Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc is een teleurstelling

3cmc is een teleurstelling

65 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
3-cmc is een van de meest Euforische cats.... Hoger doseren en ROA veranderen en ik verzeker je dat het 3-mmc verpluvert.
Klik om te vergroten...

Als ervaringdeskundige van dit spul, welke dosis en ingang raad jij aan?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Apotheker zei:
Nooit bewezen en vergezocht.... Heb net zoveel tegen bewijs gelezen dus verre weg van bewezen.
Klik om te vergroten...
Zo lekker spul is het ook niet om het risico aan te gaan.
V
Vriendje_StokvisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Knuffelpanda zei:
net een lijn gesnoven 3cmc
Klik om te vergroten...
Brand het erger als pep, of minder erg😜
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
MvRR2020 zei:
Brand het erger als pep, of minder erg😜
Klik om te vergroten...
nooit pep gehad maar t ging wel
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
MvRR2020 zei:
Brand het erger als pep, of minder erg😜
Klik om te vergroten...
Ja
V
Vriendje_StokvisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Ja
Klik om te vergroten...
Naja verse pep brand al wel vrij erg, heb het mij nog nooit erger voorgesteld dan dat om eerlijk te zijn hahah
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
En ?
Klik om te vergroten...
lekker t lijkt op 3-mmc wat mij betreft
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Als ervaringdeskundige van dit spul, welke dosis en ingang raad jij aan?
Klik om te vergroten...
150 mg rectaal is prΓ© ( probeer dit en ik zie een andere mening tegemoet)
Indien niet gewenst 150 mg nasaal in een go.

Probeer dit eens en report back!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je echt iets gelijkaardig wil ga dan voor 3-mma (3-methylmethamfetamine, niet methoxy). Best wel duur hoor voor wat het te bieden heeft maar ik zal nog wat experimenteren met hogere doseringen. Nu zit ik op 100mg nasaal en het was niet slecht.

2695AAE3-E74A-46C3-B348-2EE6ABA7435B.png
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
vader zei:
af en toe ben ik een impulsieve slappe zak, lekker makkelijk, verstand op nul, klikkerdeklik Ideal , hoppa.
Daar gaan we weer...dat is nu ein-de-lijk voorbij.
Was ook veel te makkelijk. meestal 5 minuten later al weer spijt en regelmatig zijn er ongeopende envelopjes linea recta de plee ingegaan.
Of het welbekende 'nou vooruit maar dit is dan de laatste keer'

Vanuit mijn veilige, luie stoel met 1 click was mijn valkuil.
3M, het enige wat nog een beetje in de buurt kwam bij mijn trek.
Die optie is nu weg en dat geeft me meteen rust.
Af en toe een lurkje van de stoomboot voor een shotje Heizenberg+nicotine.
Gepaste trots, ook die regelmatige 12 euro voor een zilver die nu is weggevallen voelt als goud,
Biertje koud in de koelkast ,weer net als lang geleden. om te vieren dat het weekend is.
Ik kijk in de spiegel er hangt een oude aap rond mijn nek , half op m'n rug.
Wat een taai beest.
Ik bedwelm hem met een mix van chem/candy en veel rook.
maar het is allemaal nep. zelfs de rook verdampt voor hij het doorheeft.
Nog een klein beetje Nicotine; Hij heeft niet door dat het steeds minder wordt.
kut-aap.



' De deal '

Dat moment dat je die dealer ontmoet.
met een smile op z'n gezicht noemt hij je mattie.
en hij kijkt je aan.
Maar hij lacht je niet toe, en het geen vriend.
Het enige oprechte aan hem is die smile.
Het is geen junk die z'n verslaving bekostigd.
Geen schulden, gewoon lui
Hij wil veel en snel
Denkt in labels
zonder eigen visie
kijkt op je neer
en ziet daardoor niet hoe laag
hij zelf staat.

Geen cent gun ik jullie, dus geen optie. mooi, bedankt.

Voor mijn beeldvorming wil Ik wil alle dealers bedanken die ik in mijn latere leven ben tegengekomen.
Bedankt ratten, en ik bedank ook bij deze jullie ouders.
Sorry 2% sympathieke dealers, maar de 98% heeft het voorgoed verpest.
Woensel, kanaleneiland, 013-noord, westrand enz. enz. bedankt. zonder jullie was ik nu slechter af.
Klik om te vergroten...
Volgens mij zit je ergens mee🀣
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
MvRR2020 zei:
Naja verse pep brand al wel vrij erg, heb het mij nog nooit erger voorgesteld dan dat om eerlijk te zijn hahah
Klik om te vergroten...
Moet je 3-FPM eens snuiven.
Heel lekkere drug maar duivels om te snuffelen. Moet er letterlijk van huilen.

Wel heel lekkere stimulatie en hoge focus. Vindt het iets lekkerder dan speed.

72BB0359-C0DB-4714-8509-5042F015AD68.png
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
3-cmc is een van de meest Euforische cats.... Hoger doseren en ROA veranderen en ik verzeker je dat het 3-mmc verpluvert.
Klik om te vergroten...
Nou ik heb heb bijna 500 mg gedropt in een bom na uur was het uitgewerkt en werd er alleen maar nerveus van
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
150 mg rectaal is prΓ© ( probeer dit en ik zie een andere mening tegemoet)
Indien niet gewenst 150 mg nasaal in een go.

