis en ingang raad jij aan?
Klik om te vergroten...
150 mg rectaal is pré ( probeer dit en ik zie een andere mening tegemoet)
Indien niet gewenst 150 mg nasaal in een go.

Probeer dit eens en report back!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je echt iets gelijkaardig wil ga dan voor 3-mma (3-methylmethamfetamine, niet methoxy). Best wel duur hoor voor wat het te bieden heeft maar ik zal nog wat experimenteren met hogere doseringen. Nu zit ik op 100mg nasaal en het was niet slecht.

2695AAE3-E74A-46C3-B348-2EE6ABA7435B.png
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
vader zei:
af en toe ben ik een impulsieve slappe zak, lekker makkelijk, verstand op nul, klikkerdeklik Ideal , hoppa.
Daar gaan we weer...dat is nu ein-de-lijk voorbij.
Was ook veel te makkelijk. meestal 5 minuten later al weer spijt en regelmatig zijn er ongeopende envelopjes linea recta de plee ingegaan.
Of het welbekende 'nou vooruit maar dit is dan de laatste keer'

Vanuit mijn veilige, luie stoel met 1 click was mijn valkuil.
3M, het enige wat nog een beetje in de buurt kwam bij mijn trek.
Die optie is nu weg en dat geeft me meteen rust.
Af en toe een lurkje van de stoomboot voor een shotje Heizenberg+nicotine.
Gepaste trots, ook die regelmatige 12 euro voor een zilver die nu is weggevallen voelt als goud,
Biertje koud in de koelkast ,weer net als lang geleden. om te vieren dat het weekend is.
Ik kijk in de spiegel er hangt een oude aap rond mijn nek , half op m'n rug.
Wat een taai beest.
Ik bedwelm hem met een mix van chem/candy en veel rook.
maar het is allemaal nep. zelfs de rook verdampt voor hij het doorheeft.
Nog een klein beetje Nicotine; Hij heeft niet door dat het steeds minder wordt.
kut-aap.



' De deal '

Dat moment dat je die dealer ontmoet.
met een smile op z'n gezicht noemt hij je mattie.
en hij kijkt je aan.
Maar hij lacht je niet toe, en het geen vriend.
Het enige oprechte aan hem is die smile.
Het is geen junk die z'n verslaving bekostigd.
Geen schulden, gewoon lui
Hij wil veel en snel
Denkt in labels
zonder eigen visie
kijkt op je neer
en ziet daardoor niet hoe laag
hij zelf staat.

Geen cent gun ik jullie, dus geen optie. mooi, bedankt.

Voor mijn beeldvorming wil Ik wil alle dealers bedanken die ik in mijn latere leven ben tegengekomen.
Bedankt ratten, en ik bedank ook bij deze jullie ouders.
Sorry 2% sympathieke dealers, maar de 98% heeft het voorgoed verpest.
Woensel, kanaleneiland, 013-noord, westrand enz. enz. bedankt. zonder jullie was ik nu slechter af.
Klik om te vergroten...
Volgens mij zit je ergens mee🤣
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
MvRR2020 zei:
Naja verse pep brand al wel vrij erg, heb het mij nog nooit erger voorgesteld dan dat om eerlijk te zijn hahah
Klik om te vergroten...
Moet je 3-FPM eens snuiven.
Heel lekkere drug maar duivels om te snuffelen. Moet er letterlijk van huilen.

Wel heel lekkere stimulatie en hoge focus. Vindt het iets lekkerder dan speed.

72BB0359-C0DB-4714-8509-5042F015AD68.png
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
3-cmc is een van de meest Euforische cats.... Hoger doseren en ROA veranderen en ik verzeker je dat het 3-mmc verpluvert.
Klik om te vergroten...
Nou ik heb heb bijna 500 mg gedropt in een bom na uur was het uitgewerkt en werd er alleen maar nerveus van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."