Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"New Dawn zei: Wat ik typ moet je niet serieus nemen, tenzij ik het serieus bedoel! Hij/zij zegt: "Veel gebruikt door sekswerkers, daardoor beter verkrijgbaar." Ik/mij zegt: "Laat ze s.v.p. betere middelen gebruiken zodat ik ze ook krijg!" Klik om te vergroten... Oh, niks mis mee toch. Ik vroeg het niet om je te beoordeleen. Meer eigenlijk mocht het kloppen wat je zegt ben je wel heel transparant over het internet haha. Welke soorten drugs geniet jij van op dit moment regelmatig of tijd op tijd? Wat voor muziek luister je, hou je van techno etc?"
"Heee allemaal, Zoude mensen hun ervaringen kunnen delen met Tucci TUCCI - 2CB - 2C - PINK COCAINE. Wat zijn de do's en don't?"
"4MMC"
"Deel je voorkeur hierboven!"
"Perenijsje zei: Wij hebben gewoon vaste dealers en betalen gewoon normale bedragen. We laten nooit drugs testen, maar weten wel bij wie we goed spul kunnen halen en bij wie niet. Met coke wel paar keer gehad dat we impulsief via via wat regelden maar was altijd teleurstellend dan. Bestel je bijvoorbeeld een hele gram en krijg je maar een halve kom je thuis achter🙄 En als je dan appt zegt ie "maar dit is wel puur dan". Zulke geintjes moet je niet uithalen. Klik om te vergroten... Haha, precies dat. Je wordt niet serieus genomen maar je betaalt wel de normale prijs… Dan liever 10/20euro extra betalen en een volle échte gram krijgen. Heb je goed spul tenminste, minder nodig dus gaat langer mee! Je hoort wel eens mensen zeggen van, maat! Ik snuif zo 4/5 gram per dag. Ja, als je spul inderdaad maar 40% puur is.. In principe zou je kunnen concluderen dat je juist duurder uit bent met het kopen van versneden producten."
"reDStone zei: Dit is een van de redenen dat het verstandig zou zijn, als er meer van die testcentra zouden zijn. Die er ooit wel waren. Mensen worden beter geinformeerd en kunnen dan een betere keuze maken. Klik om te vergroten... Ja idd, aan die 4 heb je ook niks en dan moet je echt uit Maastricht komen zo gezegd maar! Helemaal naar de GGD gaan is niemand fan denk ik…"
"Neo-Shulginist zei: Als ik kan kiezen tussen zuiver en onzuiver, dan altijd zuiver, ongeacht de prijs. Maar de praktijk is dat er weinig te kiezen valt. Je kunt iets kopen, of niet. Dus dan maar laten testen. Als het rommel is, dan gooi ik het weg en koop ik het ergens anders. Net zo lang tot ik een goed adresje heb gevonden. Maar dan vertrouw ik er natuurlijk niet op dat ze ook goede kwaliteit blijven leveren. Klik om te vergroten... Er zal vast wel toch ergens iemand uithangen die dat vak zo serieus neemt en het commercieel bekijkt.. Niet die ik verdien een beetje geld en iedereen weet ik doe vibe…"
"FredKroket zei: Als je het niet laat testen weet je ook niet of de kwaliteit goed is. Ik betaal liever meer alleen helaas is dat tegenwoordig ook geen garantie meer op betere kwaliteit. Klik om te vergroten... Ja klopt, bij een vaste dealer altijd testen en als het na 2/3 keer het zelfde is over een periode van 3 maanden dan test ik ''dat'' bepaald product niet meer. 3 maanden omdat als je het binnen een week deze keuze neemt je nog met het zelfde batch of wat dan ook te maken kan hebben."
"Speedboot1993 zei: Ik doe precies hetzelfde! Toen ik mijn dealer leerde kennen wou ik toch even zeker weten wat het spul precies was, dit heb ik dan ook voor 3maand gedaan. Zoals je zegt je test dat product dan niet meer. Ik weet 100% zeker dat mijn dealer altijd goed spul geeft, want zo nu en dan laat ik het wel nog is testen…je weet maar nooit he Klik om te vergroten... Ja precies, en mocht het er echt vreemd uit zien of anders ruiken. Altijd zekere voor onzekere."
"Wat zijn we allemaal aan het doen op deze Zaterdag middag?"