Probeer dit eens en report back!
Klik om te vergroten...
net 150 mg lijn in neus gepropt oef das nog best proppen haha!
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
Nou ik heb heb bijna 500 mg gedropt in een bom na uur was het uitgewerkt en werd er alleen maar nerveus van
Klik om te vergroten...
Bommen is ook waardeloos tbh... Is uitgewerkt voordat het echt inslaat
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
150 mg rectaal is prΓ© ( probeer dit en ik zie een andere mening tegemoet)
Indien niet gewenst 150 mg nasaal in een go.

Probeer dit eens en report back!
Klik om te vergroten...

Rectaal zal het hem niet worden, 150mg nasaal is een stevige lijn tho. Als het op mijn weg komt kan dat wel eens proberen.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Heb het een jaar geleden geproefd.
De amfetamine analoog hiervan is 4-CA, wat een enorm schadelijke neurotoxin is.


Bekijk bijlage 31999
Klik om te vergroten...
Snuffelaar zei:
Heb het een jaar geleden geproefd.
De amfetamine analoog hiervan is 4-CA, wat een enorm schadelijke neurotoxin is.


Bekijk bijlage 31999
Klik om te vergroten...
Wow, best link dat dit dan als "vervanger " zo klakkeloos wordt genoemd als 3 MMC.
Ik vond het koud, kil, niets vrolijks aan, eerder angstig opgegaagde emotie. Niet alleen om dat "gevaarlijk ",stukje, maar ook voor de depressievere mensen die van af en toe 3 mmc een leuke happy avond hadden...

Kan per persoon wel schelen qua ervaring, maar ik was er down van, apatisch haast, wilde niets doen, geen mensen zien , en geen serie of programma boeide me, ik was meer bezig me te kalmeren onder mijn zwaarte deken en luisterboek aan gezet tot het zwarte gevoel weg zakte . Voor mij nooit weer , en nu dus wel echt de rest weg gegooid. Dan maar soms een oxy extra en oxazepam, wil ik wat dromerig bank hangen .. wordt nog vergoed ook. Alleen pept t me niet op. En geeft niet echt een rush meer na 13 jaar ziek zijn. 3 mmc wel. ... we zullen zien wat men , jullie, reddit etc gaat aangeven als vervanger over een tijdje.

Nu lekker slapen. πŸ˜‡πŸ˜²πŸ₯±πŸ˜΄πŸ˜΄πŸ˜΄πŸ˜΄
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kittekatty zei:
Wow, best link dat dit dan als "vervanger " zo klakkeloos wordt genoemd als 3 MMC.
Ik vond het koud, kil, niets vrolijks aan, eerder angstig opgegaagde emotie. Niet alleen om dat "gevaarlijk ",stukje, maar ook voor de depressievere mensen die van af en toe 3 mmc een leuke happy avond hadden...

Kan per persoon wel schelen qua ervaring, maar ik was er down van, apatisch haast, wilde niets doen, geen mensen zien , en geen serie of programma boeide me, ik was meer bezig me te kalmeren onder mijn zwaarte deken en luisterboek aan gezet tot het zwarte gevoel weg zakte . Voor mij nooit weer , en nu dus wel echt de rest weg gegooid. Dan maar soms een oxy extra en oxazepam, wil ik wat dromerig bank hangen .. wordt nog vergoed ook. Alleen pept t me niet op. En geeft niet echt een rush meer na 13 jaar ziek zijn. 3 mmc wel. ... we zullen zien wat men , jullie, reddit etc gaat aangeven als vervanger over een tijdje.

Nu lekker slapen. πŸ˜‡πŸ˜²πŸ₯±πŸ˜΄πŸ˜΄πŸ˜΄πŸ˜΄
Klik om te vergroten...
Profit marge van research chemicals is veel groter dan illegale drugs. Enkel geld doet er maar toe. Ze geven geen fuck om jou gezondheid. Idd wel smerig dat ze iets dat niet op 3-mmc lijkt en waarschijnlijk vergif is zo aanbieden als vervanger. Denk dat 3-mma het enige is wat in de buurt komt als slap aftreksel. Best caustic ook, heb 2 gram liggen. Denk niet dat er nog iets gaat komen dat op 3-mmc/mephedrone lijkt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Ik weet niet welke clown 3-cmc heeft verzonnen maar het komt niet eens in de buurt van 3-mmc. In mijn ervaring zijn chloor en fluor drugs meestal een verslechtering, en 3-mmc is op zichzelf al vrij waardeloos, dus als je naar een vervanging zoekt kom je altijd bedrogen uit.
Klik om te vergroten...

Wat doet het dan precies? Niet zoveel dus, begrijp ik? Want ik vind 3-MMC al echt een relatief subtiele drug, zal toch al snel te flauw zijn als het flauwer wordt dan dat…
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik snap niet dat mensen 3mmc zo een tegenvaller vinden. Als ik een avondje 3mmc doe dan ben ik na 3 bommen van 200mg echt euforisch als fuck. Ik voel me dan echt fantastisch met een hoofdletter F.

Ik heb van de week 6apb geprobeerd op een dosis van 150mg en ik vond dat tegenvallen in vergelijking met 3mmc. Sliep er wel heerlijk op en geen dip.

Nu heb ik nog nooit 4mmc geproefd dus ik weet ook niet wat ik mis.

Maar ik lees weinig goeds over 3cmc. Drugs rectaal nemen is een stap die ik nog niet gezet heb. Dat schijnt wel effectief te zijn met bepaalde middelen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Best caustic ook
Klik om te vergroten...
Heb je wel eens ethylphenidaat gesnoven? Ik denk dat dat wel het meest caustische middel is dat ik ooit nasaal genomen heb. Binnen paar weken had ik een septumperforatie te pakken van dat spul.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."