#1
3-cmc is een van de meest Euforische cats.... Hoger doseren en ROA veranderen en ik verzeker je dat het 3-mmc verpluvert.
Als ervaringdeskundige van dit spul, welke dosis en ingang raad jij aan?
3-cmc is een van de meest Euforische cats.... Hoger doseren en ROA veranderen en ik verzeker je dat het 3-mmc verpluvert.
Zo lekker spul is het ook niet om het risico aan te gaan.Nooit bewezen en vergezocht.... Heb net zoveel tegen bewijs gelezen dus verre weg van bewezen.
Brand het erger als pep, of minder ergπnet een lijn gesnoven 3cmc
nooit pep gehad maar t ging welBrand het erger als pep, of minder ergπ
JaBrand het erger als pep, of minder ergπ
Naja verse pep brand al wel vrij erg, heb het mij nog nooit erger voorgesteld dan dat om eerlijk te zijn hahah
lekker t lijkt op 3-mmc wat mij betreft
150 mg rectaal is prΓ© ( probeer dit en ik zie een andere mening tegemoet)Als ervaringdeskundige van dit spul, welke dosis en ingang raad jij aan?
Volgens mij zit je ergens meeπ€£af en toe ben ik een impulsieve slappe zak, lekker makkelijk, verstand op nul, klikkerdeklik Ideal , hoppa.
Daar gaan we weer...dat is nu ein-de-lijk voorbij.
Was ook veel te makkelijk. meestal 5 minuten later al weer spijt en regelmatig zijn er ongeopende envelopjes linea recta de plee ingegaan.
Of het welbekende 'nou vooruit maar dit is dan de laatste keer'
Vanuit mijn veilige, luie stoel met 1 click was mijn valkuil.
3M, het enige wat nog een beetje in de buurt kwam bij mijn trek.
Die optie is nu weg en dat geeft me meteen rust.
Af en toe een lurkje van de stoomboot voor een shotje Heizenberg+nicotine.
Gepaste trots, ook die regelmatige 12 euro voor een zilver die nu is weggevallen voelt als goud,
Biertje koud in de koelkast ,weer net als lang geleden. om te vieren dat het weekend is.
Ik kijk in de spiegel er hangt een oude aap rond mijn nek , half op m'n rug.
Wat een taai beest.
Ik bedwelm hem met een mix van chem/candy en veel rook.
maar het is allemaal nep. zelfs de rook verdampt voor hij het doorheeft.
Nog een klein beetje Nicotine; Hij heeft niet door dat het steeds minder wordt.
kut-aap.
' De deal '
Dat moment dat je die dealer ontmoet.
met een smile op z'n gezicht noemt hij je mattie.
en hij kijkt je aan.
Maar hij lacht je niet toe, en het geen vriend.
Het enige oprechte aan hem is die smile.
Het is geen junk die z'n verslaving bekostigd.
Geen schulden, gewoon lui
Hij wil veel en snel
Denkt in labels
zonder eigen visie
kijkt op je neer
en ziet daardoor niet hoe laag
hij zelf staat.
Geen cent gun ik jullie, dus geen optie. mooi, bedankt.
Voor mijn beeldvorming wil Ik wil alle dealers bedanken die ik in mijn latere leven ben tegengekomen.
Bedankt ratten, en ik bedank ook bij deze jullie ouders.
Sorry 2% sympathieke dealers, maar de 98% heeft het voorgoed verpest.
Woensel, kanaleneiland, 013-noord, westrand enz. enz. bedankt. zonder jullie was ik nu slechter af.
Nou ik heb heb bijna 500 mg gedropt in een bom na uur was het uitgewerkt en werd er alleen maar nerveus van3-cmc is een van de meest Euforische cats.... Hoger doseren en ROA veranderen en ik verzeker je dat het 3-mmc verpluvert.
net 150 mg lijn in neus gepropt oef das nog best proppen haha!150 mg rectaal is prΓ© ( probeer dit en ik zie een andere mening tegemoet)
Indien niet gewenst 150 mg nasaal in een go.
Probeer dit eens en report back!
Bommen is ook waardeloos tbh... Is uitgewerkt voordat het echt inslaatNou ik heb heb bijna 500 mg gedropt in een bom na uur was het uitgewerkt en werd er alleen maar nerveus van
150 mg rectaal is prΓ© ( probeer dit en ik zie een andere mening tegemoet)
Indien niet gewenst 150 mg nasaal in een go.
Probeer dit eens en report back!
Heb het een jaar geleden geproefd.
De amfetamine analoog hiervan is 4-CA, wat een enorm schadelijke neurotoxin is.
Bekijk bijlage 31999
Wow, best link dat dit dan als "vervanger " zo klakkeloos wordt genoemd als 3 MMC.Heb het een jaar geleden geproefd.
De amfetamine analoog hiervan is 4-CA, wat een enorm schadelijke neurotoxin is.
Bekijk bijlage 31999
Profit marge van research chemicals is veel groter dan illegale drugs. Enkel geld doet er maar toe. Ze geven geen fuck om jou gezondheid. Idd wel smerig dat ze iets dat niet op 3-mmc lijkt en waarschijnlijk vergif is zo aanbieden als vervanger. Denk dat 3-mma het enige is wat in de buurt komt als slap aftreksel. Best caustic ook, heb 2 gram liggen. Denk niet dat er nog iets gaat komen dat op 3-mmc/mephedrone lijkt.Wow, best link dat dit dan als "vervanger " zo klakkeloos wordt genoemd als 3 MMC.
Ik vond het koud, kil, niets vrolijks aan, eerder angstig opgegaagde emotie. Niet alleen om dat "gevaarlijk ",stukje, maar ook voor de depressievere mensen die van af en toe 3 mmc een leuke happy avond hadden...
Kan per persoon wel schelen qua ervaring, maar ik was er down van, apatisch haast, wilde niets doen, geen mensen zien , en geen serie of programma boeide me, ik was meer bezig me te kalmeren onder mijn zwaarte deken en luisterboek aan gezet tot het zwarte gevoel weg zakte . Voor mij nooit weer , en nu dus wel echt de rest weg gegooid. Dan maar soms een oxy extra en oxazepam, wil ik wat dromerig bank hangen .. wordt nog vergoed ook. Alleen pept t me niet op. En geeft niet echt een rush meer na 13 jaar ziek zijn. 3 mmc wel. ... we zullen zien wat men , jullie, reddit etc gaat aangeven als vervanger over een tijdje.
Nu lekker slapen. ππ²π₯±π΄π΄π΄π΄
Ik weet niet welke clown 3-cmc heeft verzonnen maar het komt niet eens in de buurt van 3-mmc. In mijn ervaring zijn chloor en fluor drugs meestal een verslechtering, en 3-mmc is op zichzelf al vrij waardeloos, dus als je naar een vervanging zoekt kom je altijd bedrogen uit.
Heb je wel eens ethylphenidaat gesnoven? Ik denk dat dat wel het meest caustische middel is dat ik ooit nasaal genomen heb. Binnen paar weken had ik een septumperforatie te pakken van dat spul.Best caustic ook
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."